Return to Levente's summer.
2018. július 31. írta: Autizmus Live

Return to Levente's summer.

Leventének egyáltalán nincs jó nyara, és vele együtt nekem se,sőt mondhatni az egész családnak. Egyszerűen nem fogjuk fel ép ésszel,hogy hová süllyed ez a világ, hogy hogyan van merszük egyeseknek mindenféle kérdés nélkül a szó szoros értelmében LOPNI..

Sajnos erre nincsen jobb szó, ez bizony lopás úgy ahogy az van..

Az utóbbi három hónapban,háromszor futottunk szín tiszta gyűlöletbe ami Levente fiam félé irányult, természetesen ennek hangot is adtam, a facebook nyilvános platformján...Hangot bizony, mert  erkölcstelenül velejéig süllyedt dolog, semmiségekért verbálisan bántani egy 8 éves autista kisfiút..Természetesen megvédtem,a saját gyermekem,és egy Anyának az a dolga,hogy bármi áron..

Háromszor ítélték el,olyan dolgokért,ami mondhatni semmiség..Mondom tényleg semmiség,az autizmus velejárója ugyan,de még egyszer mondom semmiség..

Sikított mert megijedt a darazsaktól..Repkedett.. (repetitív mozgás)...és mobiltelefonon játszott hazafelé a buszon..Ezekért a főbenjáró bűnökért ítélte el őt a népharag, és evvel együtt lettem/lettünk porig alázva általa.

Az esze nincs, agyament, agresszív népharag..Statáriálisan..

Elment az eszetek jó emberek?? Ezekért egy 8 éves fogyatékossággal élő gyermeket??

Mutassatok nekem egy átlag nyolcévest, aki nem sikít, közvetlenül az orra előtt repkedő darázscsapat láttán,avagy repetitív módon nem tekergeti a haját,piszkálja az orrát, avagy ugrál örömében ,és nem nyomkodja ha kell ha nem a mobiltelefonját..

Sajnos azt kell mondjam,az átlag gyerek,átlag tevékenységeit átlagosan átlépik, míg egy fogyatékossággal élő gyerek tekintetében rögtönítélő Bíróságot állít a nép..Állított mindig is,de most valahogy egyre drasztikusabban,brutálisabban..Igaz mit is csodálkozom,hiszen az utóbbi két évben úton-útfélen arcunkba csap a hatalom által manipulált vizuális hordozón terjesztett gyűlölet.

Elnézést,hogy így fogalmazok,de ez az igazság....Saját tapasztalat és nem csak saját tapasztalat..

Háromszor adtam hangot annak nyilvánosan, hogy STOP ÁLLJ NE TOVÁBB, Ő egy védekezésre képtelen nyolcéves..Egy GYEREK, még ha másabb is kicsit, mégis ugyanolyan gyerek mint az átlag társai..Nem követett el semmi bűnt, nem csinált semmi kirívót..Miért e offenzív kirekesztés?? Csak azért mert AUTISTA??

Ugyan már!

Háromszor írtam le, sajnos mind a három esetben az engedélyem nélkül került megosztásra, mind a bejegyzésem,mind a gyermekemet ábrázoló saját készítésű,saját tulajdonú fotóm..Igen, jó néhány médium, internetes újság szerzői jogokat sértett..Annyi emberség nem szorult a cikkek megíróiba,hogy megkeressenek,és engedélyt kérjenek..Sem az első,sem a második,sem a harmadik esetben..Sőt a harmadik esetben,egyenesen valaki volt olyan szíves,és felhívta a figyelmét,az esetünk kapcsán a LIKE (általam csak szennyes oldalaknak hívott) médiának..Ahol kontroll nélkül csakis az anyagi haszonszerzést helyezve előtérbe, firkáltak össze minden hazugságot a tudtunk nélkül..

otpercpiheno.hu , alfahír.hu, hir-tv.com és sorolhatnám tovább oldalak..de megtette az engedélyem nélküli terjesztést a  hvg.hu és a hír24.hu is..

Én nem tudom,hogy kit és milyen szándék vezérelt a hátunk mögött, de egy biztos SENKINEK SEM adtam engedélyt rá..Arra meg aztán főképpen nem, hogy a magántulajdonú fotómat nyilvánosságra hozza és terjessze széles körben sajtóországban. Néhány nem helyénvaló írás,komoly erkölcsi és anyagi kárt is okozott a számunkra.

Igen jól olvasod..

Szóval én nem adom a nevem és a fotóim sem az engedélyem,semmilyen haszsír-rángatós, mocsadék reklámokkal teli, visszakövethetetlen LIKE-vadász web oldalnak..arra, hogy bármit is megjelentessen rólunk az oldalán..úgy,hogy avval a kizárólagos anyagi haszonszerzés a célja,teljesen etikátlan,erkölcstelen,és mindenféle emberséget nélkülöző módon.

Én mint az Autizmus Live blog írója,ezt itt és most KIJELENTEM!!

Jó, tehát még egyszer fussunk neki..A fotóim és az írásaim semmilyen szennyoldal számára sem oszthatók..Nem is voltak,és nem is lesznek soha..

Remélem megértitek!

Hogy mi történt azóta Levente nyarával??

https://autizmuslive.blog.hu/2018/07/22/levente_nyara

Rosszabb lett..Beszorultunk..és sehová.. Ugyanis totálisan elegem van abból,hogy minden harmadik öregasszony megállít az utcán,aki internetevő,felénk bizony jó sok akad,hogy jajj kedveském olvastam ám, hogy mi történt magukkal....Közben Levente kezében a telefon,és ha sokáig kell hallgassam a szentenciát, akkor Levente türelmetlen esetleg repked..Onnantól természetesen mindjárt kapom..Hogy ez a gyerek nem százas...Húúú azt a rohadt élet már tényleg..Ott tetszett ülni velünk amikor az IQ-ját mérték?? persze akkor mindjárt és azonnal megy a sértődés..Úgyhogy most inkább le sem viszem az utcára..Nincs szükségem,szükségünk rá..

Bár már azon is gondolkoztam,hogy a délutáni sétáknál,ráteszem az amúgy extra jámbor emberimádó ex rendőrkutyánkra a szájkosarat,a nyakába akasztok egy táblát,amire ráírom,hogy tessék vigyázni a kutya harap és üt,amint póráztávolságon belül lép...Így talán nem fognak a közelünkbe jönni..

Ez jó ötlet lenne, de mégsem..Hiszen az lenne az igazi cél,hogy az autista gyermekemet bármikor az utcára és bárhová azon kívül, tudjam vinni, úgy, hogy nem mutogatnak rá,nem rekesztik ki,hanem mint fogyatékossággal élőnek esetleg, megkönnyíti a társadalom a mindennapjait..Úgy ahogy az természetes lenne.

Csakhogy ebben az országban nagyon nem az!!

Itt az a természetes, hogy lassan a nagy többség ( össztársadalmi fejmosás hatására..lásd gyűlöletkeltő hangulatteremtés egyes csoportok ellen), pengeélre állít, kirekeszt,elítél és megtapos...

Ja és igen...

Anyagi károkat okozva..Sajnos a két szép szememért nem fogja kideríteni senki,hogy ki indította el a lavinát..akkor se ha vannak megfelelő kapcsolataim..Ehhez speciális kell,ami viszont nincs..Így aranyáron,teljesen lenullázva a mínuszokba írva magunkat anyagilag, tettem meg a jogi lépéseket. Igen megtettem, mert engem nem abból a fából faragtak,hogy bárkit is a vízben hagyjak..

Ma az én gyerekem bántják,holnap a Tiédet fogják..Bármiért..Ezt meg nem engedhetem meg! NEM!!

ÁLLJ - STOP - NE TOVÁBB.. ELÉG VOLT A KIREKESZTÉSBŐL ÉS A GYŰLÖLETBŐL..A MUTOGATÁSBÓL A SÁRBA TIPRÁSBÓL, KISZOLGÁLTATOTTSÁGBÓL..Mi a fogyatékossággal élő gyerekeket nevelők is szeretnénk emberi életet, az EMBEREK között...MEGKÜLÖNBÖZTETÉS NÉLKÜL.. Elegem van már a skarlátbetű hordásából, elegem van a megbélyegzésből.. A méltó élet ne legyen kiváltság..A fogyatékossággal élő gyerek,ne legyen TABU...

ELÉG VOLT.. SNITT, ahogy megboldogult Anyám mondaná...

Még valami: Három semmiségért kaptam akkora virtuális verést, hogy azóta is sajog a hátam,és csak azért,mert fel mertem hívni a figyelmet,a gyűlöletre a kirekesztésre,a diszkriminációra, a gyarló viselkedésre,az esztelen haszonszerző lopásra..Mindezt nem csak magamért / magunkért tettem, hanem mindazokért akik sérült gyermeket nevelnek...Akik jól ismertek,tudjátok...Mert engem nem abból a fából faragtak..hogy szó nélkül hagyjam...

Köszönöm mindenkinek aki tett valamit Levente nyaráért, és nagyon KÖSZÖNÖM ha esetleg tenni fogtok még,és lesznek akik megteszik értünk,hogy segítenek tovább élni előre (esetleg módjukban áll), mert jelen bizony kijelenthetem,hogy....a szennyoldalaknak hála, bajban a haza....nagy bajban...

dsc_8509.JPG

A fotó saját tulajdon..Viszont a bejegyzés tartalma miatt, engedélyezem a széleskörű megosztást a blog olvasóinak. A sajtóban (írott és internetes) csak a kizárólagos engedélyemmel jelenhet meg..( engedély kérhető a tdori1020@gmail.com címen )

süti beállítások módosítása