Biodíszlet..
2018. október 15. írta: Autizmus Live

Biodíszlet..

Egy dolgot utálok de igazán,ha valaki a hátam mögött és a tudtom nélkül használ fel valamit, a családommal kapcsolatban..Ezt itt és most előre bocsátom..

A mai huszadik email után, a jajj Dóri,most aztán milyen jó lesz majd nektek a jövőben című opust olvasva egy kissé elszállt az agyam,már megbocsássatok..Nem szeretek hirtelen felindulásból blogot írni,főleg azt nem amikor kölcsön gépről kell magyarázkodnom. Magyarázkodnom nekem,és a családomnak, hogy nagy TÉVEDÉS nekem nem lesz jó a jövőben, sőt...Húsz üzenetet kaptam, hogy na ne mond már, hisz láttunk az M1-en és még egy két állami csatornán leadott műsorban az ESÉLYBEN..

Hirtelen átfutott rajtam,hogy az nem lehet, én nem adtam mostanában senkinek sem semmilyen riportot,jobban mondva a Pénzcentrum.hu-nak igen,egy hónapja,de a médiában nem szerepeltünk..

Visszakerestem,visszanéztem az aktuális ESÉLY című műsort, és megdöbbenve tapasztaltam, hogy egy két évvel ezelőtti az Autizmus Live blogról készült riport részleteit használta föl az M1 csatorna az AOSZ most induló MODELL programjának bemutatásához, ami a 14 év feletti autista érintetteket lesz elhivatott segíteni.. Persze ez üdvözítendő tény, és a program nagyon jó annak a 20 családnak mindenképpen akik részt vesznek benne,de NEKÜNK per NEM!!

Mi ugyanis, azaz a mi családunk és az én gyermekeim, nem vehetnek benne részt, mert nem felelünk meg a kritérium feltételeknek.Magyarul és póriasan fogalmazva az én gyerekeimre nem fog vigyázni a kutya se segítőként, ugyanis még nem töltötték be a 14. életévüket!!

Éppen ezért,kissé etikátlannak tartom azt hogy,az arcommal és a gyermekeimmel, a megkérdezésem és a tudtom nélkül reklámozzák a MODELL-programot, amiben mi nem is vehetünk részt.

Most akkor mondom arcból-arcba.. BIODÍSZLETNEK használt minket a Magyar Televízió 1-es csatornája.

Most mondhatnátok, hogy Dóri nézd a jó oldalát, egyszer majd talán, ti is sorra kerültök..Hát ja, arra várhatok vagy még 5 és fél évet..

Ugyanis az önállóan élő és dolgozó diplomás Aspergeresemre, már én sem vigyázok, Zalán, meg kellőképpen önálló, és nagyon jól elboldogul, nem szorul segítő felügyeletre..SK MI!! megtanítottuk neki. Levente viszont igen, de arra még gyenge öt és fél évet várnom kell, hogy bekerülhessünk egy efféle programba.

Pont ezért háborodtam fel,és a huszadik email után,azt mondtam,hogy na itt volt az elég..

Csessze meg, ha már paroláztatnak, akkor legalább kérdezzenek már meg, hogy egyáltalán vállalom e, és én csak egy dolog vagyok, de a gyerekeim felhasználására, jelen esetben nem adtam engedélyt..sem én, sem a férjem..

PONT.HU

De akkor mondom tovább, csakhogy tiszta vizet öntsek a pohárba..

Igen rohadtul jól esne néha, ha lenne olyan segítőnk, aki egy kicsit is csak egy két napra levenné a terheket a vállunkról..Csak annyira, hogy beleférjen évi kettő, nem több,rekreációs hétvége a férjemmel..KETTESBEN...

Olyan elvonulósan probléma-kizárósan feltöltődős..Amikor hátrahagyhatjuk 48-72 órára az autizmust..Amikor nem kell agyalnom, az akut és a tartós problémák megoldásán, amikor egy kicsit nyugalomban lehet a lelkem..Amikor egy kicsit,csak egy kicsit elmerülhetek a csendben..

MI EZT NEM TEHETJÜK MEG !!

Nincs meg rá sem az anyagi hátterünk,sem a megfelelő segítőnk, aki csak egy hosszú hétvégére levenné a vállunkról a terheket..

Igen nincs meg rá az anyagi hátterük, még ha összespórolnánk se, mert mindig van valami vis major..az autizmussal élő gyerekeink miatt..Igaz mostanában nem is kell vis major, szép csendben kúsznak fel az árak, a fizetésünk meg csak a rezsi-rabszolgaságra elég, a huszadika, már sokadika..Nagyon sokadika.. Huszadikán már kenyérgondokkal küzdünk..és ez nagyon nem vicc..

Pont azért, mert olyan nagyon támogatja a fogyatékossággal élőket gondozókat az állam..Szóval azért ebben a buliban csúf többlet-terhek vannak. Amiket nekünk szülőknek kell kifizetni ha tetszik ha nem! Ha azt akarom, hogy boldoguljon felnőtt korában és megállja a helyét, ha neadj szép-létre szenderülök,azt a pénzt csakis nekünk kell előteremteni, mert ehhez az állam egy buznyák garast sem ad..

A gyerek kapja az állami kötelezőt, persze ha kapja, mert többnyire szakember hiány miatt nem kapja, és ha én azt akarom, hogy ne maradjon le, akkor az állam helyett, a kötelező helyett is én azaz MI fizetünk!! Pedig az az állam feladata lenne..Nem az enyém.. Persze mostanság a specifikus fejlesztés is apad...úgy szépen csendesen..Mert ugye egy EGYMI-ben lassan nem lesz kötelező a szakképesítés se..

Én a gyermekeim boldogulását akarom, azt, hogy minél önállóbban élhessenek felnőttkorukban..Ha szakma képes, akkor lehessen szakmája, és hasznos kenyérkereső lehessen az életben..Azt szeretném, ha méltó munkája lehetne, még Leventének is..

Úgy fest nekem ez a KARMÁM..Elfogadom viselem...és fizetek mint a katonatiszt..a nincsből is !

..és igen, nincs segítőnk se...nincs fizikai segítségünk..magunk oldunk meg mindent, ami tőlünk telik..

Ez a modell program nem a miénk!! Mi csak BIODÍSZLET vagyunk..és szomorúan konstatáltam,hogy ezt egy jó páran már félre is értették.

Baromira fájt a férjemmel szombaton átbeszélni ezt a hónapot..Baromira fájt, megkönnyeztük nem tagadom...Mind a ketten...Húzzuk ameddig húzzuk ez az igazság...

Szombaton lesz a születésnapom...Kerek..olyan nagyon... kerek....

Őszinte leszek,nem így képzeltem,mert talán ez az egy évforduló,amit mindenki olyan szépen megünnepel..De nekem...nem lesz pompa, nem lesz semmi...nem lesz ajándék..nem lóghatunk meg...ugyanolyan nap lesz mint a többi...

Nincs rá keret..Nincs, mert az utolsó forintom is azt hivatott segíteni, hogy a gyerekeim egyszer majd ÖNÁLLÓAN BOLDOGULHASSANAK...

A körítés nekem csak álom..Olyan felverősen sírósan szomorú....Olyan minek születtem meg érzés..Nem tagadom depresszióssá tesz...Az ÁLOM csak ÁLOM marad, hogy egyszer majd talán egyszer...de az az egyszer sose jön el....

Október huszadika szombat.....Hahahahaha...délelőtt az AOSZ-ba megyek.. Biodíszletnek......

Ja bocs és most nem kérek elnézést....Segítek persze, adom a nevem az arcom és a blogom, a modell programhoz is..Feltéve ha...kapok annyi tiszteletet, hogy megkérdeznek, hogy......................................

Ugye értitek????

dsc_1390.JPG

Ez volt mára az Autizmus Live...Köszönöm hogy olvastátok..és ja!  Holnap sem fogunk megfelelni a kritérium feltételeknek...

süti beállítások módosítása