Internet Troll
2017. július 13. írta: Autizmus Live

Internet Troll

Hála a jó magasságos Istennek vagy annak aki helyette van,megjelentek! Szóval ez nem is Magyarország lenne,ha nem jelennének meg a trollok egy segítő szándékú írás vagy cikk után,amit mondjuk egy ismertebb médiaszereplő oszt meg..De nem megyek messzire,az én saját bejegyzéseimet is sokszor trollkodják szét..

Tudom..

Trollokkal nem törődünk..

Erre Primilla hívta fel a figyelmem még február elején amikor a Dívány.hu-nak nyilatkoztam mint mentorszülő,egy hosszabb hangvételű cikkben,a magyar családok helyzetéről és az "ellátásról" ami az autizmussal élőket érintő platformot övezi.Nem magamról,hanem úgy általában..Majd mi történik?? Szét trollkodják..Mert ennyit érnek a fogyatékossággal élő emberek..nekik..Nullát semmit..

Könnyű az interneten arctalanul a háttér és a környezet ismerete nélkül beleállni,egy íróba,blogíróba,újságíróba,de legyen az egy segíteni akaró médiaarc..Ráadásul úgy,hogy a trollnak,például szövegértési gondjai is vannak,két mondatot sem tud helyesen értelmezni! Könnyű névtelen semmitmondó név alól írogatni,és olyanokat becsmérelni akik egyáltalán nem érdemlik meg! Könnyű a semmiből arctalanul zaklatni,becsmérelni..Egy dologra azért felhívom a figyelmet,a becsületsértést és a zaklatást a BTK büntetni rendeli.

Sajnos nem kevés troll van az internetes portálokon,és nem kevés velejéig irigy ember.

Ganéság volt egy két hozzászólás most is Kasza Tibi oldalán velünk kapcsolatban..

Komolyan kérdem tőlünk mit kell sajnálni?? A Karácsonykor a sütőben sülő 523 forintos csirkecombot??Egy olyan lánynak akinek alsó hangon minimum ha eredeti Gucci táska áll a szekrényében,mind a 20 évével,és a full gazdag hátterével?

Mit kell sajnálni,az életutam amit idáig bejártam,a traumáim,az autista gyerekeim,a szegénységem,vagy esetleg azt,hogy le merem írni??Azt hogy le merem írni?? Azt a rohadt élet! Én legalább le merem és nem egy szülőfórumban fröcsögök,az anyatársaimon és Pletykálkodok napestig úgy,hogy az autista gyerekem betolom egy sötét szobába,és rászarok,és ellátást otthon nem adok neki..Van ilyen szülői magatartás nem is egy!! Csak olvassatok bele egy szülőfórumba mi megy..

Ja hogy azért vagyok hibás,mert nem hiszem el,hogy lapos a föld,és a kanyaróoltás,na meg a kelkáposzta a hibás??Vagy azért mert nem tolom a tevetej és a kovaföldkapszulát a gyerekeimbe??

Ja hogy az a baj,hogy teszek azért,minden erőmmel és azon túl is,hogy legyen életpályája,hogy annak ellenére,hogy autista boldogulni tudjon,majd felnőtt korában??

Vagy azért,hogy nem hordom drága kifizethetetlen fejlesztésre mert nem telik a közalkalmazotti béremből,hanem magam dolgoztam ki a férjemmel,egy "módszert" három év alatt és saját magunk fejlesztjük őket,sikeresen??

Igen! Zalán és Levente élő példája a munkánknak..Aki Zalánt nyomon követi az nagyon jól tudja,hogy honnan indult és most hol tart?? Ja hogy munka?? Ja már az is baj??

Az eszem megáll..Komolyan mondom!!

Én mindig azt mondom mindenkinek! Itt vagyunk tessék eljönni,tessék velem leülni beszélgetni az életről a fogyatékosságról,a társadalmi helyzetünkről..Mondom leülni beszélgetni,itt lenni velünk egy pár órát,hogy bemutathassam az igazi Autizmus Live-ot..

Megtette az RTL Fókusz plusz,az ESÉLY - MTVA, és TV2..Hitelesen,nem szenzációhajhász módon..Nem csak rólunk szólt,sok problémát kihangsúlyoztam,az autizmus platformjáról..

Azokat is szét tollkodták,rám küldték a gyermekvédelmet,elferdítették a szavaimat,belém rúgtak és utánam köptek,mindazért mert van merszem bemutatni egy MÁS világot,ami nem kocka hanem kerek!

Sokan vagyunk szülők akik tudnánk mesélni,hogy az ilyen gané trollok miatt,mennyi de mennyi bántást kapunk nap mint nap,csak azért mert fogyatékossággal élő gyerekeket nevelünk..

Mert ilyen a társadalom egy bizonyos rétege,aki sárba tapos,nem csak minket,mást is..

Ez a blog 5 éves..Nagyon nagy tartalommal..Nem csak az utolsó bejegyzést kell elolvasni,hanem bele kell ásni jobban,mélyebbre..az alapokhoz..

Ja baj,hogy egy állandó harc? Igen az,mert állami szinten nem ismernek el minket fogyatékossággal élő gyermekeket nevelőket..Problémaként,koloncként tekint ránk a rendszer.Minket nem akarnak látni,pedig mi is létezünk,és nekünk is jár az a szelet kenyér,mert a mi gyerekeinknek ugyanolyan jogai vannak az élethez,mint a neurotipikus társaiknak..Tudod hogy ismersz meg egy országot,egy rendszert?? Nézz meg hogyan bánik az elesettjeivel,és menj be egy köz WC-be....Ezt nem én mondtam,hanem nálam sokkal bölcsebbek..

És igazuk van..Igazuk bizony..

Ja hogy baj az is,hogy felhívtam valamire a figyelmet,hogy mennyire kétségbeejtő a helyzet,hogy méltánytalan a rendszer,hogy eltapossák a segítő civileket,hogy milyen anomáliák vannak,hogy mennyire bürokratikus,és mennyire embertelen,azokkal akik a leggyengébbek,tök mindegy hogy miért...

Defektes a troll társadalom nagyon..Nagy baj van azokban a fejekben,akikbe egy cseppnyi empátia sem szorult..Állítom lelki orgazmust okoz nekik a gonosz fröcsögés..Kérdem én,hogy fekszik le aludni este az ilyen ember?? Hogy fekszik le a Gucci táskás lány?? Talán úgy,hogy kasa gyerek vagyok,ma megint belerúgtam valakibe,mert sült a csirke a sütőben!

Tán nem írom le mit gondolok!

Sosem szoktam senkinek rosszat kívánni,de a trolloknak üzenem,hogy patkányok vagytok!A legrosszabbik fajtából...

Beleállni egy autista gyerekbe,vagy egy értelmi sérült felnőttbe?? Vagy egy vak emberbe,vagy egy siketbe,vagy egy mozgássérültbe?? Emberek vagytok Ti egyáltalán??

Szerintem NEM!

Szóval kanyarodjunk kicsit vissza!

Semmilyen médiaportálnak nem adtam engedélyt arra,hogy lehozzák a bejegyzésem! Nem kértek engedélyt és nem is adtam! Se a Startlapnak,se a Pletykafészeknek,SEM senkinek aki megosztotta! Az engedélyem nélkül tették!Erre felhívom mindenki figyelmét! Nem kértem sem sajtót,sem médiát..Isten őrizz..Eszembe sem jutott..Csak a blogomat írtam a sajátomat..

Őszintén,úgy ahogy az van! Az életemet két autista gyerekkel és másik kettővel,meg a férjemmel és egy nyugdíjas határon is szolgált rendőrkutyával..

PROBLEM??

Figyeljetek TROLLOK!! Kapjátok BE!

Sorry mindenkitől,és köszönöm mindenkinek aki megvédett,és aki érti miről beszélek!!

A bejegyzést a TROLL-oknak írtam..az Off vitézeknek..Kizárólagosan.. (hirtelen felindulásból)

Ez volt mára a LIVE köszönet hogy olvastatok!

internet_troll_2.jpg

képforrás:Trolls | An Ásatrú Blog

 

süti beállítások módosítása