Se köpni,se nyelni..
2017. június 29. írta: Autizmus Live

Se köpni,se nyelni..

Ma háromszor zuhanyoztam..Hajnali fél ötkor itthon,azután lent a kutyával közösen az utcán a reggeli viharban,legutoljára meg fél órája az izzadtságomban,amit az enyhe szívgörccsel egybekötött keserű konszenzus produkált..

Alapjában véve én egy nagyon jóhiszemű ember vagyok,tele a hátizsákom az emberekbe vetett hittel,és bizalommal,amire néha ráfázom,többször tanulok belőle,mindig megfogadom,egy-egy kudarc után,hogy soha többet,és a legközelebbi alkalommal is simán belesétálok abba amibe nem kellene..

Fél órája bőgök magamban csendben,mert nem tudom mire vélni az utóbbi másfél órámat..Nem tudom mire vélni azt sem,hogy mi volt a célja annak az illetőnek aki a Paranormális című bejegyzésem,elküldte egy ingatlanos hitelirodának..Nem tudom mennyire vezethette segítő szándék,egy biztos,sikerült lelkileg teljes mértékben hazavernie..

Reggeli rutin a gyerekekkel...Nyolc óra tizenöt,csengetnek...Betti még hálóruhában járkál.. Kiszaladok a rácshoz,azt hittem a csomagos futár,Betti vár egy két hónapja eltévedt könyvet..Öltönyös aktatáskás snájdig úr áll a rácsnál..Hirtelen lever a víz..Bank?? Végrehajtó?? Bár egyiket sem várom,de az OTP-vel történt parázs viták után ki tudja..Illedelmes bemutatkozás,hivatalos igazolvány,az N.E-től...Na ne szórakozzunk,tán az Önkormányzat árulja a lakásait,vagy mi van??Majdnem infarktust kapok...Ne mááár....Miért? Kérdeznék,de nem enged..Tulajdonképpen most nem onnan jött,hanem,egy magán ingatlaniroda képviseletében,mert egy ismerőse elküldött neki tegnap egy blogbejegyzést,valami nem normálist,és érdeklődne,hogy mégis csak mennyire NORMÁLIS?? Ja hogy én?? Én teljesen,igaz néha mi vagyunk a HOTEL MENTÁL,de sajnos ez az itthoni állapotok következménye..Mégis mit szeretne most tőlem,kérdezem.....Lenne egy két családi házas ajánlata,segíteni akar...

Én meg mint a jó hülye,el is hiszem..Csak nem fog átverni...

Vagy még is??

Betessékelem a konyhába..Nem gyanítok semmit...Hiszek a jóindulatban...NAIVAN..Reményvesztett vagyok,elkeseredett a végletekig,bízom benne,hogy talán innen,nem mélyül tovább a pokol...

Kipakol a konyhaasztalon..Laptop,dosszié-hegyek,tulajdoni lapok,számológép (gondolkozom is,hogy ez minek??),toll,mobiltelefon..Irodát csinál a konyhából..Majd megjegyzi,hogy kényelmesebb is lehetne a konyhaszék..Végig kalauzoltatja magát a lakáson,nem nagyon értem ezt se,de megmutatom a nyomorunk..Nem szégyenlem,szerepeltünk már médiában párszor,nem zsákbamacska,sajnos azóta semmi sem változott..Nem lett jobb az életem pozitív értelemben..inkább negatív dolgokat kapok folyamatosan,az irigyek száma nőtt,nem vágom mi az oka,miért pont ránk??..Na mindegy...

Körülnéz,hümmög,számol a számológépen,nézegeti a tulajdoni lapokat..Irkál a füzetébe,és kávét kér..

Elvesztem a türelmem..

Határozottan megkérdezem még egyszer...Mondja el újra,hogy miért ül a konyhámban??Ki küldte az Önkormányzat?? Vagy a vagyonkezelő?? Nézze nem tudtunk kifesteni,nem tudtunk még felújítani a létesítmény ellenőrzés óta..Nem telik rá..De törekszünk,higgye el,a festékeket már meg tudtuk venni,itt vannak a számlák,és ott vannak a festékek.Csak apránként tudjuk értse meg..Nincs miből,minden pénzünk,a semmi pénzünk is az autista gyermekeinkre költjük..A férjem egy hete helyezkedett el,a jobb boldogulás reményében,szó szerint munkaéletformát váltott,én beteg vagyok hosszabb ideje,nincsen pénzünk,ne haragudjon..ÉRTSE MEG! Mit akar elvinni a TV-t?? Nincs semmink se,ha esetleg maga Végrehajtó..

Bámul rám mint borjú az új-kapura...Ja neem,neeeem végrehajtó,ő hitelügyintéző...

Mi van????????? Ez most valami pokoli rossz vicc??? Ki az a marha aki ránk küldött egy ingatlanos hitelügyintézőt a helyzetünkben??? Mondja már meg,mert fel szeretném világosítani,hogy jobb ha nem szórakozik velünk...

De tudja mit??Most már végighallgatom,morgok mérgesen kínomban...

Hülye voltam,hogy nem rúgtam ki a fenébe..utólag belegondolva..

Veresegyház,Őrbottyán,Göd,Solymár a házajánlatok..Mind harmincmillió felett..kettő CSOK-os..Alsó hangon,havi 135 e ft a havi törlesztő...Három új építésű,kettő szaunás medencés..a padlófűtés alap..minimum 900 nm a kert mindegyikhez..Tanúsítvány minden van,azonnal költözhetőek..Akár délután mehetünk ügyvédhez,és a Bankba is hogy utaljam a 10% önerőt,ami kell a beköltözéshez..Ja Solymárra bútort sem kell vinni,az teljesen be van rendezve,valami mintaháznak épült,és félig passzív..Az erdő a kert végében..Az ismerőse azt mondta azt nekünk mindenképpen emelje ki,mert úgy tudja mi szeretjük az erdőt...

Hallgatom..hallgatom csendben....és magamban keserűen pokoli dühös vagyok,a sírás szélén..Basszus..még az erdőt is tudja???

A végén fülig érő vigyorral kérdezi..Na melyiket számolhatom????

Betti is csak kapkodja a levegőt...Anya ez az ember mi a jó francot akar tőlünk???Ez nem normális..Ki küldte ide hozzánk?? Miért???

Meredten állok..Fogom az asztalt...és kitör belőlem a zokogás...Megkérem,hogy szedje össze a dolgait és menjen innen de nagyon gyorsan..De nem tágít..Őt ide küldték..és neki hitelkalkulációt kell csinálnia..Mi van?? Mi a fenét??? Ez valami nagyon nagy tévedés..Komolyan kérdezem KI KÜLDTE IDE?????ÉS AKI IDEKÜLDTE MIT TUD RÓLUNK??

Csak annyit mondott,hogy a környéken családi házat keresünk,mert nem megy nekünk a panel élet..Ő jó szándékkal jött segíteni..Higgyem el..

Én ezt nem kétlem....de itt maga nem tud segíteni..

Potyogtam a könnyeim..és kitörtem...nem hangosan..halkan,de nagyon keserűen...

Nézze,magának ma nem kellett volna bekopogtatnia a nyomorunkba..Beengedtem igen,mert azt hittem,hogy hivatalos ügyben jött..Beengedtem,és Ön ezt kihasználta..Végighallgattam..Kérem most azonnal menjen el...

Nem tágít.....

Értse meg,mi szegények vagyunk..29.-e van...Itt a pénztárcám..Látja?? 3000 ft van benne 5.-ig..Öt embernek kell beosztania..Érti nincs több..Mit akar tőlem?? Tessék itt a hűtőnk..Látja??? Jól nézze meg..Semmi élmény!! Most boldog??Hitel-képtelenek vagyunk,még a CSOK-hoz is..Nincs elég jövedelmünk..Egyik napról a másikra élünk..Ilyenkor már csak túlélünk..Tudja mi az,3000 ft-ot beosztani 7 napra két autista gyerekkel?? Tudja mit jelent??Nincs semmi vagyonunk,nincs önerőnk,nincs megtakarításunk,ez egy Önkormányzati lakás..Ja,hogy magának azt mondták,hogy a mienk?? Hát akkor nagyon félretájékoztatták..Az autónk is a Banké vagy két és fél évig még..Ember,a lakásom rezsiét is alig alig tudom feladni..Könyörgöm ki küldte magát ide??

Mire végig mondom összepakol..Csendben odabiccent...Látja,hogy nagyon kivagyok..Nem nyugtat,nem mutat együttérzést..Zalán engedi ki a rácson....

Zalán nyugtat,Anya ne sírj...Betti már nincs itthon elment az iskolába,a vizsga-eredmény kihirdetésére...

Forog velem a világ...Beveszek egy nyugtatót..és azon gondolkozom,hogyan fogom végigcsinálni a napot???

Összetörtem rendesen.... se köpni se nyelni nem tudok...

Szembesültem a nyomorunkkal,szembesítettek a nyomorunkkal,kíméletlenül megint.....

Nem tudom ki volt aki ma ezt a jó embert ideküldte,de nagyon szépen megkérek mindenkit,hogy a jövőben akármilyen jó szándék vezérli,ne tegyen ilyet velem,ne törjön össze még jobban..Nem vagyok annyira erős most lelkileg,hogy hiú ábrándokat kergessek,hasztalan..Ne küldjön a nyakamra hitelügyintézőt..Nekünk az nem fog menni..sem most,sem a jövőben.........ÖRÜLÜNK HOGY ÉLÜNK!

kacsalab.jpg

süti beállítások módosítása