Zalán Naplója - Bertényi Miklós Füvészkert Visegrád..
2016. november 06. írta: Autizmus Live

Zalán Naplója - Bertényi Miklós Füvészkert Visegrád..

Zalán vagyok.. 10 éves és autista..írok nektek naplót a napjaimról,az életemről de legfőképpen az erdei kalandjaimról,túráimról..Úgy ahogy én látom a világot,és úgy ahogy meg tudom fogalmazni..Sajnos az autizmusom,a kommunikációm egy kissé korlátozza,evvel teljesen tisztában vagyok..De azért megpróbálom a Napló írást,vagyis már nem próbálom..hanem teszem..Anya itt a blogban megosztja a kalandjaim...Remélem sokan el fogjátok olvasni..Szeretettel írom Nektek..

Tegnap a nagy eső előtt Visegrádon a Bertényi Miklós Füvészkertben jártunk,ami a Pilisi Parkerdőé..

http://www.parkerdo.hu/bertenyi_miklos_fuveszkert

Egyébként ma megkezdtem a Naplóm második részét.. Olvassátok szeretettel..A Füvészkertbe meg menjetek el,az öcsém és én nagyon jól éreztük magunkat,de szerintem Anya meg Apa is..

dsc07076.JPG

A Naplóm második része..Kalandok a hegyek között..

dsc07069.JPG

dsc07071.JPG

dsc07072.JPG

dsc07073.JPG

dsc07074.JPG

A fotók Anya jóvoltából...

A Bertényi Miklós füvészkert..Azt tudtad,hogy négy és fél kilométert gyalogolhatsz benne??

dsc06889.JPG

A Szurdok völgy..

dsc06960.JPG

Nagyon vadregényes volt..

dsc06910.JPG

Sziklák között,patak mellett..

dsc06923.JPG

dsc06928.JPG

dsc06932.JPG

dsc06938.JPG

A szurdok-völgy után egy rétre értünk..

dsc06951.JPG

Ahol láttunk gombákat..

dsc06957.JPG

Átmentünk erdészeti hidakon..

dsc06964.JPG

és egy nagy fenyvesen..

dsc06958.JPG

Nagyon szép volt az erdő..

dsc06986.JPG

Néha pihentünk kicsit..

dsc06972.JPG

Láttuk a Fellegvárat is..

dsc06993.JPG

Meg olyan fát amire egy másik ránőtt..

dsc06988.JPG

Láttunk egy oszlopot is,amit egyetlen rönkből faragtak ki,ez még Ribiánszky Gergely Erdőmérnök mondta amikor a Spartacus ösvényen jártunk vele.

dsc06997.JPG

Felmentünk a Füvészkert tetejéig ahol találtunk egy sok ágú kidőlt fát,ahol bolondoztunk kicsit.

dsc07010.JPG

A túránk során láttunk tapló gombát,ami egy fán élt..

dsc07036.JPG

Nagyon jó volt a Füvészkertben,Anya meg Apa azt mondta biztos,hogy vissza fogunk menni tavasszal is..

dsc07035.JPG

A füvészkert után játszottam kicsit az Ördögmalom Étterem előtt..

dsc07041.JPG

Azután elmentünk a Pisztrángos tavakhoz..ahol nagyon sokan voltak..

dsc07047.JPG

Megnéztük az Apátkúti Vadászházat is..

dsc07056.JPG

Az öcsi felmászott egy farakásra és nagyon boldog volt..

dsc07060_1.JPG

A túránk végén láttam a Pilisi Parkerdő zászlóját is..

dsc07063.JPG

Nagyon jól éreztem magam ma az Apátkúti-völgyben. Köszönök Ádám bácsinak és Rozi néninek mindent! Gergőnek meg Anti bácsinak azt,hogy egy hete megmutatták,egy picit és felhívták rá a figyelmünket arra,hogy Visegrádon van egy gyönyörű Füvészkert..

A cikket írta: Kiss Máté Zalán (a fotókat készítette: Tóth Dóra)

süti beállítások módosítása