Zalán Naplója - Prédikálószék..( Kilátó átadás..)
2016. október 23. írta: Autizmus Live

Zalán Naplója - Prédikálószék..( Kilátó átadás..)

Avagy beszámoló egy kilátó átadásáról..Zalán fogalmazásában.

Zalán vagyok.. 10 éves és autista..írok nektek naplót a napjaimról,az életemről de legfőképpen az erdei kalandjaimról..Úgy ahogy én látom a világot,és úgy ahogy meg tudom fogalmazni..Sajnos az autizmusom,a kommunikációm egy kissé korlátozza,evvel teljesen tisztában vagyok..De azért megpróbálom a Napló írást,vagyis már nem próbálom..hanem teszem..Anya itt a blogban megosztja a kalandjaim...Remélem sokan el fogjátok olvasni..

dsc06309.JPG

dsc06312.JPG

dsc06313.JPG

dsc06314.JPG

Fotó beszámoló..

Prédikálószék..Kilátóátadás.. 2016.10.22.

Zalán vagyok a beszámoló megírója..

dsc06231.JPG

Úton a Csúcsra,az Abcug.hu újságírójával Fruzsival és Fotósával Andrissal..

dsc06224.JPG

Felértünk az új kilátóhoz..

dsc06243.JPG

A vendéglátóink gondoskodtak arról,hogy ne maradjunk éhesek és szomjasok..Jól esett a zsíros-kenyér és a forró tea,no meg a sok szürkemarha-szalámi..

dsc06240.JPG

dsc06272.JPG

Ott volt Lui barátom is a Hoffmann Kunyhó gondnoka,aki többek között erről a sok finomságról gondoskodott..

dsc06241.JPG

A kilátó előtt Fruzsival az újságíróval sokat beszélgettem..

dsc06256.JPG

..és közösen megnéztük a kilátást...

dsc06251.JPG

Végre találkoztam Ádám bácsival is,aki adott egy rövid riportot az Abcug.hu-nak.

dsc06258.JPG

Majd csináltunk közös fotót is,ahol Mészáros Péter,Tassy Márk és Zambó Péter a Parkerdő vezérigazgatója no meg Ádám bácsi (Brandhuber Ádám)is rajta volt.Kicsit beszélgethettem az igazgató úrral is..

dsc06261.JPG

Azután elkezdődött az ünnepség.Amit Lomniczi Gergely az Országos Erdészeti Egyesület Főtitkára nyitott meg.

dsc06266.JPG

Beszédet és megemlékezést tartott a Földművelésügyi miniszter : Dr. Fazekas Sándor.

dsc06267.JPG

Az ünnepségen Ádám bácsi (Brandhuber Ádám) mellett álltam végig..aminek nagyon örültem..

dsc06265.JPG

Amikor átadták a kilátót felmehettem megnézni a kilátást..Ahonnan belátni az egész Dunakanyart..

dsc06252.JPG

dsc06277.JPG

dsc06289.JPG

Gyönyörű szép volt..

dsc06288.JPG

Az átadás és a kilátó bejárás után elbúcsúztunk Ádám bácsitól,és letúráztunk a Király-kúti nyeregig Fruzsival és Andrissal,ahová Apa értünk jött..Egyébként a Prédikálószékre felvittem magammal,Tóni barátomtól (Puskás Antal) kapott túrabotomat..

dsc06293.JPG

Lefelé..

dsc06294.JPG

dsc06296.JPG

A nyeregben lent a hazaindulás előtt még összefutottunk Ribiánszky Gergellyel is,akivel majd a Spartacus-ösvényt fogom bejárni,amit már nagyon várok..Egyébként Gergővel a kilátónál is nagyon sokat beszélgettem,mert sokszor odajött hozzánk,aminek én nagyon örültem..

dsc06297.JPG

Mindenkinek köszönöm,hogy ott lehettem az átadáson,és hogy Kedves volt hozzám mindenki.Ádám bácsinak külön köszönöm és Zambó Péter vezérigazgató úrnak is aki a Pilisi Parkerdő Zrt-t irányítja.

A cikket írta : Kiss Máté Zalán.

süti beállítások módosítása