Tízparancsolat..
2018. október 05. írta: Autizmus Live

Tízparancsolat..

Avagy jártamban-keltemben a városban..minket intve.

Uszodaszemölcs rémálom.Mára beigazolódott amit Zsuzsi a házi orvosunk tegnap felvázolt délután Leventénél. A Heim Pál Gyermekkórházból úgy rúgtak ki minket,hogy a lábunk se érte a földet, csak úgy megjegyzem. Most már tudom,hogy Békásmegyer ügyileg nem terület-illetékes, ha nagyon akarom vigyek sürgősségi beutalót,és akkor három óra után esetleg az egy szál rendelő doktornő, talán ránéz a gyerek talpára. Jobban járok, ha  a gyerekkel a Budaiba megyek..

Hiába magyaráztam, hogy a gyerek Autista, hiába mondtam,hogy ha jól tudom a Heim Pálnak van Autizmus specifikus Vizsgálóközpontja ( csak a vissz reakció miatt, amit jogosan elvártam..),hiába mondtam, hogy fogászatilag amúgy is a Heim Pálba járunk,fejet kellett hajtanom,hogy a szabály az szabály, egy rohamosan terjedő uszodaszemölcs nem a világ vége, vegyünk irányt a Budaiba. Na ott majd.......Ja meg hát a Heim Pál Autizmus Központja, nem foglakozik ilyen csip-csup esetekkel..No para végül is nem gáz.De ha bódítani vagy altatni kell, na majd akkor kell visszajönni,és akkor majd talán el lehet kezdeni a várólistát az Autizmus specifikus Vizsgálóközpontban. Mert ugye az már sebészeti ügylet..

WTF?? A vizsgáló szó, véletlenül nem vizsgálatot jelent??? Még egyszer.. Autizmus specifikus Vizsgálóközpont.....

Ez volt az első pont, amikor gondolatban kontaktálni akartam a Jó Istennel, hogy köszi szépen, a Tízparancsolatodat, amit mostanában Emberminiszterünk annyiszor fennhangon emleget. Köszönöm szépen az empátiát, meg minden.....Hála Néked Uram az SNI-s gyerekek "pöpec" egészségügyi "ellátásáért"..

Leforrázva, a városon átcipelt,a bal lábára igen csak bicegő gyerekkel, még fél órát vártam a városi forgatagban, hogy a Budai Gyermekkórház előjegyzése felvegye a telefont..

Újjé a Ligetben nagyszerű hurrá-optimizmussal vetettem bele magam az éterbe, és lőn csoda hat nap múlva, látni fogja Leventét a bőrgyógyász, addig meg ecsetelgessük a gyermekorvosunk által felírt Werrumal géllel..Jó az,jó az,de azért pokoli módon vigyázzunk vele,nehogy felmarja a talpát..Egyébként a doktor néni nagyon aranyos,milliónyi SNI-s gyereket látott és kezelt már, egy percet se aggódjak..

Lószart nem aggódom, Leventét ismerve...Főleg ha felismeri a Budait és beugrik neki a vérvétel fiaskó,ami három éve az immunológiai vizsgálat keretében történt. Lehet,hogy a Budai kapuján se fogom tudni bevinni..No mindegy csütörtökig összeeszkábálok valamit a Verbalio által folyamatábra ügyileg..Hátha....dsc_1183.JPG Döcögünk haza a helyi vicinálison, mögöttünk "tündérbogár" öreg hölgyek, a banya tankjaikkal..Levente telefont néz, én meg rosszalló pillantásokat kapok..Spongyát rá..Hirtelen a drága cseppemből előtör az autizmus csápolhatnék, vicces volt a Mr. Bean..Értem én, no problem, csak a hölgyek nem.. túl bonyolult a mozgássor.. Szerintem nem érettségiztek testnevelésből, viszont tényként kellett megállapítsam, hogy a Tízparancsolatból igen!

- Kis-hölgy a kisfiú tán beteg, hogy kalimpál, vagy epilepsziás??  -kapom a kérdést csípőből....

- Nem csókolom, nem BETEG,csak Autista, így örül.. -vágom rá a válaszom...rutinból...

- Autista????? Hmmmm...Hát kedves, akkor magácska nem tartotta be a Tízparancsolatot, biztos azért lett a kisfiú beteg..Ha meg már beteg, nem fog segíteni a jó Isten, mert már megadta... - tolja a mondandót az öreg hölgy..

WTF?????? -WTF?????????? Mi vaaan???? - szántanak át bennem a homlokomra ült gondolatok..

- Mit adott meg a jó Isten??? - kérdezem tétován....

- Hát a betegséget, mert bűnben élt...Láthatja a gyerekén....Ahol beteg a gyerek, bűnös a Nő..!!! Magának bűnbocsánat kell......

Húúúúú ne tessék fárasztani...nagyon necces a napom...

- De esetleg Miklós...vagy Viktor segíthet,esetleg a fia Gáspár.... és a kezembe akar nyomni egy közös fotót..RÓLUK...Mondom RÓÓÓLUK......

Nem vagyok egy tiszteletlen ember, sőt....maximálisan disztingválok mindig..Csend pókerarc,pici mosoly..tudjátok...De ma, nem tudtam röhögés nélkül megállni..Életemben először nyilvánosan kiröhögtem a SÖTÉTSÉGET...Patakokban folyt a könnyem a nevetéstől, a körülöttünk lévő utasközönséggel egyetemben...

Borítékolható volt a megsértődés...

Persze vica versa alapon odaszóltam, hogy nem olyan jó most ez a közös képosztogatás mert jogos lesz ha kijön a 112, tetszik tudni az új gyülekezési törvény...

A legnagyobb megdöbbenésemre kaptam is a választ..

- Az a Jó Istenre és az őt követő nyájra, az nem vonatkozik....

Jé  ............ ssza meg, vannak kiskapuk...Te jó Isten.....no!

Leszálltunk Leventével Csillaghegynél, túl sok volt az agyamnak a tündérbogár öreg-hölgyek mondanivalója...Ki akartam sétálni magamból..bámulva a földet...Békásmegyerig...

Jobb - bal -jobb -bal -jobb -bal  bandukoltunk....

Azután a Lékai bíboros téren leesett....

Megsértettem a hatodikat..vagy a hetediket.. vallása válogatja....

4x is.........

Mint "NŐ" paráználkodtam...NÉGY gyermekem lett... Azt az atya úr istenit..hát tényleg....NEM HÁROM!!! csak négy...Mégis mit képzelek én, itt a büntetés, már ÉRTEM!!!!!!

Teljesen mindegy mit csinálok (mint NŐ) úgysem tudom betartani a Tíz parancsolatot... Ergo vagy én leszek beteg mert bűnös módon éltem, vagy a gyerekem az én bűnömért...Nem tudom betartani és mint renitensnek, sem nekem, sem a gyermekemnek, akut sem jár normális egészségügyi ellátás..mert megmondta az Emberminiszter.Különben is ilyen botorságokra mint az egészségügy nincs pénz..

(Isten gyógyít,Isten fizet.......)

Minek is...Ott minden rendben van....Habzsi-dőzsi csodaszép...Fogjam be a pofám és adjak hálát a Jó Istennek, meg a Tízparancsolatnak, hogy még élek......

Most ez a DIVAT......

Komolyan kérdem....Meddig lesz még ez az irtóztató fejmosás, ami tudathasadásos állapotba kényszeríti a magyarok sokaságát...

Tényleg ott tartok,hogy szégyenlem a magyarságom..Jobban mondva még nem vagyok magyar..majd ha lesz unokám...magyar földön...

Jó nagy katyvasz lett amit írtam mi?? Hát csak olyan katyvasz amilyenben élnünk kell, nekünk átlag "magyaroknak"...."Éljen a Tudathasadás, éljen a tudatelvonás!"

Elegem van ebből az egészből..A bürokráciából,az esély nélküliségből a közoktatatlanságból,a szegénységből, a mutogatásból, a perifériából..Elegem van a jelen kor Magyarországából ahol a tündi-bündi banyatankos öreg-hölgyek,az agymosás zászlóvivői, minket meg nem hagynak élni.....

Bocs ez ma kicsúszott...

Vendég kölcsön gépről, vendégségből,ahol éppen nyugtatnak amúgy,mert 195/112 a vérnyomásom....

Ugye nem csodálkozol rajta????????????????????????????

...és még nem voltam a Patikában.......

Ez volt ma az Autizmus Live....meg az én szarkazmusom....öööööö iróniám...hóót mindegy döntsétek el.... :)

Deeee...Remélem megértettétek a mondanivalóm, és nem félre.....

dsc_1257.JPG

süti beállítások módosítása