Zalán Naplója II. rész..
2016. július 26. írta: Autizmus Live

Zalán Naplója II. rész..

2016 nyár..Szabad bejönni?? Szabad..másodszorra is...

Zalán vagyok.. 10 éves és autista..írok nektek naplót a nyaramról..Úgy ahogy én látom a világot,a napjaim,és úgy ahogy meg tudom fogalmazni..Sajnos az autizmusom,a kommunikációm egy kissé korlátozza,evvel teljesen tisztában vagyok..De azért megpróbálom a Napló írást,vagyis már nem próbálom..hanem teszem..Anya minden héten itt a blogban megosztja a kalandjaim...Remélem sokan el fogjátok olvasni..

Fogadjátok SZERETETTEL..A Naplóm második része..

dsc03271.JPG

dsc03278.JPG

dsc03279.JPG

dsc03280.JPG

dsc03282.JPG

dsc03283.JPG

dsc03284.JPG

dsc03285.JPG

dsc03286.JPG

dsc03287.JPG

Nem akarom magam ismételni,de ahogy tegnap írtam erről,a Naplójában minden benne van,ahogy Ő a világot amiben él,meg tudja fogalmazni..

Ma azt mondta,ahogy a munkából hazaértem,hogy:

-Anya én író leszek...Író,és remélem majd olvassák a könyveim..

Meg is kérdeztem Tőle,hogy miről szeretne írni??

A 10 évesek óriási bölcsességével válaszolta meg a kérdésem..

-Hogy miről Anya?? Hááát a kalandjaimról,a dolgokról,ahogy azok vannak a Világban..A nem jó dolgokról is,és az öröm történetekről is..Zé Világáról...

Kell ennél több???? Szerintem nem...

Őszinte legyek..kicsit a könnyeimet morzsolom magamban..na..Mondtam is neki,hogy az írás nehéz kenyér...

Rám nézett,gondolkodott......majd..

-De hát Anya Te is író vagy..Blog-író..Nekem is lesz majd blogom,ha elég nagy leszek,és lesz több mondandóm a Világról..amiben élek..Most gyakorlok..gyakorlok írni...hogy jobban menjen,hogy ne kettesem legyen magyarból..Hogy ne szomorúak legyetek,hanem,ha négyesem lesz belőle,büszkék legyetek rám...

Uhhhh,most szólni sem tudok....

Nem lektorálom az írását...a naplója per vias naturalis születik...Belőle,Zalánból...

Olvassátok Szeretettel,nézzetek be a belső kis világába....Zé világába...egy 10 éves autista kisfiú világába..

Ajánlom Szakembereknek,Szülőknek,Érintetteknek,Laikusoknak...

Szeretettel másodszorra is....

dsc01462.JPG

süti beállítások módosítása