Eden Rose
2017. május 08. írta: Autizmus Live

Eden Rose

Szóval az úgy volt,hogy már két hónapja terveztük,vagyis hát Apja,mert én csak a gondolattal játszottam,hogy hú,meg ha,meg persze..Szabolcs meg szép csendesen kifizette,köszönjük szép kártya..Majd gondolom két hónapig rimánkodott magában,hogy jöjjön össze,jöjjön össze,jöjjön össze...Én nem rimánkodtam,hanem az esélytelenek nyugalmával borítékoltam,hogy úgyis közbejön valami...és a lelkemben ad acta tettem..

Miért is?? Szabival lassan kilenc éve élünk együtt,sokan mondják,hogy olyan zsák a foltját módozatban..Mondjuk szerintem is..Amiért csak hálás vagyok a sorsnak..Ez idő alatt körülbelül tízszer másfél órát voltunk gyerekek nélkül..De hogy két és fél napot???Arról még álmodni sem mertünk..

Azután idén május ötödikén,mégiscsak mertünk nagyot álmodni,és megszöktünk a sosem volt "nászutunkra" ide tőlünk tizenhat (16) kilométernyire Pilisszentkeresztre az Eden Rose Apartmanba..

Most mit mondjak?? Olyan,romantikus mesevilágba csöppentünk,amit el sem hittünk..Dr.Göttl Márta és Horváth Sándor valami igazi csodát varázsoltak a falucska Pilisszántó felőli végébe.Mindig álmodoztam,arról,hogy egyszer majd elmegyek egy gerendaházba,hát most el is mentünk..

Eden Rose

http://edenroseapartman.hu/hu/bemutatkozas

Elmentünk és ott azon nyomban leesett az állunk..A vendéglátók kedvessége,a Pilis hegység nyugalma keveredett az igazi vadromantikával..Csókolom mi azért ilyenekhez nem vagyunk ám hozzászokva per Autizmus Live,meg is kérdeztem a férjem de azonnal,hogy biztos ide foglaltál,tutira jó helyen járunk??

Azt mondta igen...Nem is vitatkoztam..

erose1.jpg

A tornácról pár fotográfia..

erose2.jpg

erose3.jpg

erose4.jpg

erose5.jpg

..és a bensőséges belsőről..

erose6.jpg

erose7.jpg

erose8.jpg

erose9.jpg

A konyha nagyon jól felszerelt..Van kávé,tea..Eszközeiben automatizálva teljesen..

erose10.jpg

A fürdőben masszázs-zuhany,és infra szauna..meg az összes egyéb komfort.Törölközők,házi papucs...hajszárító,sminktükör,vasaló..

erose12.jpg

erose13.jpg

erose14.jpg

A csodakert,ahol gyönyörű volt a napkelte és az alkonyat,a tulipánok százaiban merülhettünk el,láttam gőtét a kert tavacskában,a kert végében saját vadles,grillező,és egy turulmadár.meg az SZÉP ZÖLD GYEP!..

erose15.jpg

erose16.jpg

erose17.jpg

erose18.jpg

erose19.jpg

erose20.jpg

erose21.jpg

erose22.jpg

Én azt hiszem a képek magukért beszélnek,nem kell sokat "szövegelnem"..Hihetetlenül nyugodt két és fél napot töltöttünk el az Eden Rose-ban,olyan igazán lélekfeltöltőset,csendesen és aktívan pihenőset..Az Apartman egy igazi menedék..Menedék a zilált napok elől..Itt tényleg elfelejted a gondjaidat..

(Na jó nem..Köszönöm az 57 db Anyák napi facebook-os körüzenetet..Sikerült a hangulatunkat a végére egy kicsit elrontani vele..Hogy tiszta vizet öntsünk a pohárba..Levente miatt a nagyokkal messengeren tartottuk a kapcsolatot,direkt.Direkt,hogy ne hallja a hangunkat,és ne kelljen miatta hazáig szaladnunk..és nagyon kellemetlen volt az 57-szeres fals telefon riasztás..Este 11-kor és hajnali 5-kor,sem volt TABU a magánéletünk..Azért ez olyan ciki nem???)

Az időjárás sajnos nem volt valami kegyes,néha azt hittük,jön az özönvíz,hála a köztes napon,ránk mosolygott a nap,és meg is támadtuk a környező hegyeket,egykiadós séta erejéig,és lógtunk egy jót a Dömös-i Duna parton..

Élveztük,pihentünk,belebámultunk a zöldbe,a virágok sokszínűségébe,és tettük a semmit..Jó volt de még milyen..

Én például életemben először infra szaunáztam..2 x 10 percet..Féltem tőle,de nagyon jól bírtam..

Pihentünk egy vad-romantikus ékszerdobozban..VÉGRE!! Bár mehetnénk minden évben egy hétvégére...

Szóval..Az étkek..Reggeli és vacsora a helyi Coop-ból, A főétel volt az a luxus amit megengedtünk,persze ezt is szigorúan lekártyáztuk by Szép..

Pénteken a Pilisszentkereszti Kislugasban..

http://www.kislugas.hu/

Szombaton meg Visegrádon az Ördögmalomban..

http://www.visegradipisztrang.hu/index.php?option=com_content&view=section&layout=blog&id=28&Itemid=85

ahová már nagyon régóta el szerettünk volna menni,csak hát a kicsi nem éppen Étterem kompatibilis..

Egyik étteremben sem csalódtunk..Sőt a Lugasba szeretnék visszamenni sztrapacskázni..Azt hallottam,ott világbajnok..és olcsó..hiába no,Kereszt Szlovák falu..a sztrapacskát csak nem fogják elrontani..

Egyébként milliónyi programlehetőség van a környéken..Sokszor írtam róla,hisz állandóan a közeli hegyeket járjuk..

Tehát Eden Rose Apartman Pilisszentkereszt...Menjetek,ismerjétek meg a Pilisi csodát,vad-romantikázzatok..Megéri...Elhiszitek szeretnék visszaszökni???????????????

erose.jpg

 

 

 

 

süti beállítások módosítása