Dolgok..gondok..egyebek....
2015. november 19. írta: Autizmus Live

Dolgok..gondok..egyebek....

Nem volt időm mostanában írni az itthoni dolgok folyásáról,ami az igazi LIVE,egy mert hulla fáradt vagyok,kettő meg állandó időhiányban szenvedek.A nagyok mostanság alig vannak itthon,Bedi a 8.-9. órában érettségi előkészítőre jár,van vagy fél hat-hat mire hazaesik,Danit meg mostanában nem is látom..önkéntes képzéseken ül,meg máshol..A kicsik mostanában zavarják,frusztrálják,mondja ő,bár én ezt nem hiszem..Ki kéne derítenem mi az oka a hirtelen változásnak.Mert ez így nagyon nem jó..

Tudom az Aspergeres felnőtteknél vannak ilyen sündisznó időszakok.. (elvesztjük a fonalat,aztán majd egyszer csak megtaláljuk..)

Szabi a folyamatos álláskereséssel van elfoglalva,a munkája mellett,mert cenzúrázott nyílt levél,AOSZ megkeresés,ide oda,semmi sem változott..Legyek őszinte,most az igazán jellemtelen módon tett megtorlások időszaka folyik..Holott a törvény betűje ugye.........A törvény betűje,senkit de senkit nem érdekel..és nincs felelős..A dolog semmit se változott,mindenki csak mutogat és röhög a markába,olyan igazán magyarosch hozzáállással..Most mit mondjak? Engem is pengeélre állítottak gusztustalanul..na NEM nálunk,félre ne értsétek..

Megy a duma,megy a pletyka,megy a szurkálás..Vannak hiteles forrásaim,és szorgalmasan gyűjtöm a velünk végletekig empatikus informátor hangfájljait..minden ügyvédi letétben..Per na ná..Lehet szemétkedni,és viccelődni a gyermekeink autizmusán,egy pontig..Egy pontig,amit már rég túlléptek..

Na mindegy...Egyéni szoc problem,valahogy okosan megoldjuk majd ezt is..De a gyerekeket akkor sem hagyom bántani,senkinek...és magamat se..

paragrafus_ember_pixabay.jpg

A fenti dolgok miatt,mert mindenki rohan a dolgai után,itthon rám szakadt minden.Szabi mától a második etapját nyomja a Délvidéken,így ráadásul tök egyedül vagyok..Persze siralmas anyagi helyzetben,mert Bedi szalagavatójának nem tervezett külön költségei,Levente sorozatos fogászati kezelésének kiegészítői,gyógyszerek,ecsetelők,speciális rágóka,és most Zalán betegségének gyógyszerei,meg az én nyígom kencéi,és trombózis megelőző gyógyszere,no meg a dupla háztartás,Szeged-Budapest (Apja ) költségei,csontra kiürítették a kasszát..

Gyönyörű nem?? 18.-a van..Igaz nem számítottunk az extrákra..Főleg nem a kicsik betegségeire,az enyémre meg pláne nem..Ráadásul olyan szinten kifogytunk a gyógyszerekből,hogy szó szerint a fél fizetésem a patikában hagytam..és hol van még a vége?

De mától mérlegelnem kell..Eszünk vagy gyógyulunk...2015 Magyarország LIVE..és ez egy kétkeresős nagy család..jó persze az autizmus közvetítette speciális gondokkal,amiket a laikusok nem igen értenek..

Ma pont a patikában csattant rajtam az ostor,mert egy drága hölgy,a hátam mögött a sorban,nem igen értette meg,hogy miért nem jó az epres íz,miért akkora gond,hogy nincs narancsos..Kikelve hang emelve közölte tíz ember előtt,hogy,hogy mer faxnizni a gyerek,és mit képzelek magamról,hogy feltartom a sort.Hiába mondta a patikus neki,hogy fogyatékossággal élő gyerekeknek keres gyógyszert,rohadtul nem hatotta meg a hölgyet..

Mert a debilek anyja várhat....

Hát ma voltam olyan passzban,hogy nem hagytam annyiban,és nem fogtam be a számat..Felvilágosítottam a hölgyet..Hogy,kit,hogyan és miként...és minket tessék kihagyni..A patikus,meg felvilágosította,gyorstalpaló tanfolyamot tartva,az autizmus lényegéről..azon belül is a szenzoros zavarokról..Hát volt nézés...

Szóval most Zalán itthon rostokol,lázas,fáj a torka,és valami iszonyat náthás....Pedig ő nem annyira beteges,legalább is tavaly nem volt annyira..idén sem idáig..Sajnos ezt most jól benyelte..Igaz tavaly télen végig Viro-stopoztunk,és rájöttem,hogy most is azt kellett volna..Csak nagyon drága..2500 ft,így csak a kicsi kapja.Levinek a fogai miatt muszáj..plusz a Tantum Verde spray is..

Kikaptam Amerikát megint...Tudom stramm vagy Dóri,bírtad a cseregyereket is...hogy öt gyerekkel voltál egyedül..

Csak hogy azóta történt valami..

Történt,és rohadt nagy szarban vagyok miatta..Pénteken megemeltem Leventét,és kizáródott egy ér,ami nagyon nincs jó helyen..6 éve szenvedek vele,és odafigyelek rá,de most mégis megtörtént a baj..Kizáródott elég hosszan és külsőleg..Kellemetlen,mert se állni,se ülni,se sehogy se jó..Ráadásul a vasárnapi túra se tett igazán jót..

Na mindegy..Pénteken rohanás sürgősségi,mert vérzett..és pokolira fájt..szúrt,nem folytatom..A doktor meg csak kiröhögött,hogy hahaha,milyen nő maga,hogy az arany.....vel a sürgősségire rohan,miután elmondtam,hogy mi a bajom..De vérzik..mondtam..Mondjuk akkor már egy kicsit komolyabban vette..csak egy hangyányit..Megnézte,kaptam háromféle krémet nyolcezerért,meg egy megelőző tablettát kétezerért..és egy visszahívót hétfőre a sebészetre..

A sebészet meg volt,állítólag túlfaxnizom,mert éppen nem vérzett,plusz egy krém ezernyolcért,mert a háromból egy nem jó,nem ért hozzá a traumatológus felkiáltással,visszahívó egy hét múlva..kontrollra..

Csak hogy kedden elkezdett vérezni,nem is kicsit..éjjel..

Tegnap este vissza a helyi rendelő sebészete,nem a nagy kórházé,ahol csak kiröhögtek,öreg doki bácsi,aki komolyan vette a problémámat.Nagyon kedves aranyos,helyi érzéstelenítésben meg is vizsgált..Aranyos,de öreg és már nem műthet,csak ambulanter rendel,másodlagos orvosként,az egyszerű eseteket hozzá irányítják..Az enyémet a vérzés miatt nem minősítette egyszerűnek a fertőzés veszély miatt..

A megoldás sajnos műtét..Azonnal kéne,ami most nem fog menni..Szabi távol,én egyedül,a nagyok szerteszét..Zalán meg beteg...Elsírtam magam..Nem tagadom..Meg pénzem sincs egy peták se,a műtét utáni dolgokra..Mondtam a dokinak,hogy a két autista kicsi mellől,és a munka mellől nekem nem annyira könnyű elszakadni..

Konzultált a másik sebésszel,aki egy fiatal doki..Előjegyzés,egynaposra,és akkor derült ki,hogy 2016 április vége előtt nem igen fog menni az állami egészségügyben..Azt hittem nem jól hallok..Csak akkor van elsőbbségi prioritás,ha dől belőlem a vér..Mi van????

Persze jött a fiatal doki megoldása,per maszek,ha kell a jövőhét elején a maszek klinikán megcsinálja,ez nem gond,csak annak ára van..Közel ötvenezer kedvezményesen,receptekkel kontrollokkal,tokkal vonóval...

Hát ez nem fog menni..hogy is menne..Kínomban megmutattam a pénztárcámat,ha ciki,ha nem..Nézzék,12.500 ft van benne..és igen tudom az egészségem,és igen tudom a négy gyerek,és igen tudom elrákosodhat,bár így is lenne szövettan,mert az kötelező..Meg ugye a családi halmozódás,meg Apa emésztőrendszeri rákja...Értek én mindent,de nincs rá keret.. :(

Ku......va drága az Autizmus...Mi nem szórakozzuk el,nincs svájci frankos hitelünk,nálunk autizmus van,annak igen drága járulékos költségeivel duplán is..és ez nem vicc..

Nagyon nem vicc,és az állam csak üt rajtunk autista gyerekeket nevelőkön,de nem csak az állam,itt van erre Szabolcs példája..Most nem fog érdekelni..Elkértem Szabolcstól a parancsnoka telefonszámait és ha baj van felhívom,hogy na most gyere vigyázz az egyik kicsire,mert a másikkal sos rohannom kell az orvoshoz..Ha éjjel,éjjel..magasról letojom..Az uram,leírta,kérte,hogy vidékre ne,Budapesten szívesen mindent ha kell 24-ben is,csak vidékre ne..Hát most itt van..Ha baj van én bizony szólni fogok az k...élet...és ha nem veszi fel,akkor leírom....Le én...

De szólok AUTISTA,úgyhogy speciálisan kell vigyázz rá..Ja és nem bírod ha sikít,ohhh egyéni szoc.problem...Old meg saját hatáskörben,úgy ahogy nekünk kötelességünk........mert sajnos nem tudok babysittert fogadni..

Úgyhogy most tényleg nem tudom,hogy sírjak e vagy nevessek...sikítsak vagy üvöltsek...

Per pont ezt hívják a törvényekben,egyéni méltánylást érdemlő esetnek...Ja,hogy a törvényben???Amit nem szokás betartani...(az esélyegyenlőségit biztos nem...-soroljam? zaklatás,megtorlás.............)

Egyébként az AOSZ ügyvédje Mircsi,írta,hogy még nem kaptak választ..Szerintem nem is fognak...Ugyan már....

az AUTISTA gyerekek,válaszra sem érdemesek..és a családjaikat,meg....................na hagyjuk..ezt nagyon sok család érzi...

Mert ez olyan MAGYAROS virtus....

Hát ez van itthon,és ez volt a LIVE...köszönöm,hogy olvastatok,és nagyon köszönöm,ha megosztjátok....

levi7_1.jpg

süti beállítások módosítása