Flash
2017. július 18. írta: Autizmus Live

Flash

Volt egy Flash-em vasárnap éjjel,hogy én a héten valamit nagyon be fogok nézni..Felriadtam ültem az ágy szélén és kapkodtam a levegőt..

Tegnap este bejelentkezett a nagy fiam,hogy akkor holnap jöttök??

- Uram atyám hová is??

- A Diplomaosztóra....

Levert a víz...kimentem a naptárhoz kétszer..szerda van beírva..Basszus szerda van beírva...Én tényleg hülye vagyok,vagy csak nagyon fáradt..Az iskoláját..Végig pereg a kedd..Riportot kéne adnom,jön egy újság..Tulajdonképpen a Bulvármédia szépíteni akar a tavaszi fiaskóért..Csak így mentem bele,ha már miattuk nem kicsit megrángattak minket a tavasszal..Ez most egy olyan riport lesz amit a Dívány.hu írt..Átfogó..a családok helyzetéről,nem rólunk..

Na most mit csináljak??? Holnap Szabi dolgozik,Bedi hivatalos ügyeket intéz..Egyetem..egyebek..Nyakamon a két kicsi..Leventének Guttalaxos nap holnap.Útnak se merek,sehová se...

Reggel hat óra....Újratervezés..Vész logisztika..

Újságíró lemond..jön a héten valamikor máskor..Zalán jön velem.. De mi legyen Leventével??

Az egész nap átstrukturálása..Levente kölcsönbe megy,amíg Bedi fel nem tudja szedni..A terv ez..

A valóság nem..Nem marad el..Fél 10-től egy órát küzdünk..Nem megy..Rohadt élet rugalmatlan gondolkodás..A néni meg csak úgy vigyáz ha nála van..Azaz vigyázott volna..Aranyos kedves 75 éves gyógypedagógus..Egy tündér,csak éppen Levente ma nincs jó passzban,meg hát ez lett volna az első találkozás élesben..Nincs jó passzban,héten a kettétört foga letört,a hasmenéses vírusból felépült,csak éppen a diszkomfort..,ma először van Guttalaxos nap újra..Jön a kánikula,nem bírja..A hajam tépem..Jó Isten segíts..

Telefon..Betti..

Ez most nem megy édes lányom..Valamit halassz el,nekünk 3/4 2-kor indulni kell..Ha törik ha szakad..Megígéri igyekszik...

Stresszfaktor indul...

Belém hasít..Diplomaosztó..atyám oda fel kéne öltözni..De..de én évek óta nem tudok..Nem volt alkalom,se pénzem,hogy mutatós ruhám legyen..Nincs is..Diplomaosztó..Fotóznom kéne..Mégis csak..Az ember életében nem sok ilyen van..

Újratervezés,telefon hegyek..

Ruhám nem lesz..az a legkevesebb..Álruhában megyek..Mint egy fotós..A fotósoknál nincs dresscode,gondolom én egy tömegrendezvényen..Bordó blúz,a legjobbik farmer halászom a kettőből,és a strapaszandálom fényesre pucolva..Mert itt a fotómasina!! Nem is akármilyen NIKON az életem gépe..és a fotós ismerős hosszabb távon marasztalni akarja nálam,mert a blogom fotóiban és az autizmusfotókban lát fantáziát,még egy kiállítás lehetőségét is,hisz belülről fotózom,sokkal másabbak az elkapott pillanatok,mint egy laikus fotós képein.Az életemben nem volt a kezemben NIKON..A fotós rég olvassa a blogom,néha tanácsot kérek Tőle,mit hogyan csináljak..Most is csak azt akartam,erre ideállít életem gépével,hogy örömet szerezzen,mert tudja,hogy ez az egyetlen hobbim a terhes mindennapokban..

Annyit kért,menjek fotózzak,lássak,kapjam el,és legyek általa gondtalanul szabad..Mert megérdemlem..A többit majd megbeszéljük,hogy hogyan tanuljam meg jobban,és egy esetleges kiállítási lehetőség realizálását..

Majd ahogy jött,el is ment...

Úgyhogy ma álruhában megyek,fotóstáskával az oldalamon,mint a profi fotósok..Hogy megörökítsem a fiamat,Diplomával a kezében...

Még le sem esett..hogy idáig eljutottunk,sok év alatt rengeteg küzdelemmel,nekem sok-sok ősz hajszállal..Büszke vagyok a fiamra...és jó érzés,hogy ő már sínen van! Pokoli sokat dolgoztunk érte..Nagy munka van mögötte...A fiam és a család részéről is..Sok lemondás,sok álmatlan éjszaka..

Már kicsi korában anno megígértem Neki,hogy én úgy éljek,Diplomás ember lesz..Csak egyet ígérjen meg EMBER marad,csupa nagy betűvel...és majd ha mi már nem leszünk segíti az öccseit..

Szóval volt egy Flash-em...és egy többször újratervezett Délelőtt..még több őszhajszál...

ELTE BTK 15:00 Gólyavár...Dániel és a Diplomája (Skandinavisztika)...Ma...El sem hiszem....

Viszont..az idő rádöbbentett,hogy öregszem...........

No megyek felveszem a fotós ruhám,viszem Zalánt..

Aki a mai nap legnagyobb mondatát nyögte be az imént............

-Anya az én Diplomaosztómra egy kicsit utazni fogtok..Sopronba...Ugyanis emeltem a tétet!

Hát Zalán,úgy legyen!!! Mi mindenben támogatunk....Megígérem...amennyire az erőnkből és azon túl is telik....

Ez volt mára a LIVE..Remélem jó képekkel jövök vissza este....

sracok.jpg

Megyek fotózok és szabad leszek..REMÉLEM!! Mert a fék mindig bennem van...a mi perifériánkon...

Tudjátok ez a Szaturnusz..Kéretik pályára állni......

süti beállítások módosítása