Áthúzva.
2018. július 02. írta: Autizmus Live

Áthúzva.

Tulajdonképpen a múlt héten szerdán kezdődött,amikor a lányom reggel halálra vált hanggal hívott fel reggel fél 7-kor a munkában,hogy Anya nagyon rekedt és nagyon köhög az Öcsi. Millió dolgom lévén gépiesen mondtam neki, a gyógyszer dozírozást, közben kérdezve a pontos okot. Biztos nem nyelt félre amikor a teáját itta?? Satöbbi..Na jó ha nem és nagyon rekedt,akkor Calcimusc,Viro stop, Tantum Verde spray,ha esetleg azt mondja,hogy fáj a torka akkor Cataflam csepp..A köhögésre?? Száraz,hurutos, milyen?? Inkább száraz jó..Akkor avval még várj,ültesd be Salvus párába és egy óra múlva hívlak..Az alatt az egy óra alatt azon gondolkoztam,hogy vajon ez megint mi,hiszen lassan egy hónapja nem jár közösségbe, mert az iskola utolsó két hetében is bevásárolt egy izmos náthát és csak a pénteki ballagásra vittük be. Lehet megint az a rohadt reflux.. Mert a reflux újabban mindig galibát okoz..

Egy óra múlva visszahívtam,megnyugtatott a lányom,hogy Anya már nem köhög..Rossz mint az ördög..Azért óránként hazatelefonáltam, és szétaggódtam a napom,hogy már mi a fene megint ami a derült égből lecsap. A lányom a reflux gyógyszert beadta, és a többit is biztonságból...

Rohantam haza munka után, és tényleg nem volt különösebb baja Leventének.

Délután intéztem a sebészt,mert ma várt rám egy egynapos,amit muszáj..Női dolog..Nincs nagy vész,de pont azért kell,hogy ne is legyen.Sokáig nem húzhatom..A sebész hangja megnyugtat,no para,20 perc az egész,másnapra már el is felejti.Két napot pihen, és uccu mehet vissza dolgozni..Ám legyen, mondom magamban, a leleteim jók,rutin az egész. Pénteken beugrik az aneszteshez, odaad mindent, nem megijedni az érzéstelenítés miatt kell,tudja az allergiája....

Csütörtök reggel megint hív a lányom,hogy Anyaaaaa, megint köhög az Öcsi, ez így nem jó..Megint végighallgatom, megint elmondom,hogy mit csináljon..Egy óra múlva hívom,és megint és megint és megint..Már nem köhög csak kucog..Akkor tutira a torka vagy a reflux..Délben azt mondja,már nincs semmi baja..Isteni szerencsém,hogy az egyik kollégám hazarepít,mert a Megyeri-hídon megy haza. Itthon konstatálom,tényleg nincs baja..

Péntek reggel semmi extra..Levente nem köhög, a lányom vizsgázni megy, én meg végig cipelem a városon Leventét. Az anesztes kicsit morog miatta,de az asszisztencia jó fej,megérti,hogy egy autista gyerek mellé nem tudok csak úgy segítséget leakasztani, felvigyázóra meg nincs pénzem. Nem csak a hó végi templom egere effekt, hanem amúgy sincs. Azért megkapom,hogy ez egy kicsit szabálytalan,hogy idecipelem a gyereket. Visszamorgok,hogy tudja mit,akkor mi megyünk is. Végül is marasztal. Elmondom, hogy mi nem tehetjük meg,hogy a férjem kiessen a munkából, mert nekem csak rész van,és az nem aranybánya, igaz a férjemé se..A sors meg sajnos többszörösen mérte rám az SNI-t, úgyhogy ez most nem kívánság műsor nekem se,elhiheti.Próbáljuk már meg emberi módon megoldani..

Megoldjuk..Közös erővel..Eljövünk,avval a kitétellel,hogy ha lehet máskor ne hozzak gyereket,ez a hely sem való gyereknek..Tudom,tudom,de ha egyszer nem tudom máshogy megoldani?? Egy autistát nem tudok csak úgy akárkire otthagyni..

Szombaton köhög,köhög, de csak úgy kicsit,ki visszük a jó levegőre, biztonságból adok neki hurutoldót..Különösebben meg sem köhögteti...Évezi az Arborétumot, a kis-vasutat.

Vasárnap reggel beüt a krach..Köhög,visít,hogy fáj a torka..Sír..Kilenckor Szabival elsők az ügyeleten..Tüdő tiszta,torka nem piros..Apuka mi a francnak hozta ide?? Hát mondjuk azért mert Autista,és nem tudja elmondani,hogy mi a baja,tetszik tudni egy kissé korlátozott a kisfiú kommunikációja..Sztetoszkóp meg nincs otthon. Maradjunk annyiban,hogy semmi nem indokolja,hogy köhög..De köhög,tessék már elhinni..Jó akkor adjanak neki Prospant,és igyon sok folyadékot, kapjon savlekötőt ha refluxos.

Itthon beültetem a Salvus pára alá, megy állandóan..vágni lehet a sóködöt..Kap Prospant,savlekötőt,bőségesen iszik. Délután levisszük a Duna-partra. Ott mindig jó a levegő.

Este mindent átbeszélünk a lányommal,a B tervet, a vészkijáratot,mindent..Időpontot kér a gyerekorvoshoz, 21 éves, pont itt a párja is,meg tudják oldani és viszik Leventét délután a gyerekorvoshoz..Engem délután kettőkor úgyis kihajítanak az egynaposról,ha nincs semmi extra,a többi majd úgyis a jövőhét zenéje.

Hajnalban összecuccolok,irány az egynapos..Mindent kiírok a lányomnak A-tól Z-ig. Rohadtul nem jó kedvvel megyek el..Magam miatt se,meg Levente miatt se..De az én dolgomat se lehet eltolni..A gyerek meg beteg..Akkor most melyik ujjamba is harapjak?? Ráadásul extra hó vége,hol van még a fizetés?? A Családi-pótlék is csak kedden legelőbb jó esetben.A számlám csúf mínuszban.Négyezer forint készpénzem van,azt itthon hagyom..A hálát majd úgyis a varratszedés után..Talán 200 ft marad a pénztárcámban,egy ásványvízre elég lesz hazafelé.

6:30 A nővér konstatálja,hogy megvagyok..7:00 az Aneszteziológus is.. 7:15..Na akkor jöjjön be..Üljön le,megbeszélünk mindent..Leülök,csörög a doktor telefonja..Beszél..Közben rám néz..Igen itt van,pont előttem ül.A többi betege kint van,a mai páciensek,mind a négy...Jó akkor írom főorvos úr..Mi a fontossági sorrend?? XY azután ZZs...és sorban..Közben csak lesek..most mi van????????????? Csörög az én telefonom is..A lányom..Nem merem felvenni,hogy tutira a gyerek..kinyomom..Hirtelen megszólal az altatóorvos, keményen,tárgyilagosan. Augusztus 16.-án 6:30-kor találkozunk. A mai összes műtétjét elhalasztotta a Főorvos úr! Ülök,mint akit fejbe vágtak. Ezt nem hiszem el..Kérdezzük miért, már kint a váróban.. Kapunk egy halk csakot,és avval a lendülettel az asszisztencia és az orvos is sietve távozik.Nekem azért visszaveti,hogy maga szerdán 10:00-ra jön a megbeszéltek szerint a kontroll időpontban,mert csinálnunk kell új tesztet,az altatás miatt..Tudja az allergiája..Meg a hormonkezelést is meg kell beszélnie, a főorvos úr üzeni. Az kötelező!!..

Na majdnem mondtam valamit............................................................

Áthúzva....és ennyi!

Szétszerveztem mindent, A lányom a mai vizsgáját halasztotta,szerdára hogy az öccsére vigyázzon..Legszívesebben el se jöttem volna,mert a gyerek beteg! Persze a páromnak nincs szabadság,már hogy is képzeli,hogy kérni mer egy napot. Vésztervet állítottam, Mindent megszerveztem,hogy ha bármi baj lenne..Nem lettem volna sokáig távol csak délután kettőig,de Levente nem szeretem köhög..orvoshoz kell vinni..Jobb szeretem én,vagy ha Szabolcs viszi..Autista na..Ez nem olyan könnyű meccs,és ráadásul helyettes doktornéni rendel,nem a saját.Vagy elfogadja,vagy nem...

Szóval itt az Autizmusban meg kell szokni,hogy minden fonák és semmi sem kézenfekvő...A tenyerest meg az élettől kapod...

Mérges vagyok..Mérges és nem kicsit..

Csörög a telefonom..A lányom...Anya baj van..Nagyon köhög a Levente,azonnal gyere haza..Ez egyedül nem fog menni..Szabi nem veszi fel a telefont.. Hallom,hogy fulladva köhög a gyerek..

Leintek egy taxit..és hazáig remegek,hogy legyen otthon elég pénzünk,hogy kifizessem,mert a kártyán nincs több hitelkeret..mínusz huszonötezer,és slussz..Annál többet nem fogok bevállalni,ha piros hó esik se!..Elkesergem a taxisnak jó sorsom..Gyorsít és a ház előtt nem akarja engedni,hogy kifizessem a viteldíjat..A felét rátukmálom..ha már a lányom barátja ott vár a ház előtt..és Imába foglalom a taxis nevét,mert így ma  még zsemlére is futja meg Prospanra is..

Itthon ezer kérdés..Csendre intem a csapatot..Senki nem kérdez semmit..Augusztus 16.-a 6:30..Illetve most szerda 10:00..A lányom..de Anya..akkor én vizsgázom....ÓÓÓÓÓÓÓ hogy az a tényleg...Akkor majd viszem magammal Leventét..előtte meg beveszem a leszarom tablettát..Sajnálom ez nem úgy megy,hogy egy autistát csak úgy kiadok lízingbe..Egy ki sem tudom fizetni,kettő nem is biztos,hogy elfogad bárkit..

15:45 Gyerekorvos...Anyuka Ventolint kapott már a gyerek????? MI VAN??????????? Tegnap azt mondták az ügyeleten,tiszta a tüdeje, békés a torka.. Hát nem....Kellene hörgőtágító,köptető, Salvus pára,keverős orrcsepp,Cataflam ha fáj a torka..Hörghurut..Na neeeeeeeeee!!!! De...sajnos... Basszus....

De MIÉRT????? Anyuka..biztos,hogy a klíma....ha nem volt közösségben... De hol?? Mert az autóban sem nagyon használtuk..Azaz igen,de annak pont másfél hete....Mert egyébként takarékossági szempontból nem igazán szoktuk..

Akkor meg honnan?? Hát anyuka,végül is az utcán is elkaphatta ha vírus.....

16:50 Csütörtök kontroll...

Már nem mondok semmit..Csak reménykedem,hogy holnap megjön a családi pótlék és a GYES, az a huszonhatezer nyolcszáz amit a 8 és fél éves fogyatékossággal élő AUTISTA gyermekem után kapok...Mert pont ennyit érek ennek a rendszernek...

NINCS TÖBB KÉRDÉSEM..........

A fogyatékossággal élő gyerekek nevelése,tényleg egyenlő a szegénységgel..Egyik napról a másikra élünk..Nekem meg már megint háromszor meg kell gondolnom,hogy nem luxus egy kicsit,hogy el mertem menni orvoshoz,az egyéni szociális problémámmal?? Most törhetem a fejem....  Vagyis hát.......

Ez volt mára az Autizmus Live...Pokoli jól kezdjük a júliust...már megint.. :(

Azt hiszem,most levezénylem itthon az esti rutint és jól kisírom magam...Komolyan ELEGEM van!

dsc_8319.JPG

süti beállítások módosítása