Problem NOT solved..
2017. május 23. írta: Autizmus Live

Problem NOT solved..

Mindenkitől elnézést kérek,hogy nem írtam az utóbbi napokban,témám lenne sok,akár még pozitív irányban is,-Zalán és Levente miatt,ígérem jön majd ez is-de valahogy nem vagyok jó passzban.

Az elmúlt két hét történései,elvonatkoztatva a kicsiktől,sokkra,drámára,katasztrófára hasonlítanak,és teljesen lenullázták a lelkem..Life go on..kéne  mondanom,de most valahogy nem megy..csak gyengén rimánkodom magamban,hogy éljem túl a napokat,belém vert szögek nélkül..

Nem fogok zsákba macskát árulni,írom ahogy van..hiszen ez az Autizmus LIVE..

Sok szakembertől hallottam aki lélekgyógyítással foglakozik,sajnos nem az enyémmel,hogy pokoli nagy BÁTORSÁG kell ahhoz amit csinálok. Meglehet.. Igen én vállalom a nyilvánosságot,megmutatom ország-világnak,hogy milyen az élet két autista gyerekkel,meg egy féllel,akit már távolról irányítok..Hogy csináljuk mi? Mit miért teszünk,és persze,nem titkosak az eredmények sem.Tesszük mindezt azért,hogy a gyermekeink,megtalálják a helyüket a világban,ne kelljen,eldugva élniük,és igenis hasznos emberek lehessenek felnőttkorukra,lehetőségeiket,és tudásukat kiaknázva. Nekem az célom,hogy egy elfogadó társadalomban élhessenek.Tudom nagyon nagy fába vágtam a fejszém.

Teszem mindezt úgy,hogy a seggem is kilóg a gatyából,nem vet fel a pénz,az szegény emberek kenyerét eszem,vagyis inkább már nem eszem,és ez kikészít teljesen..Sokan elítélnek azért mert kiteregetem a szennyest,elmondom az igazságot,hogy nem fenékig tejfel az élet,még akkor is,ha felülről irányítva azt kellene sugallanom,- az a koncepció-,hogy milyen szép és jó az élet,és mennyire élhető,és húú de hurrá az egész,és de örülök ennek...

...HÁT..nem fogom..

Szóval ez azért annyira nem igaz..Jó persze igaz is lehetne,ha állam bácsi odatenné magát a támogatások tekintetében,és biztos anyagi alapokon állhatna a család,nem lenne a lábamban állandóan a félsz boogie.Lehetne persze szép és gondtalan is,csak ahhoz nagyon sok pénz kéne..

Vagyis hát,csak annyival több,hogy hó végéig jusson,ne legyen gond a gyerekek fejlesztése,a lakásrezsi,az öreg autó fenntartása,az élelem beszerzése.Olyan élhető legyen,nekem csak pusztán ennyi lenne a kívánságom..

...DE sajnos nem az.....

Szegény őrangyalom biztos fogja a fejét,és igen bevallom,ha nem lenne egy pár kedves ember körülöttünk,már régen bedobtuk volna a kulcsot.

Jelen úgy állunk,hogy be is fogjuk..

Őszinte leszek,nincs mis-más...eljött az a pont,amikor a párom is,meg én is kijelenthetjük,hogy nincs tovább..

KEMÉNY szavak tudom...Igen azok...

Megpróbáltunk bátrak lenni idén,mert rá kellett jöjjünk,hogy az életünk nem mehet tovább úgy ahogy..Szóval ezt a szekeret,nem lehet úgy tolni a végletekig,hogy közben éhen halsz..az úgy nem megy..

Sokkal többször voltunk padlón,mint ahányszor leírtam..Amikor meg azt hittük,hogy végre felállunk,akkor megint valami arcul csapott..és még mélyebbre taposott.Csak a levegőt kapkodtuk..Milyen az már,amikor az ember a férjével együtt sír,mert annyira kilátástalan..Idén sokszor volt így,nem tagadom...

Na igen...

Vállaltam a nyilvánosságot,pont ezért,bemutatva a mi példánkat,és kiemelve azt,hogy a rajtunk kívül még legalább a családok 60%-a jár ebben a cipőben,és most már pokolira sürgető lenne a változás,hiszen itt családok,életek mennek tönkre,belerokkannak az autizmus általi terhekbe,állandó válaszút előtt állnak,teljesen kizsigerelve anyagilag.. Mert a nesztek GYES,ÁPOLÁSI,emelt családi pótlék,segélykenyér,baromira nem elég egy fogyatékossággal élő gyerek ellátására.Szóval azért ez a terület nagyon speciális ám..Főleg az AUTIZMUS és annak járulékos dolgai.

Vállaltam a nyilvánosságot,elmondtam az igazat,...jól kiforgatták a szavaim,megaláztak,megrugdostak,újjal mutogattak..Azután megint vállaltam a nyilvánosságot,dicsértek,de közben szembe köptek..vállaltam továbbra is,akkor meg számon kértek,a merészségemért és a hátam mögött elkezdtek,módszeresen tönkretenni..csak azért mert nem vagyok minden esetben hurrá optimista,nem mindig mondom,hogy az élet szép..Tudom fáj az igazság sokaknak,de az jobb ha takargatunk eldugunk?? Ugyan már!!...Ne kergessetek rózsaszín álmokat..Vállaltam a nyilvánosságot,és kis híján megbüntettek,azaz lehet meg is fognak,mert én ezt,hogy mertem,meg én mit képzelek,meg nem úgy van az ahogy...Miért akkor,hogy van?? Nem fair dolog UTÓLAG se szépíteni,és az sem szép,hogy az egyenes kérdésekre csak kerülgetés a válasz..ja és persze az se,hogy a hibát másra fogjuk..Pont arra aki ellen generálódott a boszorkányüldözés.Az meg abszolút UNFAIR,hogy az igazság vállalása miatt az a trendi,hogy akkor tönkre kell tenni az egész családot...

Vállaltam a nyilvánosságot,és nem bántam meg..még a taposással,büntetéssel,minket hülyének nézéssel se..

Vállaltam,hogy megmutassam,hogy mi megy kis Hazánkban,a kulisszák mögött,autizmus téren..Vállaltam,és maradtam abszolút pártatlan,és független...Vállaltam,hogy megmutassam,hogy a szegényebb családokat,kicsontozzák,kizsigerelik,a perifériára,a kilátástalanságba űzik..Pusztán azért mert nincs pénzünk fizetni mind a katonatiszt...

NINCS... ( és tovább sem nyújtózkodunk,mert az egyenlő lenne a halálos ítélettel,igaz most éppen ez is az,ahogy most van..)

Na de kanyarodjunk vissza az utolsó két hétre...

Tényleg azt hittük,hogy fel tudunk állni..Egy hétig boldog voltam,de azután rájöttem,hogy a sárga csekkek nagyon is a valóság,az a kifizetetlen három,főleg amikor megjön a felszólító levél..Kifizettük mind..Kell kötelező,nincs mese..a LÉT a TÉT.. Azután ránk ült a bank..A betegállományom miatti jövedelmem hazavert mindent..Mondom mindent..Jelen ki van írva a homlokomra,hogy hitelképtelen..Felszívtam magam,és egy jó párotok segítségével,amit ORBITÁLISAN NAGYON KÖSZÖNÖK még egyszer NEKTEK kifizettem a négy ötödét.Legalább ennyi kicsi örömöm legyen az életben..hogy ne nyomasszon..Két napot tudtam mosolyogni,és megjelent a Vízművek..Hiába reklamáltunk,hiába magyaráztunk,hiába kérvényeztünk szakértőt,veszett fejsze nyele..Fizetnünk kell,és nem keveset..

Fizetnünk kell és csak annyit tudtam elérni,hogy ne azonnal..Az utolsó fillérig odaadtam a DHK-nak..azt ami pénz itthon volt..Nem találtam megoldást a fent maradt kétharmadra,hétfőig van még szabad laufom..azután behajtanak..Rohadtul nem tehetek róla,hogy elromlott a vízóra,és arról se,hogy a szakértő azt mondta 177 köbméternek akkor híja van,az a mi sarunk..Szerintem csak 30 örül,de már nincs erőm vitatkozni..

Nekem nagyon nagy pénz 180 ezer forint..Tizenkettő van a pénztárcámban fizetésig június negyedikéig,mind ott hagytam a szolgáltatónál,csak ne BÜNTESSENEK meg,ELÉG VOLT AZ ÁLLANDÓ BÜNTETÉSEKBŐL.

..Most nem lenne baj ha a DHK nem állított volna válaszút elé..Szóval engem már olyan sokszor megfenyegettek a szolgáltatók,az életem során,hogy már nem vitatkozom..Amikor az embernek a lakhatása a tét,mert a lakás önkormányzati,és ezt a DHK tudja,és monopol ki is használja,magyarul érzelmileg zsarol,és mindezt meg is teheti,akkor szerintem elég nagy baj van a szociális hálóval..

Vagyis a szociális háló nem működik jól..Simán hagy lecsúszni családokat a mélybe..és meg sem nézi,mi van a háttérben...Nálunk sem nézték,hogy mekkora költség az autizmus..Azt senki sehol nem számolja..Az nem számít..Akkor vagy megbízható ember ha fizetni tudsz..

Ha meg nem............

Szegény vagy,akkor jó szar neked...ja és hogy fogyatékossággal élő gyerekeket nevelsz,akkor még szarabb..Ez a mondat belém íródott másfél hónapja..

Nem csak belém Szabolcsba is..

Igen..mert hejj de szép az élet...

Folytatom tovább......

Nagyon átvertek minket...Nagyon de nagyon.. Igen eldöntöttük,hogy változtatunk,hogy segítség nélkül próbálunk talpra állni és a jelen életünket hátrahagyjuk..Mindezt úgy,hogy nagyon megdolgoztunk érte..

Kezdődött avval,hogy nekem február végén,biztos munkát ígértek..Rendes jövedelmet nem éhbért,ha váltani merek..Van tudásom hozzá,minden kondícióm jó..Azaz jó volt..Cserben hagytak,sőt május 13.-án meg is aláztak..De nagyon..Tulajdonképpen az őszinteségemért büntettek meg..Túlélem persze,bár lelkileg padlóra kerültem,vagy még az alá..Marad az éhbér,talán,bár még az is kétséges..vagy tényleg nem tudom..még az se biztos...Bíztam naívan,hisz biztosnak tűnt..Mentem mindig,segítettem,tanultam..húztam,csináltam,az elmúlt évek alatt..Annyit nem kaptam,hogy köszönöm..SOHA..Közben rájöttem,hogy jó hülye vagyok...De nem gondoltam,hogy pont olyanok vernek át,akiknek nem szabadott volna..Pont azok,akikért olyan sokat tettem,és teszek ma is.. Aki érti,érti,és ha olvassa,gondolkozzon el rajta,nem fogom törölni,még ha fejre áll sem,maradjon itt örök mementónak..Nem írtam nevet,sem semmit..Nyelje le ahogy tudja..Engem tönkretett teljesen...A tudat is és a tény is....

Azután Szabolcsot is átverték..De valami ótvar módon..Ez tényleg szemétség volt...Nagyon sok céget megnézett,hisz a járt utat a járatlanért sose hagyd..

Sokat beszélgettünk erről,megértem a váltást,és azt is hogy leszerel..Már nem az ő értékrendje.Lelki értelemben nagyon megváltoztatta,hogy családapa,vagyis inkább az,hogy fogyatékossággal élő gyerekeket nevel.Már nem akar katona lenni,a rendszer katonája..Azé a rendszeré,aki a fogyatékossággal élőket halálra tapossa..Jó na nem mind,van egy kiváltságos réteg..Az mindig van..Sokszor megalázták,sokszor belerúgtak..Sokszor sírt éjjel férfi létére,hogy gyűlöli az egészet,gyűlöl végig hallgatni egy eligazítást..Csak az utolsó évben volt jó helye..Nagyon szerette..csak hát a pénz...az ami itt sose volt..Lehetett volna,majd pár év múlva,ha az előző szolgálati helye,utána nyúlva,nem minősíti le oktalanul.Indok nélkül,csak azért mert a gyerekek miatt nem voltak annyira jók a kondíciói..Ez nyílt titok..Mindenki tudja..Mehetett volna bíróságra is,utóbb kiderült,de széllel szemben...hát....Inkább tanult,és keresett...talált...és leszerel....

Csak hogy..A cég ahová ment volna,amit biztosnak hitt mert avval kecsegtették,csendben kitáncolt alóla..Ótvar szemét módon..Szó nélkül..Hitegették,tanulni járt oda,nem kevés időt,és pénzt fektetett bele.Más szakma,más követelmények..De mindennek eleget tett..Biztos stabil megélhetés lett volna.Csak éppen azt felejtette el mondani a MF Cargo,hogy az autó amire felvették volna GTK..és nem biztos,hogy június elsejére megjavítják.Ők mondták,hogy mehet,garanciát vállaltak a június elsejére,aztán a múlt héten eltűntek..Nem veszik fel a telefont,nem kommunikálnak..nem reagálnak semmire se..

"Köszönjük szépen.."

Úgyhogy Álláskeresés ON..Ma is interjúra ment...

Van egy hete,hogy találjon valamit..Most már tépem a hajam..

...és persze ez még nem minden....

Dani elköltözött...Evvel nem is lenne baj...Bár itthon volt,nem is kicsi....Az Asperger tényleg csodákra képes..Szóval a szociális önellátást tanítsátok meg nagyon nagyon korán! Véssetek kőbe szabályokat,írjatok tacepaózzatok,és NE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! engedjétek el a gyeplőt..SOHA!!!!!!!!! és ellenőrizzétek,hogy takarítja e rendesen a szobáját..Sajnos nekem az övére már nem volt energiám..Pénteken ketten sírtunk Bettivel a tehetetlenségtől takarítás közben 12 órán keresztül..Le sem merem írni,hogy mennyit kellett anyagilag áldozzunk rá,hogy most,patika tiszta..hat év után..Szóval ez most tényleg az öccseinek az ellátásának kárára ment..

Üvölteni tudtam volna fájdalmamban..mondom üvölteni..Most van mit elfogadjak majd magamban..Meg jó sok MÁS-t is..

Szóval tényleg van egy pont amikor ELÉG..

De szerintem holnap ezt a Ceglédi Bíróság megfejeli a telek tyúkperben..240 nm-es örökségen megy a vita,amit az első három gyerek ,az apjuk után örökölt.Magyarul 80 nm per fő.Ügyvéd nélkül megyünk,másodszorra..Tudom,hogy kéne,mert nagyon kéne,de nem telik.,és nem is tudok mit csinálni..Veszett fejsze az is..

Tegnap délután megkérdezte a szomszéd,hogy hogy vagyok..?? Elsírtam magam...Hát így...Tényleg nem vagyok jól...ez az igazság...

..és persze Zalánon megint tombol a nyárfa szösz allergia...és nincs miből kiváltani a gyógyszereket...

LÁV,PÍSZ,FOREVÖR...SZÉP AZ ÉLET AUTIZMUS LIVE!!

Köszönöm,hogy olvastatok....és köszönöm ha megosztjátok,hátha a csoda megkeres..vagy eljön egy kicsit értem...

Még bízom..............de fogadok,hogy lesz még ennél lejjebb is......

dsc00399.JPG

süti beállítások módosítása