Jeges-vödör...
2016. március 21. írta: Autizmus Live

Jeges-vödör...

Ne kapj a bankodtól sms-t éjjel,mert akkor nagyon nagy baj van..Kettő óra huszonkilenckor fel is ébredtem..Jeges-vödör a nyakamba..

Komolyan mondom,nem akartam erről írni,sőt mi több szándékomban sem állt,sőt azt hittem,hogy 2009-ben már rég elfelejtettem,kipipáltam,letudtam,fellélegeztem és egyebek..

-84.734 ft..a számlámat a bank 34.734 ft-tal a hitelkeretem alá vitte..Komolyan mondom elég volt..Már túl vagyok fél óra banki veszekedésen,két telefonon Zalaegerszegre,egy tündérien bunkó módon kioktató végrehajtó szavain,mert én nem vélem jogosnak az inkasszót,amit ő igen.Nem vélem jogosnak,mert 2009-ben a számomra jogtalanul kifizetett egy hónap táppénzt visszafizettem egy összegben,sőt az akkor ellenem kezdeményezett eljárás összes költségét is,igazoló határozatom is van a MÁK-tól,hogy nincs semmilyen tartozásom,rendben lezártnak tekintették,bár már akkor sérelmeztem a behajtási eljárást,hisz az első felszólító levelükre,azonnal reagáltam,és befizettem mindent,amit követeltek rajtam.Téves utalás volt elismerték,véletlenül duplán utalt a rendszer,tulajdonképpen észre sem vettem először,mert akkor volt velem szemben két hónap elcsúszása "adminisztratív" okokból a TB-nek,legalább is akkor anno erre hivatkoztak..A lényeg,hogy 2010 januárjában,lezártnak tekintették az eljárást,sőt személyesen intéztem a tb-nél,és kaptam ígéretet rá,hogy a befizetést,igazolják a VH felé,nyugodjak meg,nem tartozom semmivel,ők majd hivatalos levelet írnak..

Megnyugodtam,és tulajdonképpen 2012 májusáig nem is történt semmi.

2012 májusában kaptam egy levelet,hogy a Vh eljárás díját 5000 ft-ot fizessek meg a behajtó felé..Már akkor sáros volt az egész,de befizettem..Leigazoltam,visszaigazolást kértem,helyette kaptam egy passzust..Szó szerint azt,hogy még 15 ezer forinttal tartozom,az adminisztratív díjak és a felszólító levelek megírása és egyebek terén.Megfellebbeztem,az egészet ahogy volt..Hiszen két éve már nem tartoztam,sőt pluszban fizettem ötezret,mire fel fizessek még tizenötöt..

2013-ban kaptam egy levelet,hogy de igen is tartozom 15.ezer forinttal,és annak a halmozódó kamatos kamataival 2009 december hónap óta.Akkor felhívtam a végrehajtót,hogy na ne szórakozzon velem,kifizettem mindent,még azt is amit nem kellett volna,mert utóbb kiderült,hogy nem is annyit fizettem vissza,a TB-nek amennyit kellett volna,hanem húszezer forinttal többet,akkor anno rosszul számolták ki a tartozásom,pont a velem kapcsolatos kifizetési csúszás miatt..Kicsit összekeverték a szezont a fazonnal..

Akkor anno sikerült megállapodnom a Vh-val,hogy rendben mutatok fizetési hajlandóságot,az akkorra már 53.000 ft rám rótt tartozásra,indultunk 15.000-ről,de méltányosságból részletfizetési kedvezményt kérek,a családunk helyzetére való tekintettel,amibe akkor anno a Vh,szóban bele is ment,és ígéretet tett arra,hogy ezt le is írja,csekket is küld,és 6 hónap alatt befizethetem...

Azóta nem történt semmi..

Még mondtam is többször a páromnak,hogy na engem jól elfelejtettek,és ezt még idén is mondtam januárban,hogy végre remélem rájöttek arra,hogy tényleg nem tartozom semmivel,hisz mindent kifizettem rendesen,amikor a régi leveleim között szortíroztam..Még jót is nevettem rajta,hogy csak rájöttek...

Ma rá kellett jöjjek,hogy mereven gratulálhatok csak... Egy dolgot nem értek..hogy hol került kóc a rendszerbe..Ugyanis,minden levelem a jelenlegi állandó lakcímemre érkezett..Viszont 2013-tól a múlt hónapig az állítólagos öt darab felszólító levél,néhai édesanyám,lakcímére,ahol 2002 óta nem lakom,vissza is ment mind úgy,hogy a címzett ismeretlen.Tény és való,hogy 2009-ben alternatív címként feltüntettem egy nyomtatványon,mert akkor felénk kézbesítési gondok voltak,akkor történt az az ominózus eset,hogy valami fiatalka postás,inkább a kukába dobálta két hónapon keresztül a leveleket,mint,hogy kikézbesítse..Szóval akkor voltak nagy bajok e téren..én meg becsületes voltam,anyu amúgy is otthon volt nagy részt,így evvel sem lehetett volna akkor gond..

és akkor a svédcsavar.........

2013 óta rossz címen szólítgattak fel,ma hiába magyaráztam,hogy ember,értse meg,három éve kértem öntől méltányosságból részletfizetést,bár nem ismerem el,és reklamálom a tartozást,kérem vissza a pénzem,fizetem majd részletben úgy ahogy azt kértem...Majd közölte,hogy NEM!! Miután a Tb-vel álltam jogviszonyban,akkor GYED-GYES,és azt hitte,hogy most is,nincs letiltás a munkahelyemen,miért van olyan? Tiltja a számlámról,mert azt kiderítette,hogy rendszeres jövedelem érkezik rá,ja és ő azt írta az OTP-nek,hogy háromszor-ra szedjék le,való igaz három sms-t kaptam,ez tény..Mert hurrá az OTP-nél is valaki három hónapig ült a levélen..Ráadásul januárban a drága Vh BAR listára tetetett,a tartozás kiegyenlítésének a végéig,aminek levelét néhai anyám címére küldte.Viszont végrehajtási eljárást nem indított,csak inkasszált pénzügyileg..Ma reggel a számlavezető fiókom odaadta másolatban a Vh összes levelét...Sírok..de most komolyan....és nem a röhögéstől..

Pénzt nem kaptam vissza,a BAR-ról 30 nap míg törölnek,és a jogtalannak vélt 15.000 ft-os 7 éves vélt tartozásom a mai napon 84.734 ft által kiegyenlítésre került................erről majd 90 napon belül kapok valamiféle írást is..

Most:

Van egy fedezetlen bankszámlám,amiről a fizetésemkor még 34.734 ft-ot azonnal inkasszál a bank, 2.000 ft összes pénzünk április 5.-ig kb ha mázlim van akkor csak 2.-ig.Holnap van Zalán 10. születésnapja,és remélem megérti,hogy semmit sem kap,se tortát sem semmit.Nyakamon a húsvét..bár mi sosem cifrázzuk túl,de azért mégis..Van egy nagyon cikis befizetési határidejű villanyszámlám,amit ma akartam feladni,legalább 10.000 kellene még a gyerekek gyógyszerköltségeire,mert frankón kifogytam,de evvel számoltam még,hogy a héten beszerezzük,már nem fogom..Az én gyógyszereimre már gondolni sem merek..Bedivel ma 3.000 ft-ot kellett volna beküldjek a ballagási meghívókra,és tulajdonképpen élnünk és ennünk is kéne másodikáig..

Komolyan mondom a hajamat tépem...és verem a fejem a falba...és nem is tudom mit csináljak...Kiborultam kész ennyi...Csőd...vége,mit tudom én......Elegem van....

Hajrá Magyarország én ÍGGGYYYYY szeretlek.....

Bocs,hogy kiírtam,ettől jobb egy kicsit,de azt nem tudom most még,hogy miképp tovább..

Egyébként egy jó van ebben a napban idáig...Isten hozott Béla kutya itthon minálunk végre,valahára! Mától van egy rendelkezési állományban lévő rendőrkutyánk is...Úgyhogy nyolcan a fedélzeten......

Ez volt mára a nagyon szomorú Live....sorry tényleg.....Nincs jó kedvem...

és köszönöm ha megosztjátok....

ice_bucket_jpg_crop_promo-mediumlarge.jpg

süti beállítások módosítása