Kesergő..
2015. október 21. írta: Autizmus Live

Kesergő..

Nagyon fáradt vagyok,és nagyon szégyenlem magam..Valahogy a ma délután,egyáltalán nem az én etapom..Nagyon nem..Nem volt sok pénzem,egész nap azt számolgattam,hogy hogyan fogjuk kihúzni fizetésig...Az ezer forintos ételeken gondolkoztam..Jövő-héten szünet,itthon az összes gyerek,és olcsó no meg laktató táplálékot kéne tennem,nap mint nap az asztalra.Össze is állt a kép bennem délutánra..

Hazafelé kivettem az összes pénzem a bankból,hisz van még egy sürgető csekkem..(villanyszámla),gondoltam holnap a fiúkkal sétálok egyet a postáig..talán avval Leventének nem lesz gondja,ha nincsenek sokan..Hazaérve bementünk a boltba,nem vettem sok dolgot,csak kenyeret,zsemlét meg párizsit,és két napnyi főznivalót..a paprikás krumplihoz,és a bolognai spagettihez..Nem voltak sokan a boltban,ez most nekünk kedvezett,de a pénztárnál előttünk majd fél órás bénázásba kezdett egy vásárló..Először kiderült nincs elég,pénze,majd kiderült,hogy a kártyáján sincs elég..Majd telefonált,vissza sztornóztatott..Vártunk..vártunk és vártunk...

Leventénél elszakadt a cérna..Mindent pakolni akart a kosárba,ami a keze ügyébe került a pénztárnál..csitítgattuk,próbáltuk nem engedni,kompromisszumokat kötni..cserélgetni..Nem ment..Sikítani kezdett,de nagyon..Erre kiakadt a vevő és a pénztárosnő..Hiába mondtuk,hogy autista..Kaptunk hideget-meleget..Nem ecsetelem...

Egyet elért Levente,a pénztáros két perc alatt végzett a problémás vásárlóval..Mi is hamar végeztünk,mert Levente nem hagyta alább a tombolást..

Mentve ami menthető,két hátizsákkal,és három szatyorral meg a két gyerekkel útnak indultam a hátsó parkba,bízva abban,hogy kevesen vannak arra,és Leventét ki tudom billenteni,a kiborulós hangulatából..

Útközben leszakadt a szatyrom..A két gyerek háromfelé rohant..én meg utánuk..Levente a parkba,be,Zalán meg a játszótérre akart..Leventét begyűjtöttem,és kihorgásztam a pocsolyából nagy morogva a szatyor tartalmát..Levente mellettem repkedett..Felnéztem,és a problémás vásárló ott állt az arcomban..Nem csinált semmit,csak nézett..Hidegen..majd sarkon fordult és elment..

Kínosan pakoltam a hátizsákomba,kiraktam a padra a kaméleonokat,a tárcám,és a többi tartalmat,és azon gondolkoztam,hogy hogy az istenbe fogok visszapakolni..Levente közben csendben rugdosta a faleveleket..Zalán csúzdázott..a közeli játszótéren..Bepakoltam háromnegyedig,intettem Zalánnak,hogy siessen,megyünk haza..Szaladt..Behúztam a fullra tömött zsákot,és összeszedtem a gyerekeket,fogtam a maradék két kitömött szatyrot,és elindultunk a házunkig..

Becsület szavamra nem tudom,hogy történhetett,de a tárcám ott maradt a padon..Ott felejtettem..Soha a büdös életben nem csináltam ilyet..Itthon kipakoltam,rendeztem a gyerekeket,etettem,itattam,és egyebek..Keseregtem magamban,hogy összetört egy üveg paradicsomszósz,hogy tiszta sár lett a kenyér..Eszembe sem jutott a tárcám..azt hittem a zsákom mélyén pihen,ahogy szokott...

Egyszer csak csengetnek..A szomszéd..Kezében a tárcám,hogy itt találta a rácson keresztül bedobva az ajtaja előtt..most menne dolgozni,és belebotlott ahogy kilépett az ajtaján..

Levert a víz..Hogy lehettem ilyen feledékeny..??Szabadkoztam a szomszédnak,hogy sorry,de nagyon fáradt vagyok,kikészítettek az utóbbi napok,Szabi feszültebb hangulata az álláskeresés miatt,a sorozatos problémák,meg az alvástalanság..Tényleg nem vagyok jó passzban..Van amikor nagy a nyomás,sok a teher..Az autizmus kemény dió..Nagyon kemény..Megköszöntem a tárcám,rohantam a konyhába,és mérgemben az asztalra borítottam a tartalmát..

Az irataim,bankkártyáim,mindenem hiánytalanul megvolt..az utolsó fecniig..

Csak a pénzem hiányzott..Az összes...Mind....

Nagyon rosszul lettem...Lepergett minden..Rábíztam Bedire a kicsiket,és rohanás végig a parkon..Azután rájöttem,hülye vagyok,minek..se kamera,se semmi a szakaszon..a parkban meg főleg nincs,ahol Levente rugdosta a faleveleket..

Az irataim megvannak,minden az utolsó cetliig,a pénzem miatt,meg hiába tennék feljelentést..Sosem fogom visszakapni..(Anyámét se kaptam vissza,amikor halála után kiderült,hogy a kórházban meglopták..Hiába volt ítélet az elkövető ellen...) A pénzemet nem tudják körözni,a bankók számát nem szoktam felírni...

Ez most saját garanciális hiba..Fáradt vagyok,és életemben először végzetesen figyelmetlen voltam..Mentségemre szolgáljon,hogy nem tett jót Levente viselkedése sem..Sőt...Ha nem kellett volna kizökkenteni,nem történik meg ez az egész...

Bakker.....Most aztán igen csehül állunk..se csekk,se semmi,se pénz..és még gyógyszertárba is kellett volna mennem a kicsik miatt,az is egy tizes lenne még alsó hangon...Még jó,hogy Szabinál volt még egy tízezres,amiből holnap még ötezerért tankolni akart,mert porzik a tank..

Most nem fog...

Legszívesebben most a fejem verném a falba..és most azt se tudom mit csináljak...Kellemetlen,de csak magamra lehetek mérges....

Francos élet,ha nincs a helyzet generálta kiborulás,akkor most nincs ez az egész....Nem stresszelem szét magam,nem kellett volna átvezetni a viselkedést,nem kellett volna két hátizsákkal,három szatyorral no meg két gyerekkel,a parkba rohannom,mint Zrínyinek ki a várból..

Most gondolkodhatok,hogy mi legyen...mert ami maradt,az pont elég az éhhalálhoz.... :(

Tudom,a kesergéssel nem oldok meg semmit,tudom...Attól még nem változik semmi sem....

Passz,,hogy mi lesz holnapután...

Ez volt az Autizmus Live olyan kesergősen.....és mérgesen magamra.....(azért köszönöm,hogy olvastatok..)

(Tudom,jól tudom az egész az én figyelmetlenségem volt..szégyenlem is nagyon magam,és hálát adok a jó Istennek,hogy az irataim hiánytalanul megkerültek..A történetemmel,a mérgem és keserűségem kiírása mellett (ami nekem terápia) azt akartam prezentálni,hogy rajtunk autista gyerekeket nevelő szülőkön,mekkora óriási nyomás van,fáradtak vagyunk,hihetetlenül,és egy neurotipikus ember számára nem nagy problémának látszó helyzet,a mi esetünkben (a várakozás),miért más,és sokkal nagyobb problémát tud generálni..ami tovább generálódik..azután valahol csattan...most például így... :(  )

A markukat dörzsölgetőknek üzenem: IJT tudom....

fak.jpg

 

 

 

 

 

 

süti beállítások módosítása