Zalán Naplója - Ezerarcú Autizmus Fotókiállítás
2017. március 31. írta: Autizmus Live

Zalán Naplója - Ezerarcú Autizmus Fotókiállítás

Zalán vagyok..11 éves és autista..írok nektek naplót a napjaimról,az életemről de legfőképpen az erdei kalandjaimról,túráimról..Úgy ahogy én látom a világot,és úgy ahogy meg tudom fogalmazni..Sajnos az autizmusom,a kommunikációm egy kissé korlátozza,evvel teljesen tisztában vagyok..De azért megpróbálom a Napló írást,vagyis már nem próbálom..hanem teszem..Anya itt a blogban megosztja a kalandjaim...Remélem sokan el fogjátok olvasni..Szeretettel írom Nektek..

Ma Anyával az Autizmus Világnapja alkalmából,elmentünk az Ombudsmanhoz.Vagyis a Hivatalába az V.kerületbe,mert az AOSZ Fotókiállítást rendezett.A fotókat Komka Péter az MTI fotósa készítette.Egyébként Péter bácsi már járt nálunk egyszer fotózni,amikor Levente öcsémet fotózta,ahogy bringázik az eső után.Most viszont azt fotózta,hogy mik a nagyok álmai,vagyis mit szeretnek a legjobban.,ahogy én szeretem az Erdőt,és az Erdészetet.Megismerkedtem Bánfi Bencével aki például a Latin zenét szereti a legjobban,mondjuk annyira mint Kiri a focit.Írtam nektek Napló-tudósítást arról,hogy mi is történt a kiállításon.Fogadjátok Szeretettel,persze utána Anya fotóit is..

dsc09253.JPG

dsc09254.JPG

dsc09255.JPG

Ahol ma jártam:

dsc09232.JPG

..és elvittem a Pilisi Parkerdőt,az Autizmus Világnapja alkalmából.

dsc09226.JPG

A kiállítás hangulata.

dsc09249.JPG

Komka Péter aki az MTI fotósa,a képeket ő készítette mind.

dsc09227.JPG

Bánfi Bence nagyon szereti a Latin zenét.

dsc09240.JPG

Kővári Edit AOSZ elnök,Czibere Károly Államtitkár és Borza Beáta AJBH Osztályvezető,aki azt mondta,hogy vigyázni fognak ránk,és segíteni nekünk.

dsc09244.JPG

Simó Judit pszichológusnak és Horvát Kriszta FSZK-AKI irodavezetőnek mutatom meg a Naplómat.Köszönöm,hogy megdicsértek,és segítenek az akadálymentes könyv elkészítésében.

dsc09250.JPG

Hanákné Szabó Tündi nénivel a közös fotót sose hagyom ki.

dsc09233.JPG

Nekem tetszett a kiállítás..De szerintem Mindenkinek.

tablokep.jpg

( a fotó az AOSZ fotója)

Menjetek el nézzétek meg Ti is.Három hétig az Ombudsmani Hivatal földszintjén látható Budapesten az V. kerület Nádor utca 22-ben.

Köszönöm,hogy végigolvastátok a tudósításomat,szeretettel üdvözöllek Benneteket a Kiállításról.

A bejegyzést írta és szerkesztette: Kiss Máté Zalán

süti beállítások módosítása