Mifelénk mostanság...
2015. október 10. írta: Autizmus Live

Mifelénk mostanság...

Úszom,nem tagadom..Készültem írni,kedden,majd szerdán,igaz szerdán fejben lenullázódtam mire hazaértem,és sarokba dobtam mindent,csütörtökön Bedi ügyes bajos dolgait kellett intézni,meg a sajátomat,este kiállítás megnyitóra rohantam,pénteken gondoltam majd írok,de délután kikötöttünk a Temofeszten..Jóó akkor majd szombat délelőtt,gondoltam én,és akkor becsapott a villám,hogy úr isten,osztálytalálkozó...

Úszom...nem tagadom..de persze azért rendületlenül hordom magammal a fotómasinám,és dokumentálom a családi dolgokat képekben...No meg ezt azt még hozzá...

Úgyhogy most szemezgessünk....

Gondoltam kedden írok a 2:1-ben Zsámbékról,hisz Levi megint átlépett egy kicsike korlátot,amiért boldog volt az egész kampaníí :) Az írás gondolati szinten maradt..póriasan fogalmazva azért,mert ugyan hozzákezdtem megírni a bejegyzést,de egy idő után nemes egyszerűséggel belealudtam a monitorba...Húzós napok,Húzós munka,húzós minden,fáradt vagyok...Nagyon...Nem jó ez így..

Szóval Zsámbék...kihasználva az idei ősz,utolsó langy meleg hétvégéjét...Instant szombat..Egy Kamionos döntő és egy műszaki emlék....

Ezért a körért a vezetéstechnikai pályán egy fabatkát sem adtunk volna..Levente gyanúsan méregette az elektromos járműveket,nem mert a közelükbe menni..Hála Zalánnak,és a már már túlzó utánzási kényszernek ( Levente) csak leküzdötte magában a félszet,és egyszer csak nyeregbe pattant..a legnagyobb megdöbbenésünkre..ment és ment és ment...Sokat,vagy fél órát..A gyerekek között és velük. Szabályokat betartva..Meg sem mertünk nyikkanni..

zsambek_2015_10_03_009.JPG 

 Egy kis ízenlítő.....zsambek_2015_10_03_029.JPG

Zsámbék Rakétabázis...A bázis túráinkat folytatva..Jó levegő,nap-kúra,férfias-játékok..

 zsambek_2015_10_03_040.JPG

Múlt idéző..

 zsambek_2015_10_03_047.JPG

A kicsi véleménye a szombati napról..

 zsambek_2015_10_03_077.JPG

Szemezgessünk tovább..Kedden Szabi,Zalánt,egy Gubbioval kapcsolatos forgatásra vitte a Nemzetközi Cseperedő Alapítványhoz..Az MTV1 Tessék című műsor vett fel interjút,és Zalán mutatta be az App használatát a gyakorlatban..Jobban mondva a próba demóét,mielőtt bárki félreérti.Három órát voltak az Alapítványnál,Szabi sokat beszélgetett Bogdán Vikivel és Sajó Eszterrel.Nagyon jó meglátásai voltak a programmal és annak használatával kapcsolatban..Szabi nem sokszor szokott verbálisan megnyilvánulni,az autizmussal kapcsolatban,csak akkor teszi,ha muszáj..most viszont nagyon jól elbeszélgetett szakemberrel és művésszel egyaránt..konstruktívan...hozva a benne csendben megbújó alapos szakmai tudást..Köszönöm Apja nagyon..

zsambek_2015_10_03_057.JPG

Szerdán a fejemet nullára írták...( Sanyi nem röhög..Üzenet a kollégámnak..) Nem csak az agykapacitásomat,de a lelkemet is..Külső helyen,Soroksáron...Sokk..és ez a sokk folytatódik megint szerdán és már előre gyomorgörcsöm van...Na mindegy..Felfogom mentális edzésnek...

Csütörtökön olyan pofont kaptam,hogy hátra léptem kettőt..Napok óta fájt a fejem..hol kevésbé,hol nagyon..Ráfogtam a frontra.ráfogtam mindenre...De nem múlt,most sem...Cataflam ide,oda..Kínomban sos elmentem a szemészetre..Bedivel..Közelre 1,5 dioptria,és nagyon gyorsan meg kéne csináltatnom..SOS..Basszus miért mindjárt másfél?? Egy sima felecske nem lehetett volna?? Persze szentbeszéd,hogy gyorsan-gyorsan háziorvos és azonnal cukor irányú kivizsgálás,mert egy év alatt nagyon sok a másfél dioptria romlás..Értem én...Az még hagyján,hogy nekem,de Bettinek is kell szemüveg,állandóra és távolra..és cilinderes..Na banyek,és hordania is kéne..Ofotért,mert október a látás hónapja,rengeteg kedvezmény,de 55 ezer lenne a speciális lencsék miatt a két szemüveg..A keret bagatell..no name..Ugyan már honnan akasszak le annyit.. :( :( Nincs rá keret,most meg főleg,hogy Szabi jövője,egyenesen teljességgel bizonytalan..De egyszerűen már nem tudom elviselni az állandó fejfájást..Nem megy..

Aznap este inkább elkértem magam itthonról,hogy egy kicsit kikapcsoljam a stresszfaktort..A MOHA Magukba zárt világok kiállítás megnyitójára mentem..Csodavilág munkákat láttam..Jó érzés volt..Tarr Hajninak köszönöm,hogy ott lehettem,Kővári Editnek,és Hanákné Szabó Tündinek meg azt,hogy istápoltatok,és az AOSZ csapatát erősíthettem mellettetek...

Hazafelé Edittel még azt is megbeszéltük,hogy szerdán Szabi bemegy az AOSZ-ba,és írnak a cégnek,hivatalos állásfoglalást arról,szakmailag alátámasztva,jogilag is,hogy az Autizmus élethosszig tartó állapot..Ha már Szabinak nem hiszi el senki,akkor az AOSZ-nak csak elhiszik az elei..Azután folytatás,jogi úton...Muszáj lesz..Nincs mese..Ugyanis egyszerűen nem talál munkát...Most már kezdi felőrölni az egész helyzet..

Szóval kiállítás..Nem kommentálnám,inkább mutatnám....

moha_kiallitas_2015_10_08_001.JPG

 moha_kiallitas_2015_10_08_003.JPG

 moha_kiallitas_2015_10_08_007.JPG

moha_kiallitas_2015_10_08_014.JPG

moha_kiallitas_2015_10_08_016.JPG 

moha_kiallitas_2015_10_08_022.JPG

moha_kiallitas_2015_10_08_026.JPG

Bövebben a Kiállításról ( képforrás : Tárt Kapu Galéria web oldala)

meghivo_magukba_zart_vilagok_kiallitas_1.jpg

Állandó rohanás..Jól elfáradtam a hét első felében,ez tény...egy biztos a testem,rángatja a vészharangot egy ideje..rendesen..Végérvényesen rá kellett jöjjek arra,hogy muszáj lesz dolgokat megváltoztassak magamban..Fejben,és mindenhogy Lassítanom kell.és most nincs mese...

(De hát) Hiperaktív vagyok,ezt tegnap Andrási Kriszti volt osztálytársnőm is megmondta..Végül is a szakellátásban dolgozik,7 éves korom óta ismer,nem merek vele vitába szállni..Egyébként meg igaza van.. :) Per mondjuk abba is,hogy lassítani kéne,mert egy idő után megbosszulja magát a helyzet.....

Ugyanis...................................................

A kicsik csak belénk kapaszkodhatnak.....

Igen ebben is teljesen igaza van......

Jó lenne-jó lenne még sokszor látnom,hogy a csipkét megcsípi a dér....De ez egy mókuskerék..Ahonnan nem tudok kiszállni és ez nem az én/mi hibánk....Nem..sem a gyereké,sem a mienk...Autizmus...

Autizmus segítség nélkül,magunkra utalva...(mert) a rendszer nem figyel ránk.....Senkire sem,semelyik családra sem.....

ÉBRESZTŐ.....NE LEGYEN MÁR TOVÁBB......

zsambek_2015_10_03_080.JPG 

 Ez volt mára az Autizmus Live....Köszönöm,hogy olvastatok..a Temofesztről holnap írok...

süti beállítások módosítása