Határvonal....
2016. február 18. írta: Autizmus Live

Határvonal....

Szóval én úgy gondolom,hogy van egy határ aminek átlépése,már nem egészen egészséges..Van egy határ,amikor azt mondom,hogy elég volt...Elég..Elég bizony..Azért mert nem teljesen értek egyet,egy nyílt levéllel,vagy nem írok alá egy petíciót,azt gondolom,kicsit meredek egy szülőfórumon,kormánypárti lotyónak nevezni,ráadásul a hátam mögött.. (virágnyelven írtam..ennél azért durvább volt a megfogalmazás..)

Ácsi...de nagyon..először avval vádolnak,hogy a levél megírásában benne van a kezem,majd miután tejesen elhatárolódom,mind a levéltől,mind a petíció aláírásától,amire jó okom van..mert a sorok mögé látok,-bár csak sejtéseim vannak a szerzőjéről,- hirtelen renegát leszek,akit szembe lehet köpködni,no és persze kormánypárti seggnyaló lotyó..Igaz ezt azután kaptam meg,miután azt mertem írni az előző bejegyzésemben,hogy bizony még ebben a szegényházban is vannak kivételek,a száraz tarlón,virul néhány virág...

Komolyan mondom...Elment az eszetek..Ezt azoknak üzenem,akik a hátam mögött a bejegyzésem kapcsán,kicsámcsogtak,a nyilvánosság előtt megaláztak..szembeköptek,letiltottak..és sorolhatnám..

Ettől függetlenül nagyon KÖSZÖNÖM,hogy majd 900-an elolvasták és rengetegen megosztották a bejegyzést,köztük nagyon sok pedagógus,éppen ezért a velük való néma szolidaritásból február 29.-én kockás-ingben megyek dolgozni.

Igen nem mindenben értek egyet,ezzel a részlettel,kimondottan vitatkoznék..

"Mindennapos megalázások és kirekesztés, súlyos diszkrimináció  a részük, mert senki nem tudja mi a dolga, hogyan kell bánni velük.  A fogyatékos emberek és autista személyek, gyermekek körül leginkább a félelem a meghatározó szó  még a szakemberek, és pedagógusok részéről is a hozzájuk való viszonyulásban,   ami egyértelműen a hiányos  ismeret, és a teljes intolerancia eredménye,  hiszen  elfogadható segítséget a pedagógusok sem kapnak a munkájuk megfelelő ellátásához, hogyan kell egy fogyatékkal élő gyermekkel bánni, miközben elvárnák tőlük, hogy helyt álljanak. " (forrás:http://gyermekeinkert.oldalunk.hu/site.php?sd=gyermekeinkert&page=EMJKsVlHTg)

Senki sem tudja mi a dolga...

Nagyon remélem,hogy aki ezt leírta,az csak sértődöttségében,és hirtelen felindulásból tette..és nem gondolta át rendesen..Talán az(enyhe) mentségéül szolgálhat...

Igen ez volt az a részlet ami,arra késztetett,hogy bemutassam Levente fiam óvodáját,és egyben majdani iskoláját.Ahol IGENIS ÉRTENEK az autista gyerekekhez..De tovább megyek..Értenek Zalaegerszegen,Nagykanizsán,Kaposvárott,Pécsett,Szekszárdon,Győrött,Sopronban,Siófokon,Gyöngyösön...

gyongyos1.jpg

De tovább megyek..Miskolcon,Ózdon,Debrecenben,Jászberényben,Békéscsabán,Szegeden,és persze Budapesten.

Azért azt se felejtsük el,hogy jó ideig futott egy projekt,ami a szakemberképzésre fektette a hangsúlyt..EU-s projekt..Nem kellett fizetni érte..Sok szakember,és az autisták ellátásában dolgozó ember képződött,de képződhetett volna több is..Sajnos elég sok képzés futott úgy,hogy nem telt be az összes férőhely,pedig az FSZK-nál minden lehetőség adott volt..Én is ott lettem mentorszülő..

fszk.jpg

Most is adott a lehetőség,az Autizmus Koordinációs Irodában,mindenben segítenek,amiben csak tudnak.

http://autizmusiroda.hu/

De nem csak ott az AOSZ-ban is..  http://aosz.hu/

Intolerancia?? Ugyan már..Már elnézést,de szülőként eszembe nem jutna olyan intézménybe vinni a gyermekem,ahol nem szívesen fogadják..Avval kár takarózni,hogy de hát ezt jelölte ki a Bizottság..Khmmm,azért ahhoz kell egy befogadó nyilatkozat is,amit a szülő,a gyermek leendő oktatási intézményétől szerez be,magyarán kontaktálnia kell a kijelölés előtt az iskolával,vagy az óvodával..

Nagyon nagy kár volt általánosítva nekirohanni a pedagógusoknak..Teljesen igaza van a Merj Más Lenni blog szerzőjének,aki pedagógusként,szintén nem tudott azonosulni a levél tartalmával,és lépett ki egy bizonyos szülőcsoportból. (február 9.-én írta a facebook oldalán)

Azért ilyenkor örülök,hogy nem vagyok tagja,az egymást hergelő szülőcsoportoknak..Eleget stresszeltem miattuk,anno,és hittem el én is balga fejjel sok olyan dolgot amit nem kellett volna..Hála a jó égnek hamar tanultam belőlük és azóta nem vagyok hajlandó konfrontálódni.

Egyébként volt olyan csoport ahonnan kitiltottak,mert vitába mertem szállni,a nagy-hatalmú adminnal..

Na mindegy,nem túl szép emlékek,viszont rettentő sokat tanultam belőlük..

Tehát...

A saját véleményem,:Bár szerencsétlenül alakult számunkra egyéni AOSZ tagok számára az új polgári rendtartás,mégis azt gondolom,hogy a mai világban jobb betagozódni egy Szövetségbe,mert maradjunk annyiban,sok dolgot elértek már az autista emberek/gyerekek számára..Őszinte leszek két hete agyalok egy Civil Társaság létrehozásán,hogy vissza tudjak vagy tudjunk a társaság tagjaival tagozódni az AOSZ-ba.Mert tényleg úgy gondolom,hogy a mostani vérzivataros időkben,az összefogás a legnagyobb fegyvertény,amit a gyermekeinkért tehetünk..

nem-felni-kell.jpg

De nem mindegy,hogy hogy...és az sem,hogy milyen hangnemben..

Én nem azt mondom,hogy nincsen baj,mert igen van baj,jó nagy..Óriási..Nincs pénz semmire,és így akármilyen jó és felkészült a szakember,nem lehet tanítani..A mi palántáinkat,meg főleg nem..Egy SNI-s gyerek különleges gondoskodást igényel,és nekem is fáj,és felháborít,hogy úgy viszonyul hozzájuk a rendszer,ahogy..Igen változtatni kell,ez tény,ezt én is vallom..De nem úgy,hogy egy nyílt levél tartalmával,rosszul fogalmazott mondataival,megsértik a saját gyerekeikkel foglalkozó pedagógusok,nagy többségét a levél szerzői.

Veszélyes játék..nagyon..

Abba senki nem gondolt bele,hogy evvel akár csúf nagy károkat lehet okozni akár az AOSZ-nak is? Nem csak morális károkat,hanem mondjuk anyagi károkat is..

Mert mint mond a politika? Ja hogy ilyen embereket képviselsz,akkor nem kapsz pénzt..vagy ha kapsz is,sokkal kevesebbet..

Had kérdezzem meg úgy mindenkitől,jó az nektek?? Jó az nekünk autista gyerekeket nevelő szülőknek,hogy ha nincs pénz,nincs képzés,nincs érdekképviselet..nincs segítség,nincs semmi...

A másik..Mindezt névtelenül...Könnyű a névtelenségbe burkolózni,és utána másra mutogatni..Mást szidni,mint például engem is..ezt egyenesen undorító dolognak tartom..Ha van véleményed,nem úgy egyenes ha vállalod a neved??Nem az lenne a korrekt??

Én vállalom a nevem,vállalom a családom,a gyerekeim,és vállalom a véleményem..

Igen basszus SZEGÉNYHÁZ,szegényház itt minden,én is pokoli mérges vagyok miatta.

Mi is gyatra helyzetben vagyunk,sőt pokoli módon gyatra helyzetben,hogy a párom teljesen jogtalanul 70.000 ft-tal kevesebb fizetést kapott ebben a hónapban,mert nem ikszelt,olyat,amit nem is kell..Ketten nézünk közösen 10.000 ft-ot hó végéig,és tudjuk,hogy teljességgel kilátástalan a helyzetünk..maximális csőd..Igen pengeélén és a nyomorszélén táncolunk..Szégyen?Szegyen igen..Szégyen,hogy így kell éljünk,szégyen,mert mind a ketten becsületesen dolgozunk..Szégyen hogy ennyire drága az élet..Szégyen,hogy ilyen helyzetben vannak az autista gyereket vagy gyerekeket nevelő családok,velünk együtt...

Mégsem sértünk meg senkit..főleg nem pedagógusokat,szakembereket..

Ezért határolódtam el teljesen a nyílt levél tartalmától...

Ja és DE!!!! Most utoljára írom le..Sem én,sem a párom nem tagja semmilyen politikai pártnak,civil szervezetnek..Mondom NEM !! Tetszik érteni???  Vonatkozik ránk kétféle törvény is..Be tartjuk az utolsó betűig a paragrafusait..Nem politizálunk,nem szimpatizálunk,és Híradót sem nézünk..Nem is lehetünk semmilyen pártnak,a párom még civil szervezetnek sem tagja..Nekünk kötelező függetlennek maradni,és függetlenek is vagyunk..Ezért kár vádolni minket..

Sokan kérdezték tőlem,hogy miért nem írom alá a levelet...

Hát azért...amit a bejegyzésemben megfogalmaztam itt...

Amúgy meg tényleg Te vagy Te vagy Te,aláírtad a nyílt levelet??? Mert NEM LÁTOM A NEVEDET!!!

dislike01.jpg

Ez volt mára a Live,köszönöm,hogy olvastatok...

süti beállítások módosítása