Just because...
2017. január 12. írta: Autizmus Live

Just because...

Amikor már a párom is megkérdezi,hogy mond meg légyszíves nekem,hogy mi az jó Istenért érdemeltük ki mindezt??..akkor tudom,hogy nagy a baj..

Elég csendes ember,de néha jelez..Igaza van,most nekem is kezd elegem lenni a januárból..Ha nem a két kicsi,akkor a legnagyobb,ha nem a legnagyobb akkor a két kicsi..Ha nem a gyerekek,akkor a kocsi,ha nem a kocsi akkor a kutya,ha nem a kutya akkor Betti..Ha nem Betti,akkor én..Per tegnap éjjel,azt hittem meghalok..csak ültem az ágy szélén,és vert a víz..Azon gondolkoztam,hogy ha fél órán belül nem hat a vérnyomáscsökkentő,akkor mentő,nincs mese..persze túl kéne éljem valahogy azt a fél órát..

A január stressze nem tett jót a szívemnek,ez az igazság..Minden nap van valami..Minden egyes áldott nap..

A 22 éves,behisztizik,mert nem bírja a hideget..Nem figyel magára,minden nyavaját összeszed,és mindenért minket hibáztat..Ja és persze hazahozza,és amikor a kicsik elkapják,és a gatyámat is gyógyszerre költöm,és csak annyit jegyzek meg,hogy talán kicsit jobban kéne figyeljen magára,és reggelente kiírom az asztalra a naphoz kapcsolódó használati utasítást,akkor ő van a legjobban felháborodva,hogy mégis csak mi a frászt képzelek..Azt hogy mi a frászt képzelek szerinte,azt este 11-kor álmomból felverve is képes a tudomásomra hozni,úgy hogy mindenkit felébreszt..Nem nagyon érdekli a környezetében senki..A hajam kihullik lassan az Aspergertől..Amit magára szed az életben napközben és negatívnak vél,mindent rajtunk vezet le..Most kétszer is úgy alakult,hogy a zsebünk látta kárát..és nem is kicsit,a fene nagy figyelmetlenségének..Tudjátok,lehet hogy 150 az IQ-ja,és egy snájdig legény,de itthon szociális téren ha ciki ha nem,egy pokoli nagy nulla..Nem akarom negatív színben feltüntetni,félre ne értsétek,de ha az Aspitok otthon fiatal felnőtt lesz,hát bizony nagyon kössétek fel a gatyátokat,mert az édes kicsi,kicsit morgós kötekedős okostojásból,bizony tűzokádó sárkány lesz.Mindenkinek azt ajánlom,hogy még a kamaszkorban állítsatok fel kő kemény kőbevésett szabályokat,mind az illemben,mind az otthoni létben,mert ha nem teszitek,bocs a megfogalmazásért,nagyon megszívjátok..

A jelszó a kutyát ne inzultáld,hagyd a sarokban pihenni..amikor dolgozni vagy az Egyetemre mész......

Mert ha nem hagyod,és kötekedsz vele,szép csendben bosszút áll..Just because....

beluska.jpg

Még akkor is,ha soha de soha nem csinált ilyet.

A cipőink 80%-a látta kárát,és a háromból két pulóverem..Most aztán jól nézek ki..Hiába könyörögtem,hiába pofáztam,bocs,hiába írtam fel,hiába mutogattam és táncoltam el,hogy ha késésben vagy,vagy elcseszted az időt,ne a kutyával kötekedj,hogy ott fekszik ahol a helye van,hanem szépen kérd meg,hogy menjen arrébb,odébb fog..Jól nevelt szolgálati kutya,odébb fog menni..

Vagy szánj rá öt percet indulás előtt és vidd le egy kis kanyarra,ha kilóg melletted a folyosóra,és ne üvöltsd vissza a lakásba és vágd rá az ajtót..Mert ha rá vágod,meg fogja bosszulni..

Én sem tennék másként ha kutya lennék..

Január tizenkettedikét írunk,és elegem van a januárból.Persze nem csak ezért,a kocsi miatt is,szélvédő csere a kőfelverődés miatt,per harminc,akkumulátor csere per huszonöt, az extrém hideg miatt..Húszezer a gyógyszerekre,a kicsiknek,harmincezer a fejlesztőnek aki házhoz jár,mert már muszáj volt,és a fejlesztés is muszáj,mert valahogy a szilveszteri petárda sokkból,még most sem sikerült kikeveredni..

Nagyon nem,de olyan szinten nem,hogy Zalán kétszer is kiugrott a magas ágyból,aminek csúf esés lett a vége,mert valaki a ház előtt bevágta a kocsijának az ajtaját.Levente hála az égnek nem ugrik,viszont éjjel felriad,mert a felettünk lakó képes hajnali egykor csattanó üzemmódban leejteni dolgokat,és ha Levente felriad,akkor már nincs alvás..Nekünk semmiképpen se..A fiatalúr képes hajnali háromig fent lenni,szöszmötölni,Tv-t kapcsolni,telefonon játszani,és három,fél négy felé,visszaaludni..

Te meg aznap húzd az igát,cs......d  meg...és este se ess össze...Meg másnap se,ha éjszaka megint csattan és kelsz,és ha nem kapcsolsz villanyt,és csendesíted,akkor is,átmászik,rajtad lovagol,nem alszik,befogja az orrod,piszkálja a füled,kimegy a telefonodért..Tovább is van mondjam még?? Nem mondom...

Extra gáz....és zombi üzemmód,már nekünk..

Nagyon köszönjük szilveszter,most jó fél évig biztos dolgozhatunk a megoldáson,hogy újra aludni tudjunk..Mert ha nem Levente akkor Zalán,ha nem Zalán akkor Levente...és ecetera,meg ecetera..valamelyik mindig fent van..Mert valami csattan,leesik,becsapódik...

Úgyhogy most nem mondhattam a fejlesztőnek,hogy bocs,nem tudok fizetni,mert a a gyógyszerek és a kocsi,ja meg az ELMŰ elszámoló számlája megborított mindent..Ami annyira nem is volt sok,sőt nem is lenne egy forint sem,ha a nyáron nem felejtették volna el,a féléves leolvasást eszközölni..Úgyhogy köszi tizenöt...már ezresekben..

Na ilyenkor van elegem..De úgy full...Ja és újra kéne kezdenem a hormonterápiát,mert az utolsó három hónapos etap még hátra van..és ha nem kezdek bele,mehetek a kés alá szél sebesen..

De mibűűűűűűű?????

Ilyenkor cseszhetem a becsületes kétkezi munkám,azt annyira nem fizetik meg..Való világ a kis ember sorsa..A kis ember rohadt nagy nyomora..Eszünk vagy megdöglök...Te melyiket választanád...Komolyan mondom...az elééég szó,kevés...Persze,hogy ülök az ágy szélén éjszakánként és ver a víz..

Mondjuk ma éjjel amikor jobban lettem a hóesést néztem...Szép volt....

Jó mondjuk tegnap egy kicsit felhúztam magam...Nem szoktam politizálni,ezt jól tudjátok,de a Civilek betámadását,én sem tudtam szó nélkül hagyni..Két napja morgok magamban,csak és kizárólag azért,mert jól tudom,hogy a fogyatékossággal élők ellátásában,és az ő jog-védésükben,mit is jelentenek a CIVILEK! Lassan de biztosan ott tartunk,hogy mindent,és ha az ő lábuk alól kihúzzák a szőnyeget,akkor lesz itt igazán nagy Taigetosz..Bár szerintem már most is van,és aki nem bírja,sajnos annak.................annyi..

Komolyan mondom,milyen rohadt egy világ ez??

Milyen rohadt egy világ,hogy így bánik a fogyatékossággal élőivel,hogy egy családnak ahol sérült gyerekeket nevelnek,már 12-13.-án sokadika van..Mondom SOKADIKA...Mert nincs megtakarítás,és ha jön egy nem várt élethelyzet abba belerokkan az ember fia,ahogy mi is éppen készülünk....

Tökre - Makkra elegem van...

De hálát adok az égnek,hogy azok a cipőink épp állapotban vannak,amiben hazaérkeztünk...Meg a tavaszi-nyári cipőink,a tárolóban..Ez is valami..Viszont a két téli vastag pulóveremért nagyon mérges vagyok...

No comment...Just because....

dsc07464.JPG

Ez volt mára a Live....és ennyi.............

süti beállítások módosítása