Happy Birthday :(
2015. október 19. írta: Autizmus Live

Happy Birthday :(

Volt egy jó napom,köszönöm családom..Főleg a férjemnek,a délutànt,hogy fotózhattam rengeteget,a Fenyőcskét..Jól meglepett..Olyan igazi Dóris szülinap elő volt..az holnap lesz.(10.20).Hálàs vagyok nagyon egyben pokoli mérges.Pokoli mérges és rosszkedvű.Tényleg ràm jàr a rúd mostansàg..Inog az egészségem,Szabi nem igen talàl àllàst és ettől egyre depressziósabb..és ma a technika ördöge is beköszönt igen negatív értelemben.Két hete kezdődött,hogy Zé mind a két kis notebookja tönkrement.Mind a kettőt hasznàltan kaptuk és jó is,hogy volt kettő,mert az egyiket sajnos rendbe sem lehetett tenni,még a memória sem volt elég a windows futtatàsàhoz se.Azutàn tönkrement a kijelző,egyszer pattant egyet Zé meg majdnem infarktust kapott,villogott egy nagyot és vége.Kilehelte lelkét.Egy hét múlva öcsikéé is így jàrt...Annyira túlmelegedett,hogy megolvadt a háza,majd se kép se hang.Egyiknek sem gazdasàgos a javitása.Nem voltak új gépek,sajnos 6-7 éves darabok voltak.Mi is úgy kaptuk őket,kedves emberektől a sràcok miatt.Nem uri hóbort,nekünk muszàj..Muszàj mert a teljes vizuàlis megsegítésük a gépeken volt.Meg a fejlesztő progamjaik,Levi kommunikàtor programja a beszédinditàshoz.Amióta tönkrementek a kis gépek az én viharvert 5 éves gépem hasznàltuk a kicsikkel,nap mint nap.De az enyém se jó màr egy éve.Havonta újra kellett rakni.Ma este tönkrement végleg.Újraraktuk de màr az se segített semmit.Hardver hiba.Tegnap a belső egér,reggel a klaviatúra,meg se mozdul..Nem ír, semmit se csinàl.Egy óràt küzdöttem,hogy valamit csinàljak.De nem ment sehogy.Egyszer durrant egyet az ölemben a gép és se kép se hang..Semmi,nulla minden.

Mérges vagyok mert a kicsik miatt muszàj,hogy egy gép legyen itthon.

Sajnos ez nem vicc,mi minden vizuàlis segitséget a Laptopokon kersztül csinàlunk meg nekik.Minden de mindent.Ráadàsul a gép àltal mentoràlok ,segitek a hozzàm forduló családoknak.Tényleg sokat segítek,ezt bàrki igazolhatja.Mostanàban meg még többet.Màtól sajnos nem hiszem,hogy a tovàbbiakban blogot írok,vagy szülő-segitek.Nekem is teràpia volt,hisz sok bànatot ìrtam ki magamból,nekem is gyógyulni kell,mert ha nem teszem,beleőrülők a napokba,a mókuskerékbe az autizmusba. Senkinek nem kivànom.Nekünk a külvilàgot jelenti nagyon sok esetben,főleg akkor ha egyedük vagyok a kicsikkel..Aki autista gyereket/gyerekeket nevel,az tudja..Ráadàsul minden vizuàlis anyagom eltünt a gépről amit a fiúknak csinàltam és olyan sok embernek elküldtem,hogy segítsek vele..Most technika nélkül maradtunk..teljesen..Nem tudok segiteni senkinek..Sajnos  Gondolom lesz aki örül neki a markàt dörzsölve és gondolom lesz aki nem..Nagyon kérlek ha tudtok valami megoldást segítsetek..Sajnos nekünk elengedetlenül fontos eszköz,egy nem fix gép..Becsületesen megmondom jelen helyzetünkben nem tudjuk előteremteni az anyagi forràst sehogy sem rà.Köszönöm ha segítenétek megoldàst talàlni. Dóri

i_am_fine.jpg

süti beállítások módosítása