Nem gáz,csak kellemetlen...
2016. december 01. írta: Autizmus Live

Nem gáz,csak kellemetlen...

Vagyis dehogy nem gáz.Nagyon is..

Nem leszek vulgáris,bár tehetném,ettől függetlenül törne le a keze annak a taplónak aki tegnap négy pár cipőt lopott el az ajtónk elől..Nem lakunk gazdag helyen,Békásmegyer nem erről szól,ez a városrészt a szegényebb emberek és az alsó középosztály lakja,errefelé senkit sem vet fel a pénz..A panel dzsungel részében biztos nem..Minket meg aztán főleg nem..

Ugyan a folyosót rács védi,de egy sima elzet zár kinyitása úgy fest nem jelentett akadályt annak,aki a bakancsokat és a gumicsizmákat elvitte,gondolom megélhetési bűnöző volt..Vagy mit tudom én..hogy törné föl a lábait az összes..

Tegnap már jó kimérgelődtem rajta magam,becsülettel bevallom 190/110-ig szaladt a vérnyomásom..Nem pörgök rajta dehogy is csak egy kissé kellemetlen..

Nem vet fel a pénz,nincs sok cipőnk,évszakonként tán egy pár.A bakancsok 2:1-ben célt szolgálnak,túra és téli cipő funkciót látnak el,számomra pont ezért annyira kellemetlen a történet.Dani fiam számára meg azért,mert igen nagy lábon él 47-48-as a lába,és az egyetlen ráadásul egy hónapja (aranyárban,mert nincs más lehetősége) vásárolt téli bakancsa volt a préda.Ezen kívül még két Decatlonban vett jobb minőségű gumicsizma,amiben lehet terepen,és bárhol,sarat dagasztani a kutyával,erdőt járni és egyebek..

Még felelőtlen sem voltam,mert csak átmenetileg voltak kint a cipők,ugyanis szombaton a felettük lakó kissé eláztatott minket,elfelejtette a mosógépét...már a csövét betenni a kádba,és piacozni ment..A tároló helyiséget muszáj volt rendbe tenni.A tárolt dolgok vége maradt kint a zárt folyosón.Ennek láttuk kárát..

Tegnap kaptam hideget,meleget,viccet,élcet miatta,ami nem baj,nem gáz,csak kellemetlen..

Nekem nem hülyeségből (van) volt egy jobb minőségű bakancsom és egy gumicsizmám..Aki olvassa rendszeresen a blogot,az tudhatja,hogy az autista kicsik miatt heti háromszor minimum kint vagyunk az erdőben,nem szórakozás célzattal,hanem azért mert ott fejlesztjük őket a párommal,ha esik ha fúj,ha mínusz 10 celsius fok van kint,de akkor is ha pluszban 35..Miután túrázunk a fejlesztések mellett alkalmanként 12-15 km-ert, nem viccből volt tényleg a bakancsom. A régi tavaly ősszel ment tönkre 5 év után,akkor vettük azt amit most elloptak,tulajdonképpen a születésnapomra kaptam..és nem egy szezonra terveztem. Tiszta bőr volt,jó erős igazi mászó-túra bakancs..Tavaly télen sem fáztam benne..Én nem vagyok egy tűsarkas,lakkozott körmű cicababa,nekem a farmer a pulóver és a bakancs a praktikus..22 éve a gyerekeimmel loholok,minden áldott reggel/hajnalban,elsődleges célom,a kényelem,a gyorsaság és a megbízhatóság a bakancsaim terén,illetve az,hogy télen se essek pofára a jégen és a hóban,a kicsik után baktatva..

Szóval ez most fájt...Nagyon komolyan fájt..Az enyém is és Danié is...Fájt mert aligha tudok másikat venni,és csak egy átmeneti tavaszi utcai papírvékony munkába járós maradt amiben fázik a lábam..még a vastag zokniban is..nem beszélve arról,hogy beázik..

Basszus slusszkulcs,most lőttek a túráknak..és ez a kicsiknek nagyon nem lesz jó..Tényleg nem,pont azért,mert Zalánnak és Leventének mindene az erdő,és ez így most nem fog menni..Tegnap este ebbe mérgemben bele sem gondoltam..Szegény Zalán tegnap este odaadta a megtakarított 900 ft-ját,hogy vegyek rajta magamnak új bakancsot..Őszintén szólva elsírtam magam..Ma reggel találtam egy levelet a Christmas Ghost-nak írva..

Kedves Karácsony Szelleme!

Anyának ellopták a bakancsát..Nem fog tudni az erdőbe vinni..Ez nekem nagyon rossz,mert én csak ott érzem igazán jól magam,meg az öcsém is...Szerinted most mit csináljak????  Segíts nekem kérlek : Zalán

Még jó hogy a hányós eset óta minden nap megnézem,mert nem szeretnék még egyszer olyan kellemetlen szituációba kerülni Zalánnal kapcsolatban..De szerintem ezt teljesen érthető.

A legaranyosabb mondjuk az volt,hogy Zé közölte,hogy azonnal vigyük állatorvoshoz a kutyát,mert biztos nem hall jól,mert nem jelzett,hogy valaki matat az ajtónk előtt..Jogos a két pont,de el kellett magyarázzuk Zalánnak,hogy Béla kutya,soha sem tanult terület őrzést,nem tudja mi az,mert sosem volt ilyen feladata,így nem is tudja azt.Ne várjuk el tőle.(Mondjuk azért jelezhette volna azt,hogy van valaki az ajtónk előtt..ez tény..bárhogy..morgással,jövés menéssel,bárhogy,valahogy..) Azután Zalán kitalálta,hogy szerezni fog valahonnan egy tacskót,mert az majd jelezni fog..atom biztosan..Jelzem igaza van,Bobek tacskóm is pokoli jó jelzőkutya volt anno..Kérdeztem tőle,hogy miért pont tacskót..????

A válasz: Kicsi,gazdaságos,sokáig él,nagyon okos,aranyos,játékos,belefér a hátizsákba,ha a túrán elfárad,nem fél a jó Istentől se,még a vaddisznóktól se..Sétáltatásnál nem húzza el,és Béla kutya sem lesz annyira depressziós..(WTF???) és jelzi az idegent,és ha kiereszti bokán is harapja,és akkor nem lopják el a bakancsodat Anya..és mehetünk az erdőbe..

Nem tagadom megríkatott..rendesen..Egyébként meg igaza van.. Jó meglátás...

De.....na mindegy...

Sajnos akármilyen jó meglátás,a jelen problémát nem fogja megoldani....Mindenesetre díjazom,hogy frappánsan gondolkodott,és a helyzet megoldására törekszik...Nagyon pozitív dolog tőle...igazán....

dsc06878.JPG

süti beállítások módosítása