Anyám könnyű álmot ígért..
2018. április 26. írta: Autizmus Live

Anyám könnyű álmot ígért..

Gyereklány voltam,Anyám sokszor félálmomban simogatott.Esténként éreztem puha kezét az arcomon,mikor a munkából hazaért.

Leányom,legyen könnyű az álmod,és gondtalan az életed,szerető férjed,elég pénzed,tisztelettudó gyerekeid..Mindig ezt mondta,mindig ezt hallottam félálmomban.

Nem láttam sokat,elfoglalt nő volt,engem önálló életre nevelt,kicsi leány koromtól.Anyám szerette az életet, a munkáját,a jó társaságot,körül rajongták a barátok.

Káder élet,Szövetkezeti lakás,Új Trabant..Nyári nyaralások..Szép gyerekkor...Szép remények..Nagy beszélgetések..Álmok..

Sosem felejtem el..

Akkor még naivan hittem,a szépben,a jóban,a boldog életben..Ha Anyám mondja,biztos úgy lesz,azt gondoltam,ismeri a Karmám..

Kamaszként lázadtam,mint minden kamasz, kaptam érte meleget s hideget. Apám itt hagyott, nagy beteg volt.Nem láttam soha többet. Megtörtem, nincs igazság, nincs isten.Elvette Apám.

Pedig én miatta lettem az ami! Azt hittem együtt fogjuk kergetni álmainkat,és majd egyszer vihetem tovább a munkásságát.

Megtörtem..Lázadtam..Nem néztem..Eltévedtem..Kerestem az utam..Nem találtam..Menekültem..

Kő nehéz évek..Egy eltáncolt jó családból való vőlegény. Anyám pánikbetegsége.. Belerokkant a "Rendszerváltásba". Megöregedett az én szép Anyám.

Nyög nyugdíjas évek..Három állás..Infláció..Elszegényedés..Nagy polgárságból..kis polgárság..Panel proli élet..Feljelentgető szomszédok..Adóssághalom..Kis hazugságok..Nagy hazugságok..Hitelbe csomagolt mázas élet..Minden éjjel hallottam,hogy sír keservesen.

Sajnáltam,de menekültem..Okkal..

Nem voltak könnyű álmaim..Anyám nem ezt ígérte..

Bezártam az ajtót..Majd én megmutatom a Világnak..

Rossz házasság,abúzus minden nap..sok lelki,néha fizikai..furcsa család..Rejtett alkoholizmus..

Három gyerek..Bennük hittem,meg az erőmben,hogy én majd megváltoztatom,mert Anyám azt mondta könnyű lesz az álmom..Még akkor is hittem neki..

Sok év próbálkozás,egy-két csendes év..Tisztes szegénység,hitelbe csomagolt cukormáz..Anyám után én vittem tovább..Eldugni a bajt..ez volt az ukáz..

Alkoholizmus..Terápia..Sport..Alkoholizmus..Terápia..Sport..Haverok Buli Foci Fanta...Pedig amúgy rendes ember volt,jó Apa..csak nagyon befolyásolható..Sokszor sajnáltam,sokszor adtam esélyt..Bíztam a könnyű álomban..Anyám szavaiban..Naivan,sok élet-lecke után..

Elváltam..de...az életem része maradt..

Aztán jött a rák és vitt mindent..A hitem,az életem,a pénzem,a stabilitásom..

Elkísértem..könnyű álmot ígérve..sírva mondtam sokszor a nem igazat...Nem fog fájni..Meggyógyulsz csak bízz..

Hogy kiben??Akárkiben..Csak bízz,gyógyulj,küzdj...Erőt kellett adnom az erőtlenséghez,az erőtlenségemben..

A rák erősebb volt,elment...A "vagyonom" elvitte a végtisztesség...

Három gyerek,egyedül...szegényen..szociális lakásban,panel proliként...

Anyám nem ezt ígérte..Anyám könnyű álmot ígért,könnyű életet...Nincs igazság...

Bezárkózás,menekülés,munkamánia..Depresszió..Kenyértelenség..Nincstelenség..Hitel hegyek..Ennem kell adni..Végrehajtó...Állandó agyalás...Sok Sírógörcs..

A nagy beteg Anyám tartotta a lelkem...Rendben még élek..Egyedül három gyerekkel,két furcsa fiúcskával és egy oxigén hiányos leánykával..A leánykára koncentrálva,hogy EMBER lehessen..A fiúk furcsasága talány..Ezer kérdés,válasz alig..Későn érnek..Lapozzunk..

Semmire időm,csak a gyerekekre..Megszállott évek,segíteni akarás..Iskola-óvoda-bölcsőde-fejlesztés-MUNKA..Magamba fojtva,nem kommunikálva..Elmennek a "barátaim"...Periféria..Remeteélet..magamban üvöltés..

Könnyű ÁLOM MI??

Élek mint egy robot,semmi szépség..Csak a gyerekek..Anyám gondozása..Leépülés..Kitagadás..Előttem bezárt ajtó...Ideg-összeroppanás,megromlott egészség.Magány..

Titokban terápia..Újra épülés...

Lélek gyógyulás....

Remény..Szerelem..Új házasság...közös gyermek...

Munkahelyi pletykák,kirekesztés..Megváltozott minden...

Anyám is elment...Még nem kellett volna...

Pofonok újra...

Újra épült szép..tovaveszett...

Napi gondok,furcsa fiúk..kamaszkor...lázadó kisleány..Anyagi gondok..Négy gyerek...Baj előjel...Ideje korán munkába vissza mert muszáj...

Két kezi munka,sok új szabály,új emberek..sok gonoszság..diszkrimináció..Hitem vesztem...

Furcsa fiúk,sok vizsgálat...............................

AUTIZMUS...

Ideg-összeroppanás..Nincs terápia,vak repülés..Apám temető,magamban beszélgetés..Rengeteg sírás..Mindenki gyásza...Éjjel nem alvás..Megromlott egészség,majdnem infarktus...Senki nem segít..

Anyám könnyű álma...RÉMÁLOM....

Autizmus..Vak repülés...Sok betegség..sok ámítás..Elszegényedés..Végrehajtó...

Mindent a gyerekekért,semmit magunkért,majdnem válás...Nem elfogadás..Szótlanság,kirekesztés,periféria..Útkeresés........

Nem hiszem el...

Bürokrácia,diszkrimináció,jogsértés,ABJH....Autizmus sors..Nincs kegyelem....

Írásba menekülés..

Pszichológus..de nem magyar...Skandináv felfogás..Ott szép élet..Itthon nem az...Erő merítés..Napi kontroll..csak külhonból...

Szemlélet váltás...Sok tanulás..Nincstelenség..Magad Uram ha....effektus......Önkéntes száműzetés..Magunk módszer..

Irány az ERDŐ..Csupa nagy betűvel...Lassú gyógyulás...Irány az ERDŐ..magunk terápia, sok előrehaladás..sok siker..Alternatív meg nem értettség..Itt nincs gyógyszer..Mi vagyunk azok..meg az ERDŐ...Visszaigazolt jó hatás,mégis hitetlenség...

Önkéntes ÉRDEKVÉDELEM..ÉRZÉKENYÍTÉS..MENTORSZÜLŐSÉG...

Sok támadás,munkahelyi gondok..kirekesztés megint..Lábon kihordott infarktus....Nem szabad tovább..

Sok kivizsgálás..Önként vállalt pszicho terápia...Igazolt Poszt Traumás Stressz...

Tartós betegség...

Anyagi összeomlás...

Sok segítség..Talpon maradás..Hálás köszönet...

Munkahely váltás..Két tiszta lap..Lélek jobb,más világ..Kedves emberek..Jó kollégák..Elfogadás...Tiszta víz...

Autizmus..Napi küzdelmek..Magunk terápia....Napról-napra élés..Szegény élet....Jövőtlenség...Kirekesztés..Periféria...De MÁS felfogás...Erősebb tán...Nehéz élet...Nincs innen kiút..Ez Magyarország..2018..

Anya könnyű ÁLMA..Szertefoszlott..

Már nem keresem...

Csak Érdekvédek,Irányt mutatok,Családokat segítek mentorszülőként...Fejlesztek..a sajátjaim..MOST EZ A KARMÁM...

Közben KANOSSZÁT járok...A magamét...

Anyám könnyű ÁLMA..Hahaha....

Naivan hittem............

Miben is???

XXI. század...Széthulló Magyarország...Jövőtlenül...Esélyegyenlőség nélkül...Csalódtam benned...

Simogatom a gyermekeim arcát félálmukban...............................

NEM !!!! ígérek könnyű ÁLMOT...

Nincs miért....

dsc_5580.JPG

süti beállítások módosítása