ARC(ok)..
2016. április 17. írta: Autizmus Live

ARC(ok)..

Minden évben háromszor avagy négyszer szoktam fotós bejegyzést "írni",ahol az általam készített fotográfiák közül szemezgetek..ide a blogba..A fotózás a természetjáráson,túrázáson kívül a legkedvesebb és legnagyobb hobbym..Ha lenne lehetőségem,és jó technikám,ami arra hivatott,akkor nagyon szívesen taposnám a hivatásos fotósok rögös útját..Hmmm..talán nem is lenne ennyire stresszes az életem..A fotóim témái,általában,a fiaim,a kicsik autizmus pillanatai,ahogy szoktam volt mondani,pont így,és persze a természet,az erdő,a táj,és mindezeknek összes vonzata..

Nézzétek... íme az Autizmus Pillanatok....az ARC(ok)...

Segítem világodat..( Zalán és "segítőkutyája" Kunos )

dsc09607.JPG

Kütyümen..( Levente)

dsc00099.JPG

A merre nagy talánya... (Levente)

dsc00331.JPG

Sing hallelujah....(Zalán)

dsc00383.JPG

Autizmus Live...(Levente)

dsc00427.JPG

Túra-mozgalom aktivista.. (Zalán)

dsc00442.JPG

Vándorok,Vándorbotok.... (Tóni,Zalán,és én)

dsc09162_1.JPG

Befordulás...(Levente és Szabi..)

dsc07609_1.JPG

Hóangyal..(Zalán)

dsc00041_1.JPG

Természetközel....(Levente)

dsc09955_1.JPG

Emberek közt elveszve...( Levente és Kunos)

dsc00167_1.JPG

Somolygó...( Zalán..)

dsc00233.JPG

 Suttogó... (Zalán)

dsc00329.JPG

Szöszögő...( Levente)

dsc00299.JPG

Testvérek....(Zalán és Levente..)

dsc00272.JPG

Fotográfiák..Róluk,akikről szól az Autizmus Live...

Sok szeretettel nektek...

 

süti beállítások módosítása