Zalán Naplója - A Karácsony..
2016. december 27. írta: Autizmus Live

Zalán Naplója - A Karácsony..

Zalán vagyok.. 10 éves és autista..írok nektek naplót a napjaimról,az életemről de legfőképpen az erdei kalandjaimról,túráimról..Úgy ahogy én látom a világot,és úgy ahogy meg tudom fogalmazni..Sajnos az autizmusom,a kommunikációm egy kissé korlátozza,evvel teljesen tisztában vagyok..De azért megpróbálom a Napló írást,vagyis már nem próbálom..hanem teszem..Anya itt a blogban megosztja a kalandjaim...Remélem sokan el fogjátok olvasni..Szeretettel írom Nektek..

Most elmesélem Nektek,hogy mi történt velem az idei karácsonyi időszakban.dsc07528.JPG

dsc07529.JPG

dsc07530.JPG

dsc07531.JPG

dsc07532.JPG

Ez volt a Naplóm..Igazán szép és csendes karácsonyunk volt,Anya és Apa szerint is..Anyu sokat fotózott,most jöjjenek a képek..

Az ÓRIÁSI igazi fenyőillatú fám..

dsc07385.JPG

Aminek nagyon-nagyon örültem,mert még soha nem volt igazi fenyőfám.

dsc07389.JPG

Nagyon sok ajándék volt alatta..

dsc07395.JPG

Az öcsi is meg én is nagyon nagyon örültünk minden ajándéknak,és köszönjük szépen MINDENKINEK,akik gondoltak ránk,és nagyon széppé tették a karácsonyunkat.

dsc07407.JPG

Én és az Öcsém..

dsc07410.JPG

Minden évben kérünk az öcsivel havat karácsonyra,és Apáék sokat törik a fejüket miatta.Idén nem kellett annyira sokat,mert 25.-én reggel szóltam nekik,hogy Dobogókőn van hó.Pont elég.Így teljesülhetett a havas kérésünk is.Meg a túrázás is.Anyával és Apával,meg Levente öcsémmel,Dobogókőre mentünk.

dsc07411.JPG

A hónak öcsi is nagyon örült.

dsc07416.JPG

Hó-csatáztunk..

dsc07417.JPG

Csináltam hóangyalt..

dsc07422.JPG

Tiszta tiszta havas lettem.. :)

dsc07447.JPG

Az öcsém végig bolondozott,nagyon élvezte a havat.

dsc07449.JPG

Túráztunk egy jó nagyot..

dsc07426.JPG

Közben sokat gondoltam az Erdész és Erdőmérnök barátaimra,akik hóban fagyban kint vannak az erdőben.

dsc07456.JPG

A túra végén elmehettem a Zsindelyesbe,ami a kedvenc helyem Dobogókőn.

dsc07452.JPG

és ettem a kacsásat,lilahagymával..isteni volt mint mindig..

dsc07469.JPG

Karácsony másnapján kipróbáltuk a rollereket,mert kitavaszodott hirtelen.Apa és Anya az öcsém kérésére Visegrádra vitt,méghozzá az Apátkúti völgybe.Nagyon szeretem azt a völgyet,így boldog voltam,hogy oda mentünk. Visegrádon elhaladtunk a Parkerdő központja mellett,mi az öcsivel integettünk,és Boldog Karácsonyt Kívántunk.Sajnálom,hogy Rozi néni nem hallotta meg.

dsc07472.JPG

Roller túra a völgyben,útvonaltervezés.

dsc07474.JPG

Megnéztük a Stefánia hidat.

dsc07482.JPG

Az Apátkúti Vadászházat.

dsc07486_1.JPG

A Pisztrángos tavakat.

dsc07487.JPG

és végre utolértem az öcsémet az Ördögmalom Fogadónál,a Bertényi Miklós Füvészkertnél.

dsc07493.JPG

Visszafelé az öcsi is megtalálta a Stefánia hidat.dsc07511.JPGŐ is nagyon jól érezte magát a PilisRoller túrán.

dsc07507_1.JPG

Nagyon szép volt az idei Karácsony,nagyon boldog voltam végig..

Nagyon Szépen Köszönöm Mindenkinek,aki ennyire széppé tette..

Külön szeretném megköszönni az Országos Erdészeti Egyesületnek,Zambó Péternek a Pilisi Parkerdő Zrt Vezérigazgatójának,és Szedlacsek Rozi néninek,hogy lehetővé tették,hogy elmehessek a Parlamentbe,ahol még sosem jártam.Nagyon szépen köszönöm a Családunk nevében a Pilisi Parkerdő összes dolgozójának,hogy ennyi szépet adtak,nekem és az öcsémnek,ebben az évben.A karácsonyi ajándékokat és a fenyőfát is nagyon szépen köszönöm Nekik.Most olyan a szobám,mintha a Parkerdő lenne.Ez igazi nagy öröm nekem.Brandhuber Ádámnak a Pilismaróti Erdészet vezetőjének,külön köszönök mindent,főleg a Hoffmannt és azt,hogy ennyire megkedvelt engem és az öcsémet..(tudom Ádám,nem bácsi)

Fogadjátok szeretettel még a Parlamenti Naplóm..

dsc07343.JPG

dsc07344.JPG

Ott vagyok a Parlamentben. (fotó: Mőcsényi Miklós )

31481282181_d93e007c15_o.jpg

Ez volt mára a Naplóm és az Autizmus Live. Köszönöm hogy olvastatok.

A mai bejegyzés írója és szerkesztője: Kiss Máté Zalán

süti beállítások módosítása