Téglagyári Megálló.....
2015. november 23. írta: Autizmus Live

Téglagyári Megálló.....

Szóval ha a Jó Isten állna fejre a fal mellett,akkor sem fogom törölni azt a postomat,amiben leírtam,hogy mi történt csütörtök éjjel...A mai napig kavarognak bennem a gondolatok,és a rossz érzések,és hálát adok a magasságosnak,és nem győzöm köszönni annak az EGY embernek,aki itt nálunk,önzetlenül és hatékonyan segített,abban,hogy ne történjen nagyobb tragédia..Még egyszer,nagyon köszönöm PRISZNYÁK NORBI...

Hogy miért írom mind ezt?? Mert ez ügyben emailban kaptam,hideget,meleget...Mondjuk inkább hideget...

Tehát leírom újra: Csütörtök éjjel,amikor Marcipán kutya epilepsziás nagy-rohama utáni agressziója miatt bajba kerültünk,és a facebook oldalamon segítséget kértem,Norbi volt az első,aki azonnal a segítségünkre sietett..Tehát őt senki nem küldte,ez fals információ,akárki terjeszti,hanem négy perccel a post oldalra kerülése után,hívott először telefonon,amit nekem a kutya támadó tombolása miatt,első körben,esélyem sem volt felvenni...Szerencsére,egy pár perc múlva,sikerült kapcsolatba lépni vele,mert kitartóan hívott..Saját maga ajánlotta fel a segítségét,és a speciális felszerelését,autóját,ismeretségét az állatorvoshoz vitellel kapcsolatban..akivel ő saját maga beszélte meg,hogy az ebünk befogása után,azonnal a rendelőjébe visszük...

Nem az Illatos útra,hanem a Család utcába,és nem az Illatos úti sintér,hanem Norbi...

Komolyan mondom,vicc amit egyes emberek megengednek maguknak a "városi legendák" terjesztésének terén...

Nagyon divatos lett mostanság,a belerugok,belevau,mert én jobban tudom magatartás,amikor egyes emberek,itt kiszúrva egy másik postra,még azt is megkérdőjelezik,hogy a történet valós e,és,hogy én létező ember vagyok e,Zalánostól...

Nem B+ fantom vagyok,és Marcipán egy macska volt...ja nem Téglagyári Megálló..Ja hogy az egy kutya volt?? Akkor helyben vagyunk.....és nem törpe tacskó,és nem őrjöngő kurva,hanem Dóra vagyok csókolom,és egy óriás schnauzerről beszélünk,aki két autista kisfiú életében játszott igen fontos segítő szerepet...Dokumentáltan,igazoltan...

Remélem a szövegértés rendben van......

És.....még mielőtt....soha nem volt idáig epilepsziás rohama,és nem volt tudomásunk semmilyen betegségről vele kapcsolatban,az ősz eleji rutin orvosi vizsgálaton, száz százalékig egészségesnek találta az állatorvos..

A roham derült égből a villámcsapásként jelentkezett,és mi sem gondoltuk,hogy ennyire agresszív lesz a végkifejlet..és azt sem gondoltuk,első körben,hogy el kell a kutyát altatni..

Igen,sajnálom,nagyon sajnálom,és feszt Norbit kérdezem,hogy szerinte jól döntöttem e,teszem hozzá,két orvos véleményét és diagnózisát mérlegelve,és döntésüket elfogadva..

Norbi is azt mondja,hogy nem volt nagyon más lehetőségem,és a doktor haza sem engedte volna a kutyát,a kicsik miatt...

Tragédia és szánalom halom,hogy egyes emberek,milyen gyarló módon tudnak viselkedni..kiszúrva itt,a debileknek minek kutya,című opusra....

Nem győződnek meg a tényekről,hanem,a háttér ismerete nélkül,gondolom evvel maguknak lelki orgazmust okozva,ütnek ahol érnek,csak azért mert nálunk nem kocka,hanem karika a helyzet...Mert olyan jól esik nekik a gyengébbeket rugdosni....

Olyan magyaros ez,az odamegyek,beszagolok és sarat dobálok,majd jót röhögök stílus...Ja hogy fáj neki,hát nem érdekel,nekem jó.....nekem most jó,hogy beletörölhetem a mocskot....Oszt????

Kérdezem,mire jó ez????Mire jó,mire boldogság pletykákra alapozva rugdalni embereket,akik esetleg fontosabbnak érzik a karitativságot,a gyarlóságnál...

Én mióta a blogom írom,három éve már,mindig azt mondom,hogy az ajtónk mindenki előtt nyitva áll..Bármikor..Megmutatom,megtapasztalhatod,megélheted,azt amit nap mint nap mi..Lehet nem tudok lazacot meg kaviárt felszolgálni,de jó szó mindig van,na meg málna szörp és palacsinta...Ha figyelmesen olvassa,valaki a blogom,könnyen megtalálhatja az emailos elérhetőségem,és ha jó detektív még a telefonszámom is kiderítheti...Csak annyit kell tudnia,hogy Dóri vagyok csókolom...Tényleg bármikor,szívesen,látok mindenkit,aki felénk jár...Sokszor írtam már,és meg is tették,egy páran, éltek a lehetőséggel...

Magyarul nem vagyok fantom....és az AUTIZMUS is valódi,ami az otthonommal jár....Ohhh hogy az Autizmus igen összetett speciális probléma??Csak azoknak akadály,akiknek az előítéletek,és a sztereotípiák fontosabbak...

Igen,az előítéletek,és a sztereotípiák....

Nincs több kérdésem...

Köszönök mindent a JÓ EMBEREKNEK és üzenem a gyarlóknak,hogy mindig van remény átértékelni.....

Norbi,és ha Te nem lettél volna csütörtök éjjel az önzetlen segítő szaktudásoddal (önkéntesen),akkor most nagyon nagy bajban lennénk...Rettentő nagy bajban...

Azért az nagyon elgondolkodtató,hogy akinek...............áááá ne vegye magára,csak merengjen el egy kicsit rajta....hogy...............

Lapoztam,és megpróbálom a rosszat ad acta tenni............

.....és az ajtónk nyitva áll,a kétkedőknek is.........

dsc07715.JPG

süti beállítások módosítása