Anya sors...
2016. október 12. írta: Autizmus Live

Anya sors...

Nincs jó kedvem..

Úgyhogy most tiszta vizet öntök a pohárba..

Komolyan mondom,nem tudom miért hiszik rólunk egyesek,hogy az életünk tiszta happy,mostanság,hogy tejjel vízzel folyó kánaánban élünk,fogalmam sincs,hogy a hátunk mögött ki az aki ilyen információt terjeszt rólunk,de rá fogok jönni..Újabban innen-onnan visszahallom,hogy túl nagy a pofám,bocsánat a kifejezésért,de úgy gondolom,hogy ezen a platformon sokszor szókimondónak,és megmondóembernek kell lenni,ha nem akarunk elsüllyedni az autizmus óriási és jelen,állóvízében.Azt is hallom,hogy túlságosan merész vagyok,bár ezen mindig csak jókat mosolygok,de ha nem lennék merész,és nem mernék előre nézni,akkor nem is tudnék a gyerekek ügyében előre lépni,és most itt nem csak az enyémekről van szó..Ja,hogy már az is baj,hogy úttörő módon ösvényt taposok??

Azt is csiripelik a verebek,hogy szálka vagyok sokak szemében,a blogom miatt,és hogy nagyon sokan irigyek ránk...

Irigyek ránk....Amikor ezt a mellemnek tűzte egy anyatárs,kínomban úgy elröhögtem magam,hogy a mondat feladójának lett pokoli kínos..

Irigyek...Basszus ez olyan Magyarosch!!!! Irigyek..hahaha mire is???

Erre talán??

Ebben a hónapban csupán csak egyetlen dologra vagyok büszke,hogy feladtam az összes rezsicsekkünk,muszáj,mert egy új önkormányzati rendelet miatt,akár két hónapnyi tartozás után,simán megszüntethetik a bérleti jogunk,és kitehetnek a lakásból minket,nem mérlegelnek,és azonnal behajtatnak.Sajnos ez nem vicc,Óbuda nagyon bekeményített..

A postán gerincem tökig kihúzva álltam Zalán kezét fogva a sorban,a végére lett egy fedezetlen kártyám,egy vissza sztornóztatott csekkem,amit kápé fizettem,szumma a kártyám lenulláztam,és a családi pótlékból,meg a fizetésemből mindösszesen 10 jó magyar forintom maradt..Most már az sincs,mert levonta a bank a kezelési költségre.Sírással küszködve némán ballagtunk haza,itthon az akkor éppen halódó OTP rendszerben átutaltam a TV számlát és az Autó hitelét,a párom számlájáról (a határnap miatt nem lehet csúszni),szakadna meg a bank,mert duplán vonta le,magyarul írhattam reklamációs levelet,amire az volt a válaszuk,hogy harminc nap múlva utalják vissza,amennyiben jogos. De nem fogják,mert a Merkantil nem utal vissza,ez mára kiderült..amúgy jogos a reklamáció,tényleg duplán vonta le a rendszer..ott szakadna meg..

Szívgörcs és matematika óra..

Nem jó..Ezt most nem tudjuk kihúzni sehogy sem..

Jó akkor magamnak nem váltom ki a gyógyszereim,szólok a fejlesztőnek ne jöjjön a hónapban,nem tudjuk finanszírozni,még egy tízessel sem..pedig most Leventének nagyon nagy szüksége lenne rá,más lett a csoport összetétele az óvodában,és hazahozza a negatív viselkedést..Többször borul ki..szenzorosan is..bárhogy is próbáljuk megelőzni..A gyerekek gyógyszer költségein nem tudok spórolni,és az isten nem nagyon ver ááá dehogy,Zalán lerobban..Nem kicsit,nagyon..Anyagilag mattot kapok..Amit spórolok,az duplán úszik.

Újratervezés....

Hány pelenka is kell?? 31 db,de most meg kell vennem,a közgyógy keretes szeptemberben elfogyott,csak novemberben lesz újra megint..31 db na bakker..az 7 ezer..Megfelezzük,és csak két naponta kap újat..Nem jó ötlet.a gumilepedőt kiveszi maga alól Levente..és 4 éjjelen át bepisil megint..Ez nem jó így,a pelenkán nem tudok spórolni..

Újratervezés..

Kevesebb aloe verát kap,kihúzzuk akkor egy literrel a hónapot..és emelek egy cseppet a guttalax cseppszámon..Nem jó,nyákos lesz a nagydolog,kicsinálja a bél nyálkahártyát..Isten őrizz,vissza az egész..

Újratervezés..

A felnőtteknek csak hetente kétszer meleg étel..A nagyoknak is..Nem tehetem meg anyagilag,hogy minden nap főtt ételt együnk..Nem nem rendelek,dehogy is,főzök..az sokkal olcsóbb,de most októberben a banki fiaskó miatt azt sem tudom megtenni,ha még 25.-én is szeretnék kenyeret venni.A kicsik ételén meg nem spórolhatok,de a minőségi szelektív evéstől lelkileg és anyagilag is tönkre megyek/megyünk.Egy AUTISTÁNAK nem tudod elmagyarázni,hogy nincs mit enni ha éhes.

Megint matematika..Minden egyes délután. Alkudozás a nagyokkal az ételen.. Vitáznak,megértem,de nem tudom megoldani..Tegnap délután már kihoztak a sodromból..Megemeltem a hangom..Nem szoktam,de azt mondtam a nagy leánynak,menj ki a Parlament elé,akassz a nyakadba egy táblát,hogy:

Kedves Nagy emberek..!! Van két autista öcsém..Bérből,fizetésből becsülettel élünk..Nincs rezsi tartozásunk,csak egy autó hitelünk,nem luxus,12 éves csak a torka véres és a kisebbik autista testvérem miatt muszáj,mert nem mindig lehet vele tömegközlekedni.Normális családban nevelkedem van Anyám és Nevelőapám.Tisztességes emberek.Anyám autizmus-specifikus mentorszülő,nagyon sok családnak segít önzetlenül..Nevelőapám szolgál és véd.Anyám a munkája után itthon fejleszti a testvéreimet,Nevelőapám tanul mindig a nagyobbik öcsémmel.Én a háztartásban segítek,kora este,és hétvégenként egy hónapja már dolgozni járok,hogy a szüleimnek ne legyen akkora gond a ruháztatásom,és az állami-művészeti iskolám költsége a jövőben.A két öcsém havi költsége,az autizmus miatt nagyon magas,erről a szüleim nem tehetnek.Az állam alig ad valamit a fogyatékossággal élő családoknak..Az emelt családi pótlék összege vicc az ellátásukhoz képest, nem járnak extra fejlesztésekre sem,anya és egy nagyon kedves idős gyógypedagógus fejleszti őket,az állami kvóta mellett..Kedves Nagy emberek!! Becsületes család vagyunk,tisztességesen dolgoznak a szüleim,és tisztességesen tanulok,2017 szeptembertől Egyetemre megyek-felvettek-,nem vagyok hasztalan állampolgár és nem is leszek az!..ÉHES vagyok..Éhes mert a szüleim fizetése akár milyen sokat,és akármennyire becsülettel,tisztességgel dolgoznak,nem elég arra,hogy nagycsaládként megéljünk belőle,ha szerényen,szegényen is..A fogyatékossággal élés nagyon drága..Higgyék el nekem!

Szó szerint ezt mondtam,és együtt sírtunk..

Mondtam Szabolcsnak,vidd le inkább a kutyát,ne lásd..Nem akarom..Beszélni sem akarok..

Legalább büszkén fogunk éhen dögleni,mert ennyit érünk..

Október hallelujahh...200 ft/fő /nap..és a legnagyobb nincs benne,rá nem is számoltam már..Már nem akarok veszekedni vele..Egy 22 éves zseni Aspergeressel,sokszor sokkal nehezebb,mint a két autista öccsével..Én meg már gyűlölök veszekedni..

Jövő héten lesz a születésnapom.. Pokoli nagy álmaim vannak..Csak annyi,hogy a hónap végéig etetni tudjam a családomat,hogy ki tudjam váltani a gyerekeim második fele gyógyszerét..magamnak farmer nadrág,mert egyetlen egy nadrágom van és vékony,egy kötött pulóver,mert már három éve hordom a másikat,hogy a munkába legyen egy normálisabb,és egy meleg cipő,mert a régit már nem tudja harmadszorra megtalpalni a cipész..

Az erdőt megkapom,legalább azt az egyet,csak fel kell sétáljak a lakótelep fölé..Az majd egy kicsit talán megvigasztal..

Anya sors...Nyelni minden nap,közben példát mutatni,erkölcsöset,és esténként belehalni a fáradtságba..mert hajnalban négy órakor indul a nap és jó ha este 11-kor véget ér..

Anya sors..Ügyelet huszonnégy órában fogyatékossággal élő gyerekeink mellett..

Anya sors...Dolgozni menni,számlát fizetni,a nincs miatt belül sírni..Nevelni,csitítani,támaszt nyújtani,együtt tanulni,fejleszteni,éjszakákon át számolni,háztartási könyvet vezetni..Életben maradni...

Életben tudni maradni,ebben az embertelen világban....mert az autizmus egy anyának sem fáklyás menet..

raining_1.jpgIrigyelni mindezt?? Botor dolog.....

Fázom nagyon ettől a hónaptól,és nem tudok egyenesen előre nézni..

Úgyhogy mielőtt azt mondod,hogy de jó neki,egy kicsit vedd fel a cipőmet,és járj benne egy pár órát..

Még valami..Tegnap kaptam egy levelet..Végrehajtó..Egy még tavaly nyáron kifizetett távhőtartozás,3000 ft-os kamatának,ami januárban szintén be lett fizetve,végrehajtási költsége..Ötvenötezer forint...Egy óra telefonálás,gyomorfekély,szívinfarktus,elbaltázta a Távhő,egy fiatal belső ellenőre,de nagyon..A kamatbefizetést,tudomásul vették,csak éppen nem könyvelték le,adminisztrációs hiba miatt,majd idén májusban átadták behajtásra.Tegnap megkaptam a levelet..Tegnap a távhővel egyezkedtem,ma a Végrehajtóval..Másoltam,faxoltam reklamáltam,közben vércukrot mértem,még az is...

A végére jártam..A passzus: A törvény az törvény..az eljárással költség van..azt meg ki kell fizetni,mert ha nem azt is behajtják..vagy letiltják..Még akkor is ha nem én baltáztam el..Fizessek és ha nem tetszik pereljek a Bíróságon..de hétfőig adjak fel 27.500 ft-ot..Mert ha nem,akkor jönnek és visznek..

Honnan és mi az úristenből?????????

Anya sors....per Autizmus Live....

Na most legyél irigy................

(Nagyon és hálásan köszönöm,ha esetleg módodban áll segíteni valamilyen formában..)

süti beállítások módosítása