Te rongyos élet...
2017. március 13. írta: Autizmus Live

Te rongyos élet...

Nem,most nem bolondos..

Elegem van tényleg..Egy jó ideje már tényleg próbálok mindent,megtenni azért,hogy sokkal pozitívabb dolgok történjenek velem az életben,mint eddig,mert a környezetem állandóan azt vágta a fejemhez,hogy azért mennek ennyire rosszul a dolgaim,mert valahogy a negatívumokat jobban vonzom mint kéne..

Sok dolgon igyekeztem változtatni,lélekből szebben nézni a világra,rámosolyogni a napra és bevenni a lesz@..tablettát,az élet sok stresszével szemben..Inkább kevésbé mint többé sikerült.......

Most úgy látszik a 2017 sem az én évem,lesz,Levente hosszan tartó bronhitise,illetve a nem alvás vagyis a két hét alatti húsz óra alvás nagyon hazaverte a szervezetemet..Rongy fáradt vagyok,nem tagadom..Olyan összeesősen fáradt..El is szállt a vérnyomásom rendesen,gyógyszerbeállítás ide oda..Még a héten in silencio,de 21.-től munka..Persze a vérnyomásom az csak egy dolog..hogy a franc essen bele,nem is fájdalmasabbik..már anyagi értelemben..

Múlt héten csütörtökön,rendesen menetrend-szerint rám törtek a szokásos női dolgok,de úgy tokától bokáig..Pont úgy ahogy pokolira nem kéne..El is futottam mint a nyúl az öreg doktoromhoz muszáj volt magán,(Úgy tudtam,hogy megszívom),aki azonnal,miután vizsgálni akkor nem igen tudott,sürgősséggel kiírt mindenféle labor vizsgálatot,persze most azt is magán(és meg is szívtam)..és mára visszarendelt,hogy akkor ma már lehet majd a többit..A háziorvos után átrohantam a rendelőbe,már nem magán,és kiderült,hogy van egy kis baj..A tavaly gyönyörű szépen majd kétszázezerből beállított hormon háztartásom totálisan egyenlő a nullával..Mi az hogy a nullával...Az öreg doktorom úgy fogalmazott,hogy Magácska inkább mínuszban van..Hát köszi....

Pedig becs szóra szedem a Remifenin Plust három hónapja már,ahogy azt november végén javasolta...

Csak hogy ez most itt kérem szépen a Pre-Klimax és az tud ám bolondságokat csinálni,meg hát a stressz meg a fáradtság,az ugye.........még jobban rálapátol a dolgaimra egészségileg..

Miközben csinálta az ultrahangot,meg levette a rákszűrést, jöttek a tipikus kérdések..és meg adtam a gépies válaszokat..Haja hullik?? Ja az hullik..Bőre száraz??? Igen reped..Puffadás?? Nem az nincs,hála..Tán a méhnyakrákot kilőttem..Alvása jó??? Jajj mit is tetszett kérdezni?? Na azt tessék elfelejteni..Alvás?? Hahahahaha...Majd a stiglickertben...Strúmával,hogy állunk??? Nem tudom..Jó lenne megint megnézetni,mert itt a nyaka mintha...Húúúú b+,tényleg...Már megint..Jó volna ha szólna a háziorvosnak,mert most nem arra volt kiélezve a vérvétel..Jajj vasat is kéne,nagyon vérszegény..Tényleg a szeme is karikás...!!! Hogy a francba ne,egész éjjel számoltam azt a rohadt háztartási könyvet...és vert a víz,hogy még kb 10 napra van pénze a családnak,és nyakamon Zalán születésnapja,és szerencsétlen gyerek meg várná,de kicsi tortáján kívül idén nem lesz semmi...de semmi.....Mondja maga nagyon ki van????...Ki Doktor Úr,ki én tessék elhinni...Étvágy??? Lósz@....Nincs...Kedvem sincs enni,meg szegény is az eklézsia...Egyenek a gyerekek...Nekem jó a vajas-kenyér..

Na szálljon le a vizsgálóról..hasat letörölni,vegyen nagy levegőt..Öltözzön,és beszélünk..Erzsike szóljon ki,10 percet vár még a következő..

Öltözöm ver a víz..

Kimegyek leülök...7 azaz Hét recept....

Kedveske,most ezekkel elseper ide a közeli Patikába,ha nem akar meghalni egy héten belül,agyvérzésban,trombózisban,tüdőembóliában..Be kéne fektessem,mert amúgy lábon nem lehetne,de tudom a maga kondíciói nem a legjobbak otthon..Ja amúgy a mi Palikánk,egész szépen fejlődik,hála annak,hogy sokszor beszél és segíti a menyemet..(Palika 15 éves-aspergeres..)Tuti a gyerek is orvos lesz..csillagos hatos kémiából és biológiából,meg fizikából is..Agya mint a szivacs..

Na Kedveske..most ellibeg a patikába,kiváltja a gyógyszereket,visszajön,bekopog és a szurikat Erzsike beadja,ígérem nem fog fájni..Pénze van??... mert húzós lesz...De KŐŐŐ muszáj!!Érti??..Ezzel nem lehet viccelni,ugye érti...

Értem..Ugye értem....

Patika: 7 recept 61.715.- jó magyar forint..Se több,se kevesebb..mert háromra nincs állami támogatás január óta..Ja hogy azt muszáj,ja és hogy nincs alter??...Hát..az a maga baja...Látja ezt írta föl a doktor úr,gondolom nem hülyeségből..Sajnos január óta van egy két változás..Nem tetszik a Közlönyt olvasni????

Ohhh persze,minden nap azt olvasom.....

Fizetek,és csendben agyvérzést kapok....Nem kicsit,nagyot...Végünk van....Game Over...Visszamegyek..Kopogok...

Rögtön kérdés..Kedveske maga mitől lett ennyire fehér?? Jajj veri a víz?? Rosszul van???

ÁÁÁÁÁÁÁ dehogy!!!! Erzsike kérjünk a kardiológiáról azonnal egy vérnyomásmérőt!!

188/110/100...

Na kérjen akkor gyorsan egy gyógyszert is....

Kicsit ülök nyugszom..várok...Lejjebb megy...Megkapom a 4 injekciómat...és még 4 receptet,és egy időpontot két hét múlva,meg egy labor beutalót újfent,és ezer jó tanácsot..

Két hét múlva jön,ultrahang megint...Ha rendben van injekciók,ha nincs akkor hát kórház,de azt majd meglátjuk még...Lehet cysta de lehet még nincs kiürülve rendesen..Kedveske,magának nem volt még cysta ugye?? Lehet ám felszívódik,vagy szétrobban..Mert ez olyan..meg ne ijedjen már..sajnos a Pre-Klimaxban gyakori..Nyugodalom..Megoldjuk...Amúgy mitől verte le a víz???

Kössz a kérdést inkább elköszönök.............................................

Hatezer forintunk maradt fizetésig.......(áprilisig)

Nincs több kérdésem! Az élet SZÉP,tudom nagyon SZÉP!!!

Lehet hogy a Patika rossz döntés volt..A szegénység rossz döntése.... De a Stiglickert jobb??? Abba még bele sem mertem gondolni,hogy két hét múlva mi a frászból megyek vissza.......

Már most tudom,hogy nem lesz rá keret,jó öreg Doktorom.......

Most inkább nem mérek vérnyomást...Se semmit....Igaz azt sem tudom mi lesz így holnapután........

Bajban vagyok....Te rongyos élet......... :( :(

Magyarország én Így Szeretlek.....No Comment.................

dscf6038.JPG

süti beállítások módosítása