Utózönge..
2019. március 29. írta: Autizmus Live

Utózönge..

Tegnap késő délutánra, mondhatni engem is elkapott a gépszíj.. hatodikként..

Meg is kaptam a családomtól, hogy Anya te nem lehetsz beteg, mert akkor mi lesz velünk, ha nem szól rendesen a rock and roll?? Hát...pedig de..sajnos de...és sajnos ez most nem jött túl jól..De nem ám...

Ismertek engem, őszintén és kendőzetlenül írok, hiszen ez az oldal azért LIVE.. Bemutatom élőben..azt ami van, úgy ahogy van..

Huszonkilencedike van, és nincsen pénzünk,komolyan nagyon várom a családi ellátásokat. Fejben már az utolsó forintot is elköltöttem, mert annyi mindent kell pótolni itthon,többet vitt el Levente betegsége, mint amire számítottunk..Valamennyi tegnap reggel volt még a kártyámon, igaz totál mínuszban de nem a keret minimuma,mert a kamatra mindig hagyok rajta 2-3 ezer forintot..nem szeretek a bankkal ujjat húzni.

Tegnap amíg a kamionban ültem, Dorog-Kaposvár-Dorog távon,fillérre kiszámoltam a harmadikáig hátralévő öt napot. Tulajdonképpen azt, hogy hogyan éljünk túl..Nem volt kellemes beszélgetés Szabolccsal..Ez sose az..

Számot vetettem magamban,feszesre húztam a háztartás költségeinek előre tervezését..Krumpli,tojás még van, a fagyasztóban kolbászt is, kiengedem és két napra lesz rakott-krumpli. Nincs kívánság műsor, ez van és kész..Tudom lesz némi morgás, de ha nem futja, hát nem futja..

Vasárnap elmegyünk Pomáz szélére egy családi menüért,amit a szép kártya jóvoltából ki tudok fizetni. (még) Remélem két napra az is elég lesz..

Bízom benne, hogy április hónapban nem ver át a rendszer és kedden, már lesz miből közértbe menni..

Összekapartam itthon az összes elrejtett aprót, a kártyámon lévő 2500 ft-tal együtt elmondhattam, hogy 28.-án délután, 5000 jó magyar forinttal rendelkezem..Hiper-gazdagság..A meleg étel kipipálva, Kenyér, párizsi, tej lesz, csak túléljük, ha tetszik ha nem, porciózni fogok..ha kell még a margarint is..( Gyűlöltem anno a nagyanyámat érte, de egy életre megtanított rá, hogy éld túl a nincstelenséget..)

Ha nagy családod van és rossz kondícióid, nem ugrálhatsz..Mindig ezt mondta..Nekem is ezt kell, és tudom, hogy a gyerekeim gyűlölnek érte..Nehéz egy Anyának azt mondani, hogy nincs..

Az M7-esen szóltam hazafelé tegnap Szabolcsnak, hogy baj van, szerintem lázasodom, és komolyan fáj a torkom..és az egész szájpadlásom..Ez nem hiányzott..utoljára már az idejét sem tudom, mikor volt felső légúti gyulladásom..Nem jellemző rám, én valahogy mindig kimaradok a szórásból, hálás is vagyok érte.

Mire hazaértünk, alig lézengtem..Szabolcs holt fáradtan, intézte Leventét..Orrszívás, gyógyszerek, pára, hörgőtágítás, egyebek..Én csak asszisztáltam lázasan..

Mázli, tényleg szerencse, hogy a gyógyszeres polc hátulján találtam felnőtt lázcsillapítót. Recept az van, de azt a hajamra kenhetem, a patikában nincs hitel..Mindenki beteg volt, mindenünk feléltük..

Rosszak a kondícióink nem ugrálhatunk..

Izzadtam mint a ló éjjel, hála a Cataflamnak..csak 37,8 C-fok a hőm,és nem ráz a hideg..Minimum üzemelek..Remélem javulok, bízom, mert holnapra már nincs gyógyszerem..

Mert..

Reggel nem mérlegeltem..Azt mondta a család, inkább gyógyszer, csak ne legyek beteg..Legfeljebb három napig majd pirítjuk a kenyeret..

Holnapra már nincs gyógyszerem..bölcsebb lettem annyival, hogy fedezetlen a bankkártyám, köszönöm OTP, hogy az elfelejtett február helyett most március végén vontad le a folyószámla biztosítást..háromezer háromszáz forint....mert becsületesen szóltam,hogy nem nekem van restanciám..

Fedezetlen 500 ft-tal és ezt pont a Patikában, Levente kezét fogva vágták a fejemhez..

Rosszak a kondícióim, nem ugrálhatok..

Nem vártam meg, hogy sajnáljon a patikus, hirtelen elvettem a bankkártyám, és szó nélkül eljöttem Leventével, mereven a földet bámulva..

Végül is van négy tabletta még..szerencsés vagyok, csak éppen rosszak a kondícióim,nem ugrálhatok..

Napi ötszáz forint a további büdzsé ötünknek..és csengő frász, csak másodikáig ne jöjjön a felszólítólevél..és ne legyen vis major..

Rosszak a kondícióim nem ugrálhatok..

Most nem tudtam talpon maradni....valahogy a mosolyom, sem őszinte...csak színház....

Tudjátok az autizmus....meg a "jól lét"............ :(

( ha esetleg módodban áll kérlek segíts..köszönöm szépen)

fekete-feher.jpg

Köszönöm, ha megosztod a bejegyzést,hátha segít segítséget találni,röstellem,de tényleg nincs más lehetőségem. Köszönöm, ha nem tiltatod le, nem sért közösségi elveket, semmit,sem sért. Ez a kendőzetlen igazság, egy magyar családról, egy nagy családról, ahol a szülők becsülettel dolgoznak, bár kissé rossz kondíciókkal, önhibájukon kívül, pluszban viselve az autizmus összes anyagi terhét duplán is, ami az ÖRÖK 22-es....

süti beállítások módosítása