Négy fal közé zárva..
2019. június 26. írta: Autizmus Live

Négy fal közé zárva..

Avagy Levente nyara újratöltve..

Jó rég írtam már, mindenkitől elnézést kérek,de a május és a június hónap,számomra már megint csak eszeveszett rohanást, időhiányt és problémát,probléma hátán hozott...a lakhatásunkkal és Leventével..

Májusban újra kellett magyaráznom a szegénységi bizonyítványom..Megtettem, mint minden évben..A bürokrácia errefelé nagy úr,az alsó középosztályba tartozni, egyre inkább bűn..és szégyen..Az Önkormányzat árgus szemekkel figyel az utolsó bérletes évben,ha meginogsz nincs az az isten, hogy aláír veled újabb 10 évet..Mondom nincs az az isten..Ezt az Istent, meg a nyakamba borították megint,kiút nélkül, mondhatni eladó az életem, vegyétek, vigyétek..Már nincs mit rólam lehúzni..a bőröm elfogyott..

De erről majd később...

levi2_1.jpg

Májusban Levente iskolája is feladta a leckét, és ebből már az egész családnak elege van.. Nem írtam meg a blogban, amit már nagyon bánok, mert ennél unfair-abb módon nem is lehetett volna viselkedni.. Tudom Levente néha elég kemény dió, és éppen ezért, kezdeményeztem az iskola igazgatójával beszélgetést..

(Egyszer csak fogták, és nem vitték el lovagolni..Nem tudott az iskola kezelni egy speciálisan autisztikus helyzetet, és evvel büntették a gyerek kiborulását..sajnos a lovaglás tiltásával való büntetés, megismétlődött...egy kesztyű miatt..számomra az volt a napom leg-groteszkebb vicce.. )

Persze ennek az lett a vége, hogy Szabolccsal pillogtunk a statáriális bizottságra, amivel akkor és ott szembe kerültünk..De a két és fél óra arcból arcba darált mondathalomnak annyi eredménye lett, hogy Levente külön tanulóasztalt kapott,némileg szeparálva..folyamatábrás megsegítésre ígéretet, mert hát ugye itt aztán profi minden kérem szépen, és a mi jutalmazási rendszerünk iskolai átvételét, ami május 21.-én abbamaradt.. Ja és azt majd elfelejtettem, hogy mi vittünk be Leventének tabletet..Nehogy gond legyen abból, hogy az osztálynak,csak egyetlen darab van..

Nem légből beszélek, jöjjenek a képes bizonyítékok..

levi3.jpg

levi5.jpg

folyamat.jpg

Mind e mellett kapunk rengeteg ígéretet, a változásra, elmondtuk a napi csatákat a gyp.asszisztenssel, aki és ezt maga is vastagon bizonyította,mindjárt 2 nappal az igazgatói beszélgetés után, hogy mennyire utálja Leventét, avval hogy saját maga mondvacsinált okkal (kiborult fél deci VÍZ! ) elkülönítette egy második emeleti helységben, ( nyitható az ablak) majd felügyelet nélkül hagyta, negyed órára..Evvel simán ki is merítette, a foglakozás körében elkövetett veszélyeztetés fogalmát, gondolok itt a btk-ra, Levente korára és állapotára,egyedül létére...meg a nyitható ablakra..

Szóvá tettem,sőt azonnal jeleztem, aminek az lett a vége, hogy még engem akart pengeélre állítani a tagozatvezető, az osztályfőnökkel egyetemben..ja és azért is, mert nem fogadtam el, Levente gyalázatos pedagógiai véleményét..

Az erről szóló bejegyzés:

https://autizmuslive.blog.hu/2019/04/23/levente_bune

Kedves asszisztensünktől majd minden nap megkaptam,hogy hiperaktív gyermektársa Leventének, mennyire very intelligent, és Levente csak egy autista..és Jobb lenne ha Anyuka nem hozná...

Akkor jött el az a PONT, hogy borítottam az iskola pszichológusnál, hogy most álljon meg az a nagy menet..Az osztályfőnöknek jelzek, de nem lehet vele kommunikálni, a napközi vezető hullafáradt a két hiperaktív gyerektől, az asszisztens meg minden egyes áldott nap saját maga provokál ki egy -egy szenzoros kiborulást Leventéből, ami ok arra, hogy tovább jelezze...,hogy már megint a TÓTH LEVENTE !

Cserébe veszett készültem a parasztlengősre, de inkább disztingváltam magam és írtam egy szép kerek levelet az Egyenlő Bánásmód Hatóságnak, kérve a jelzést a rendőrség felé, amennyiben ők is igazoltnak látják a foglalkozás körében elkövetett gondatlan veszélyeztetést..

A pszichológus, aranyos kedves,meg segítőkész, most próbálunk majd valami stratégiát felállítani..Leventével kapcsolatban,illetve az asszisztens viselkedését a gyerekkel kapcsolatban, megígérte, hogy tovább jelzi..

De hogy ne áruljak zsákbamacskát, fut a viselkedés megfigyelés..

levi4.jpg

Országos bűnök mi?????? És akkor itt le is ragadtunk....

Mondjuk a non plus ultra az volt, hogy a május 23.-i osztálykirándulásról, jéghideg vízzel teli gumicsízmában sikerült hazahozni Leventét,aminek gennyes felfázás és egy körülbelül 30 ezer forintos gyógyszerszámla lett a vége.No meg persze in silencio a hogyan is történt mindez kérdésre, kiabálással,hogy már megint hiányzik a Tóth Levente...Hiányzik igen, mert annyira frankón gondoskodott róla az apparátus..Mindezt úgy, hogy 2 váltás ruha és váltó bakancs is volt nála a hátizsákban..

Az egész május hónapom erre ment rá, és a június eleje is..Az iskolával veszekedtem, Levente ellátatlansága miatt, minden pénzük,de szó szerint mind,a gyerekre költöttünk a szervi gyógyulása és a tanulásbeli előrehaladása érdekében...

Itthon tanulunk Opus...

img_20190512_140556.jpg

img_20190526_103509.jpg

Ki is véreztünk anyagilag teljesen..Májusra és júniusra is...

Mondjuk a tanulásbeli fejlesztésnek meg is lett az eredménye..

levi_bizi.jpg

Azt azért megjegyzem, hogy ehhez a bizonyítványhoz, idén az iskola nem igen járult hozzá..Kizárólag a család és a két magánfejlesztő érdeme!! Köszönet érte K-né Petrának és Széligné Weiner Szilviának..

Az asszisztensről még két momentum....

Kihívás Napja: Egész napos sport..30 fok hőség, délre hullafáradt gyerekek..és asszisztensi magán szorgalom, mert a tisztelt hölgy úgy gondolta, hogy az egész osztályból, csak Leventének kell tanulnia a sportnap után..Fél egyre értem oda Leventéért, aznap egész délelőtt intéztem a lakás dolgait, majd amikor asszisztensünk meglátott, egyből nekem támadt belépve a személyes aurámba face to face, hogy Anyuka ez a gyerek már megint nem hajlandó TANULNI ! Fél óra alatt csak egyetlen sor macskakaparásra volt képes..Így szó szerint...Mindezt velem együtt még három szülő hallgatta végig a folyosón....

Hát B+ egy sportnap után???? Még leülteted tanulni??Egy totálisan fáradt autista gyereket??

Június eleje.. Betti lányom megy Leventéért...direkt ebéd előtt, mert előző nap az ebédnél a hiperaktív tanulótársa miatt, kiborult és kiöntött egy pohár vizet...Iszonyatos bűnt követett el, meg is kövezett érte engem is és Leventét is az asszisztens...diadalittas ELKÜLÖNÍTÉS !!!!...Szó mi szó, Betti megy Leventéért és az asszisztens kimérten felelősségre vonja a 22 éves !! lányomat, hogy mi az, hogy ebéd előtt mert jönni, most akkor ebéd nélkül marad Levente, és most ezt ő tovább jelezi, mert ellátatlan lesz az a kisgyerek..Mindezt több ember előtt, a lányomat porig alázva..

Most akkor válaszolnék... Kedves "asszisztens" ! Az ugye nem jut el a tudatodig, hogy az a sajtos spagetti, amit minden egyes áldott nap a gyermek visz ebédként az iskolába, mert SZELEKTÍV evő az autizmusából kifolyólag, az itthon is megtalálható, és a 22 éves lányom amint hazaérnek, rögtön megebédelteti...??? Az iskolaév alatt kb 10 alkalommal ette Levente a menza kosztot, ez le se esik?? A teljes minden napi étkezését az iskolában is mi biztosítjuk külön, úgy, hogy ezen felül be van fizetve..

Komolyan hálát adtam az égnek, hogy vége a TANÉV-nek.. PEACE BÉKE...

Na de...Dolgozunk...én részt, a férjem másfélszer egészt...Jönne két hét ügyelet...Némi akna munka után úgy döntöttünk isten őrizz.. Az ügyeletben az iskola nem biztosít, avagy csak részben biztosít gyógypedagógust..Mindezek után na VAJH ki lesz az asszisztens??? Persze oszlopos ügyeletes ellátandó a hiperaktív tanulótárs is... Egyszóval nincs az az ISTEN, hogy még az ügyeletes napokon is....azt hallgassam, hogy........már megint a TÓTH LEVENTE.......

TÓTH LEVENTE itthon maradt elkezdődött a NÉGY FAL KÖZÉ SZORÍTOTT NYÁR...

A tavalyit jó lenne újra tölteni, a két úszó tábort, de sajnos nem tudom megfinanszírozni...Marad a nihil és a délutáni kutya sétáltatás közbeni integetés a buszsofőröknek, a Hatvany Lajos utca gerincén amikor anya hazajön a munkából, felváltani Betti lányt, aki megint Leventére áldozza az egész nyarát..

Nem tudom megfinanszírozni, mert egy SNI-s gyerek tábora, egy Levente kaliberű gyereké, a szó legszorosabb értelmében aranyáron van..Ugyanis Leventét 1:1-ben kell táboroztatni..Muszáj mellé személyi segítő..aki egész nap struktúrálja a napját..

Találtam két tábort ahol nem feltétel, hogy hiper okos magasan funkcionáló, reggeltől estig csacsogó kis Einstein legyen, de az 50 ezer forint per hét... Ezt teljesen meg is értem, de nem tudom kigazdálkodni, semmi esélyem rá..Nem keresünk mi annyit...Örülök ha 22-ig húzzuk valahogy, mert utána menetrendszerinti az éhkopp...

Most meg ugye a lakhatásunk mindennél fontosabb, mert ha nem tudok sikeresen pályázni, a gyermekvédelem listáján leszünk az elsők..és mi felnőttek mehetünk a híd alá..

Persze Zalánnál sem kerek a helyzet, sőt nagyon nem, mert a penész allergiája miatt, nagyon úgy fest, hogy immunterápia lesz a vége a dalnak..

Ma hívtam az immunológust, felvázolva az allergiát és a helyzetünk,és teljesen megnyugtatott, hogy a kezelés állami tb, de körítés kábé másfél millió.. Plusz a lakás TELJES nulláról való felújítása, magyarul minden le betonig, és onnan indulni újra...A klórmész nem elég, az nem öli ki a falból a penészt, mert a penész bele eszi magát a porózus panelba, ezt meg a statikus mondta tegnap előtt délután..Magyarul betonig lekapar mind a 66 négyzetméter,speciális penészölővel három hétig lekezel, de úgy hogy maszkban és senki ne legyen a lakásban,majd kihívni egy szakértőt, és ha az azt mondja, hogy penész és gomba mentes, akkor el lehet kezdeni a felújítást..De mivel a panel rossz állapotban van ez csak időleges megoldás, mert télen, újra fog indulni a folyamat. Le kéne szigetelni kívülről a panel elemeket..

Aha, csak éppen ez nem az a ház..Itt nem lesz panelprogram, leszavazta a közgyűlés..Ebben a házban, túl sok az eladósodott lakó és az öreg..

Az immunológus azt javasolta, hogy azonnal költözzünk el innen a gyerek ÉRDEKÉBEN.. Családi ház, jó levegő..Akkor talpra fog állni..Minél kevesebbet legyen itthon a nyáron..

Köszi és köszi.. Mintha ez olyan természetes lenne.. egy Családi ház....

Elsírtam magam a telefonban és mondtam neki,hogy nézze Doktor Úr, az össz vagyonom egy lánc a nyakamban és a jegygyűrűm..Becsület szavamra boldogan odaadom, ha tud valami megoldást arra a családi házra..Arra nincs pénzem, tőkém, hogy a felújítást kivitelezzük..Holnap jön az önkormányzati ellenőr, úgy ráírja a jegyzőkönyvre, hogy felújítandó és nekünk ezzel reszeltek..Nincs az az isten, hogy újabb 10 évre bérletet tudok kötni..Minden évben felújítjuk a hátsó szobát, ahol a legrosszabb a helyzet, ingünk gatyánk ráment a penész elleni küzdelemre, az AUTIZMUSRA, a fejlesztésekre, a gyógyszerekre, az ÉLETRE amit a fogyatékossággal élő gyerekeknek/gyerekekkel élünk..10 forintom sincs és 14 nap múlva kapok fizetést..

Családi ház jó vicc....

Kisírtam magam, és elmentem a BANK-ba.. Az ügyintéző nagyon kedves volt, tényleg segítőkész..Csak éppen mi vagyunk hitel-képtelenek..Még egy CSOK-hoz is túl kevés a jövedelmünk,igaz minden máshoz is,ami hitel...Az új módi szóba sem jöhet..Az a fiatalok hitele..Azt mondja nekem a hölgy kérjem meg a családot, biztos valakinek csak van annyi pénze, hogy vegyünk egy családi házat, és azt talán úgy könnyebb lenne fizetgetni...

Na az volt az a PONT,hogy illedelmesen elköszöntem, azonnal....

Hazaértem, és elkezdtem gondolkozni...Marha nagy életpályát futottam be...a jelen az ablakban, a jövővel együtt...

Két hónap és mehetünk az utcára, amennyiben nem tudom teljesíteni, a feltételeket..Mert amúgy tudom, csak pénzem nincs egy tisztasági felújításra se...Jobban mondva május - júniusban, otthagytam a patikában...Kössz iskola és kössz penész allergia...Odaadtam az Autizmusnak a fennmaradót, hogy a gyerekem,a jelen most  legkisebb, legalább annyi esélyt kapjon majd a jövőben, hogy dísznövénykertészként leélje az életét..ha el tudjuk majd helyezni részidőben egy kertészetben..A maradékból feladtam a csekkeket,és nézem messziről megint, ahogy a családom eszik..semmi különlegeset.. Petőfi leves és társai...

Családi ház...........az...........

Igen, a legnagyobb vágyam lenne...és még esélyem is, ha a férjem emberi módon lenne bejelentve..emberi módon kapna fizetést, mert az én részállásomból, nem hiszem, hogy meggazdagodnánk..Sőt az enyém nur a rezsire és az iskoláztatásra elég..Semmi másra..A férjemét meg hagyjuk....Maszek világ...bér minimál...mert a kamionoséknál a többi csak adható..és úgy is marad...haza nem kerül...kávé pénz lesz belőle, a főnöké...

Most itt ülök, a romjaimon... és nem várom a férjemmel a beszélgetést, ha hazajön...

Levente beszorulva a négy fal közé a nyáron, lenne esélye kitörni de még sincs...Zalánt azonnal kezelni kellene, ameddig visszafordítható a folyamat...és totális környezetváltozás...Recept hegyek itthon, szám szerint tizenegy..Mert ha itthon van, nem fog javulni az állapota...Érti kedves???: Kertes ház!! Értem én, de jelen nem opció...Most mit csináljak?? Köszönöm ha 22.-e után egyáltalán eszünk... Nem szépítek, ez az alsó középosztály, tudja a legalja...

Igen, igaza van a doktor úrnak, hogy pénz kérdése az egész....és elhitte azt is, hogy sokkal többet és keményebben dolgozunk, mint amennyi a szerződésünkben papírra van fektetve...De a mi pozíciónkban ha duplán húzunk, akkor sem lesz kánaán... mert a három gyerek mindent visz.......

Én már adtam kézbe Diplomát...Másfél év és a következő Diploma is realizálódik..A harmadik gyereket, addig fejlesztettük hogy mára már láthat a gazdaságépítő jövője, pedig az a gyerek a föld alól indult..A legkisebb hajóját intenzívebben kéne tolni,cél az önálló de támogatott lakhatás egy szakmunkás szakmával...

Minden de minden anyagi javunkat a gyerekekbe fektettük...Nincs több...jelen most 10/ TÍZ forintom van és ezer lenne a dolgom...meg 11 recept, és a lakás, meg a lakhatás,és a négy fal közé szorított nyár...meg a falakból kiölni való penész...

Szép életpálya.....

Köszönöm kedves Statikus mérnök Úr, Köszönöm Doktor Úr, Köszönöm kedves Banki ügyintéző, a mai napom felért egy Poszttraumás Stresszel....

Hilfe Valakiiiiiiiiiiii.............

elmentem_2.jpg

Kedves Olvasó, nagyon köszönöm, ha támogatólag segítesz..Továbbá a bejegyzésem nem sért semmilyen közösségi irányelvet per facebook...Köszönöm, ha eltekintesz a jelentgetéstől....

Köszönöm, hogy olvastad a bejegyzésem, és ha segíteni akarsz nekünk,kérlek tedd meg, hogy megosztod... DE NE A BULVÁR médiában...

Dóri

süti beállítások módosítása