A technika ördöge.. :(
2015. augusztus 19. írta: Autizmus Live

A technika ördöge.. :(

Most van itthon öt nap szusszanásnyi időm,jobban mondva csak négy,vagyis öt mínusz egy,gondoltam összeszedem a gondolataim,és írok egy jó pár dologról...Erre milyen az én formám,totálisan végleg tönkrement a laptopom,se kép,se hang,se semmi,a szervíz is azt mondja,hogy már nem gazdaságos a javítása...A közel jövőben nincs is reményem másikra,úgyhogy tényleg nem tudom mi lesz..Főleg a bloggal..Most kölcsöngép estig,amit vissza kell adni,e miatt a bejegyzés miatt kértem kölcsön..

Szóval a segítségeteket szeretném kérni,ha esetleg van valamelyikőtöknek elfekvőben,még használható,vagy neadj felesleges régi céges,vagy esetleg szponzorálni tudná a blogot vele,azt nagyon szépen megköszönném..a gyerekek,a blog és a magam nevében..

A blogot,már elég régen írom,az autizmusról a gyerekekről..Érzékenyítek,felvilágosítok,és segítek általa..sokaknak..Akik olvasnak tudják..

Bosszant,mert a gyerekek vizuális megsegítését a gépen szerkesztettem mindig és ez Levente miatt nagyon fontos,Zalánnal meg rengeteget tanultunk a gép által,hiszen nála a szavakat képekre kell váltani..No és persze az autizmussal kapcsolatosan rengeteget dolgoztam a gépen,írtam,mentoráltam,nagyon sok érintett családnak segítettem..

Kérlek Benneteket,ha tudtok valami gépre váltható lehetőséget,szóljatok segítsetek nekünk..A telefonomról el tudom olvasni az email-eket..Nagyon köszönöm,ha esetleg tudnátok valahogy segíteni,vagy megosztani a kérésem,hogy hátha esetleg találok valakit,kinek van lehetősége és módja segíteni.

Nagyon szépen köszönöm.. Dóri

süti beállítások módosítása