Sms..
2015. augusztus 25. írta: Autizmus Live

Sms..

Tegnap reggel kaptam egy sms-t,utána meg majdnem szívinfarktust..de szó szerint..Sms-ben tájékoztatott az OTP,hogy devizahitel elszámolás gyanánt 63 ezer forintot vont le a számlámról a Citi Bank kérésére..Hirtelen se köpni se nyelni nem tudtam,mert a szegény anyámtól megörökölt hiteltartozást elvben és gyakorlatban 2012 januárjában letudtam,kifizettem,és az eltelt három és fél év alatt el is felejtettem..

Tegnapig..

Anyám 2009-ben sajnos egy nagyon rossz konstrukciójú  személyi hitelt vett fel..Már akkor mondtam neki,hogy ne tegye,de nem hallgatott rám..sose hallgatott..Beteg volt,és szerintem a mobilbankár behúzta a csőbe..Anya felém avval magyarázkodott,hogy ki kell az ablakait cseréltetni,és a maradékot leköti,hogy legyen miből eltemetni majd..Mindig evvel jött..Emlékszem,bár nem szép emlék,de jól össze is vesztünk akkor..Hogy mentse ami menthető,végül megnyugtatott avval,hogy nem vette fel a hitelt,nyugodjak meg..Elhittem..Kár volt..Amikor megnyugtatott akkor már rég felvette..Ez a tény szegény anyám halála után,a hagyatéki tárgyaláson derült ki..Tárgyaláson,ugyan már..Amikor a közjegyző a kezembe nyomta a papirost,akkor derült ki,hogy 800 ezer forint adósság nyomja tovább a családi kasszát..

Foggal körömmel mindent összeszorítva,kifizettük,két év alatt..Sőt újraszámoltattuk,előrefizettünk,és a végén egy nagyobb összeget egyben..Amikor a nyugdíj előtakarékosságomat 2012 januárjában kézhez kaptam.Lehet,hogy akkor hibáztam,hogy megengedtem a Banknak,hogy a hitelzáró igazolásokat postázzák..mentségemre szolgáljon,hogy Leventével ügy-intéztem,és valami nagyon rázós napja volt,a bankban meg nem volt toleráns az ügyfél közönség..

Csakhogy a hitel-lezáró igazolásokat a mai napig nem kaptam meg..Először arra hivatkoztak,hogy Anyám címére küldték,majd arra,hogy az én régi Szindbád utcai címemre..Majd arra,hogy meg kell várnom valami záró elszámolást..Azután arra,hogy jogi útra vitték a hitelt,mert anyám egy 38 ezer forintos kamatváltozást,még 2009 őszén nem fizetett be..Az eltelt három év alatt,nyolcszor mentem neki a Banknak,tulajdonképpen fillérekért,a vége az lett,hogy engem tettek BAR listára,ahonnan csak PSZAF feljelentés és vizsgálat után vettek le..Akkor belefáradtam..Írtam a Banknak,hogy a továbbiakban felejtsenek el,kifizettem a tartozást,amit hagyatékilag örököltem,szerintem 50 ezer forinttal többet is,nem vagyok az adósuk,felejtsük el egymást...Ez volt egy éve..Azóta egy fia levelet nem kaptam..Idén jött ez a nagy devizaelszámolás,gondolom szegény anyám hitele is benne volt a kalapban mit sok ezer másik,és a Bank úgy gondolta,hogy az elmaradt de rajtam ugyan nem követelt 38 ezer forintos 2009-es tartozást,é annak kamatos kamatait,mindösszesen 63770 ft-ot,rám terhel..Majd fogta és levonatta a számlámról...tegnap reggel...

Merev szívinfarktus..Ugyanis itt a beiskolázás..és az iskolára meg a heti ennivalóra tartalékolt pénzünktől mentett meg a Bank..Az OTP ügyintézőjét meg rohadtul nem érdekelte,hogy holt szabálytalanul vonták le,és az sem,hogy mindösszesen 3000 ft-unk maradt az egész hétre..hatunknak..

Tegnap egész nap, a Bankokat jártam..Beszéltem két jogásszal,és délután az egyik segítségével feljelentettem a Bankot..a PSZAF-nél..Persze ez a Bankot rohadtul nem hatja meg,sőt megint én lettem a kukacoskodó fekete seggű..feljelentgető..és hányaveti módon odalökték,hogy a vizsgálat függvényében,persze ha az nekem kedvez,további 30 napjuk van arra,hogy visszafizessék az általam követelt összeget..De arra ne vegyek mérget,hogy karácsonyi ajándékot veszek belőle..Ha meg nekik akkor még jövök a kamatos kamattal...

Nem sok hiányzott,hogy kiszedjem a pult mögül az ügyintézőt,csak az tartott vissza,hogy a szemem előtt lebegett az én munkahelyem,meg a férjem munkahelye,és az a jobb megoldás,hogy kínosan ugyan de fapofával vigyorgok..Ezt tettem..és evvel halál felidegesítettem az ügyintézőt..A jogász aki velem volt,majd szétdurrant a röhögéstől,amikor a fiókvezető sápadtan közölte,hogy ez az egész reklamáció neki az állásába kerülhet..

Tényleg????

És mi miből eszünk,és miből iskolázom be a srácokat???

Persze az nagyon nem érdekelte,csak az állása..engem meg a gyerekeim...

Tehát kösszmagyarország,kösszkormány,kösszmindenki.....kösszdevizahitel-elszámolás...

Ha nincs velem a jogász,nem tudom,hogy jövök haza,annyira rosszul lettem..Hazahozott...Hálás vagyok neki..

Itthon már ketten voltunk rosszul Szabival,és inkább a gyerekszoba átrendezésébe fektettük a mérgünket..A kicsik emeletes ágyából csináltunk egy magasított és egy alacsonyabb ágyat..A magasított ágy alá,meg egy igazi,bújós puha kuckót,ilyen auti szeparáltat...Megjavítottuk a szekrényt,teljesen átvariáltuk a szobát.(pakoltam annyit mint a....,Apjának most nem szabad) Elvben át lehetne költöztetni Leventét..Elvben..mert még had szokja a változást...Tetszik neki az a lényeg...Nem is borult ki a változástól..Szerintem érezte,érezte,hogy nincs kedvünk beszélgetni..Egymással se...Néha összenéztünk,legyintettünk...Csendben csináltunk mindent..A gyerekek is csendben közlekedtek,még a legnagyobb is..Nem lapátolt rá,na az hiányzott volna még,hogy elkezdjen politizálni...Ma valahogy baromira nem voltam közlékeny..A munkában sem..Nincs kedvem beszélni..Gondolkozni sem tudok..Vagyis csak azon jár az agyam,hogy ilyen szenny dolgokat is csak ebben az országban lehet büntetlenül megtenni..Csak vertem a gépet ma mint egy robot..A nap végén felálltam és eljöttem..

Megkértem Apát,vigyen ki a Szurdokba,úgy munka után..15 km,nem a világ..A parkolóban Apát bedepóztuk,pihent az autóban..Én meg fogtam a két gyereket és végig túráztuk a Szurdokot egészen Szentkeresztig és vissza..Kicsit megnyugtatott,hogy magyaráztam,mutattam,másztunk,köveken,hidakon át..A végén kavicsot dobáltunk a kis tóba,és megnéztük a víznyelő barlangot..Találgattuk hová is tűnhet a patak vize..Túráztam velük egy kicsit..Talán egy kicsit csendesedett a lelkem..Nekem az erdő a legjobb gyógyír mindenre...Csak ez most sajnos nem oldja meg a beiskolázást,és a kenyérgondokat...

Nem is tudom mitévő legyek...

Mert megint csak magyarázkodhatok,hogy miért csak később lesz füzet,meg egyebek,hogy az első pár nap miért nem eszik a napköziben..a héten meg rendesen itthon..

Nem mondok semmit....

Csak annyit,hogy kösszsms,kösszbankok....

Ui: A jogász ma hívott,hogy nyugodjak meg nem csak én vagyok az egyetlen aki így járt..Rendben ez oké is,pici vigasz,de nem tudom taneszközre váltani,se élelemre....

Ez volt mára a Live..feketén-fehéren...Köszönöm,hogy olvastatok....

elegem-van-mindenbol.jpg

(képforrás: www.tejbegriz.com)

süti beállítások módosítása