Amikor pofán ver az autizmus..
2017. január 22. írta: Autizmus Live

Amikor pofán ver az autizmus..

Régi motoros vagyok,az autizmus terén,nem ma kezdtem..Most még sem vagyok jól..Tulajdonképpen csütörtök óta nem,amit a péntek még jobban megtetézett,de arról majd máskor..

Régi motoros vagyok,igen,szülőként nagyon sok minden áll mögöttem..Az asperger,az autizmus duplán is,egy nagyon súlyos születéskori oxigénhiány...

Régi motoros vagyok igen..Ismertek,megteszek mindent a gyerekeimért..Fejlesztek,talpra állítok,tanítok,szemléletet formálok,érzékenyítek,érdeket védek..nem csak az enyémeimét,hanem másokét is..

Régi motoros vagyok igen,és még mindig bízom..bíztam...Azután csütörtökön,szép lassan és csendben pofán vert az autizmus..

Kíméletlenül,és kegyetlenül...

Egy szülő,mindig a gyermeke boldogulását szeretné..Szeretné előre látni,hogy mivé fejlődhet,hogy biztos lesz e az útja,hogy megállhatja e a helyét..

dsc03446.JPG

Azután egyszer csak rádöbben,hogy nem fogja..Mert a jövő ködbe vész...A biztató jövőt,eltapossa a rendszer..Tulajdonképpen a rendszert nem érdekli,hogy mi lesz vele..A rendszernek jelen csak nyűg a hátán,mert azt nem ismeri fel,hogy akár ki is aknázhatná erősségeit..Kiaknázhatná,de nem teszi..Inkább a sárba,szegénységbe tiporja,megbélyegzi,csak azért mert más,egy kicsit más mint többi gyermektársa..Csak azért,mert autista..

Autista igen..Attól még ugyanolyan gyerek..él,érez,játszik,sőt gondolkodik..Gondolkodik,mert tud...Mégsem kaphatja meg a neki egyénre szabottan jó,lehetőséget a tanuláshoz...

Nem kaphatja meg,mert a jelen rendszer,máshogy szelektál...Máshogy skatulyáz...Letaszít,visszaléptet,azt a kicsit is elveszi,ami a jövőre nézve kirajzolódni látszott...

Rosszul vagyok,rosszul van a lelkem..Fáj........

Lelketlen a jelen rendszer..Beletörődésbe kényszerítene,de nem fogok beletörődni..NEM....

Napokon át sírtam csendben a zuhany alatt,mert ott senki sem lát..Senki,csendben magamban,keserűen..Hisz tudom a jövőm..

Csütörtökön elveszett az idáig felépített egzisztenciám..Csütörtökön elveszett a hitem,a reményem...A fejemben zeng,a negatív integráció...a lehetőség nélküliség,a még jobban elszegényedés..a segély kenyér,ápolás élethosszig...munka nélkül...

Mi lesz így velünk??????????

Ez a rendszer pedig nem segít,a szegényből,még szegényebbet csinál...az elesettjeivel nem törődik,nem törődik kellőképpen..

Elég volt,most már tényleg elég!

Nem most még nem tudok,mit mondani..Mert nagyon de nagyon fáj..Belül...

Régi motoros vagyok igen..Biztos hogy túl leszek majd ezen is...Egyszer talán...Ha bírja az egészségem,és nem visz el a szívem...

De az biztos,hogy amíg ezen a földön létezem,örök támasza leszek,hiszen a szülein kívül,jelen senkire sem számíthat...beskatulyázva,megbélyegezve...Hét évesen.....

süti beállítások módosítása