Ez is,az is..
2015. december 13. írta: Autizmus Live

Ez is,az is..

Igen ez most olyan ez is,az is post lesz,hiszen eléggé régen írtam,mentségemre szolgáljon,hogy az utóbbi két hétben nagyon sok dolog történt velünk,és körülöttünk..Vegyesen,jók és rosszak..no meg az utóbbi hónapok felgyülemlett stressze,nem tett jót,sem nekem,sem Apjának,sem senkinek.

Kegyetlenül elfáradtam,de valami nagyon..sosem voltam még ennyire fáradt,és magamban elkeseredett,és azt is tudom,hogy aligha lesz időm pihenni,és azt is tudom,hogy ennek hosszútávon nem lesz jó vége..

Na mindegy..

Mindenkiről írok egy kicsit,egy kicsit lényegre törőt..amolyan instant verziót...

Az egyes versenyző..Dani..

Dani aki mostanában nehéz dió.Két hete többet látom a hátát mint az elejét..Mondjuk így van ez rendjén,21 éves lassan,rá fér egy kis önállóság,igaz mi annak sokkal jobban örülnénk,ha ennél önállóbb lenne..Az utóbbi időben sün Balázsnak hívom..Nulla humor és szúr mint a fene..és hétfőtől vizsgaidőszak,ami fogadok idén is rányomja a bélyegét az ünnepekre..ahogy tavaly is..Itthon sok minden robban,és ez nagyon nem jó..Aspi,nagyon aspi...sose tud lazítani,és ez baj.....

daniii.jpg

A kettes versenyző..Bedi...

Két pokoli kemény hónap van mögötte..Hajtás és hajtás pajtás..Érettségi előkészítő hegyek,külön a földrajz..Meg a szalagavató felkészülés és a decemberi plusz tánc..Valahogy idén nem kímélték az őszi betegségek..ami nem tett jót neki..Mindezek mellett Apja vidéki etapjai alatt,ő volt az egyetlen segítség a kicsik mellett..ami megint csak plusz terheket pakolt rá..Fáradt..Rengeteget tanul..Most már én szólok rá,hogy ha itthon vagyunk mind a ketten Szabival,akkor menjen a barátaival,Nikollal,Alizzal,a Barlangász társakkal,ide-oda..oszt vagy hatásos,vagy nem..Megviselték nagyon a Marci kutyával történtek..és az is,hogy Zalánt mennyire megviselte..Ez most nem jó periódus ...ja és megviselték a Szabival történtek,az meg még jobban ami Marci kutya rohamának éjszakáján történt..Nagyon nagy az igazságérzete,és és a mai napig nem tudta feldolgozni,hogy az aki igazán segíthetett volna,jóformán semmit se segített..Nagyon nagyot csalódott,egy ember miatt..Én is,de az,teljesen más lapra tartozik..

bedike.jpg

A hármas versenyző..Zalán...

Húúúúúú..és húúúúú....Van baj nem kevés..Az egyik betegségből ki,a másikba be..Az utóbbi egy hónap valahogy nem volt a legerősebb ebben az évben..Ahogy észreveszem,csak sodródik az árral..Az iskola sem jó neki mostanság..Többször fordult elő,hogy egyszerűen nem akar menni reggel..Fél..Fél igen,mert van egy új osztálytársa,aki idősebb mint az osztály,és Zalánt kinézte magának..Verbális abúzus..Nem jó írnom róla,de sajnos mostanra a napjaink része lett.. :( Minden egyes áldott nap egy órám arra megy rá este,hogy azt magyarázom,rajzolom,hogy hogyan kerülje el,és inkább ne is vegyen tudomást róla..Rettegünk Tőle,hogy tettlegességig fog fajulni egyszer,és nem Zalán részéről..Már jeleztem minden szinten..de semmi foganatja nincs..Mintha lóval imádkoznék,szoktam volt mondani..De a fenti problémával nem vagyok egyedül az osztályban..Kiderült az is,hogy a magyar tantárgyat elvesztettük..Fel lesz mentetve,nincs mese..A szövegértése minimális..Per már vártam,hogy ez előbb vagy utóbb bekövetkezik,de nem jó érzés..Azért reménykedni csak szabad,úgy ahogy azt Gyuri kollégám mondaná,aki hasonló cipőben jár mint én..Nincs értelme magántanárhoz vinni,meg különben is,honnan is lenne rá pénzünk.. :( Itthon az erőnkön felül is tanulunk vele..mi ennyit tudunk kihozni belőle..Autista,speciális a helyzet..Nem megy csak úgy hipp-hoppra,akármilyen magas is legyen az IQ-ja..Más az operációs rendszer..Más a minden..Más az élet..Nem fáklyás menet,és nem diadal..

Pokoli módon megviselték a Marci kutyával történtek,de erről már írtam eleget..Most egy TABU van itthon..Marci neve..Nem engedi,hogy kimondjuk..."Mert ami nincs az nem fáj........"De fáj neki,fáj neki még belül..A legszörnyűbb az egészben,hogy sokszor megkérdezi,hogy miért nem segítettek nekünk,azon az éjszakán..Miért kellett nekem megoldanom?? Nem tudok válaszolni rá..Csak azt mondom neki,hogy felejtse el,elmúlt,most már más van..Ne nézzen vissza..Nem szabad...Jó lenne,ha megértené...

Sok jó ember fogott össze érte..igaz sokan támadtak miatta..megviselt engem is,és Zalánt is..De talán talán látszik az alagút vége,most gyógyul a lelke Kunossal,amit MINDENKINEK NAGYON KÖSZÖNÜNK,AKI EGY KICSIT IS HOZZÁTETT AHHOZ,hogy egy autista kisfiúnak élhetőbb napjai legyenek,a kutyája társaságában..A kutya barátja társaságában..Sokszor írtam róla,sokszor elmondtam,hogy Zalánnak a kutya az egyik igazi terápia..Mindenki nyugodtan visszakeresheti a postokat..nagy Szeretettel ajánlom olvasásra mind...

kunos_23.jpg

A negyedik versenyző...Levente...

Levente a sötét ló..Mindig az..Sose tudjuk hol fut be..mert valahol mindig befut..Mostanában nincs rossz periódusban fejlődésileg,egyre többet ért a világból,egyre többet beszél..Ami nem változott az az étkezése..Nagyon sok éjszakát átimádkoztam mostanság,hogy bár ne enne annyira szelektíven,mert ennek nem lesz jó vége..Én már rettentően el vagyok keseredve miatta..Összesen öt-hat féle dolgot eszik meg..Nem írtam róla,mert nagyon nem jó dolog..de sajnos ez is a LIVE része..Tokkal-vonóval...Egyszer erőt fogok venni magamon ígérem,és leírom...

Hangérzékeny lett..Sose volt..Falta,ette a hangokat..Most meg??? Fülvédő nélkül sehová....

ocsike.jpg

Szabi....

Már nem kutyás,és köszöni nagyon jól érzi magát az új helyén..Más munka,más miliő..Ennyi..és nem több..Nem kell senkinek teóriákat gyártani..Le van írva és pont..Nem fog hátra nézni ezt megígéri..Tény azonban,hogy anyagilag rettentő nagy érvágás,és mi sem tudjuk,hogy hogyan tovább,számolunk,csak állandóan számolunk..Egy biztos,a fejlesztésekre nem lesz pénzünk...

Rólam...

Fáradt vagyok,rettenetesen fáradt...pokoli módon..Most nem várom az ünnepeket..Nincs is miből ünnepeljünk..Nem is akarok..Örülök,ha valahogy kifillérezzük a hónapot..Minden plusz,a csekkekre ment el,és így sem adtam föl mind..Jócskán maradt..Jócskán..Szégyen?? Meglehet..Nekünk az utolsó fillér is a gyerekekre megy el..Ördögi kör az egész..hónapról-hónapra...

Ki vagyok mint a fene..az egészségem a padlón,az új szemüvegem a sutba dobhatom,egy hónap alatt romlott a szemem majd egy dioptriát..Most kezdik a cukor irányú kivizsgálásom..meg CT-re is kell mennem,a nyaki csigolyáim okozta szédülés miatt..A strúmám köszöni jól van,én nem annyira köszönöm neki,főleg akkor,ha fulladozva ébredek éjjel..úgyhogy alvás az ohne..Tegnap este elment a hangom..Nincs..csak suttogok,vagy azt se,mert nincs hozzá erőm..A torokfájást ugyan lehúzta a cataflam,de csak a fájást,hangom attól még nincsen..egy deka se..Jóság lesz így a munka holnap..Na nem a klimpírozás része,hanem az ügyfelezés..

Tulajdonképpen csak annyiban jó,hogy jönnek az ünnepek,hogy nem kell 4-kor kelnem..Elég hatkor is..Sokat számít az a plusz két óra..Nagyon sokat számít..

A gyerekek irtó rendesek voltak..Semmit sem kértek Karácsonyra..Igaz Levi megint csak sötét ló,de neki nincs Karácsony fogalma..Zalán meg Kunossal boldog..Ma volt a Mömax-ban,ez volt az egyik nagy kérése,meg a fényvillamos,és kék-túrás könyveket szeretne,ami már október óta a szekrény tetején titkosan figyel...A Mömax-ban ma kapott egy igen akciós lámpát.990 ft az íróasztalára a tanuláshoz..Ez volt az összes bónusz..De nagyon örült neki ám..Más nem lesz..Pihenünk,vagyis próbálunk,és kutyázunk..A szívről szól,nur csak a szívről..

és ennyi......

Jelentem elvizslásodtunk teljesen két hét alatt..Kunos tehet róla...Igen Kunos,csupa szívvel,lélekkel...Gyógyít minket az egyéniségével,a személyiségével..a szeretetével.......

dsc08329.JPG

A következő bejegyzésem róla fog szólni..ahogy lesz rá időm,és energiám...

Ez volt mára a LIVE..ez is,az is......

süti beállítások módosítása